Вземи ключ, нарежи го при някой добър ключар ( не го вкарвай в патронника до програмирането)и отивай в БС.Това е съвета и от хората които се занимават с такива услуги.Успех.
Това вьрши ли ви работа?За какьв точно ключ говорим?За някои ти трябва спец.апаратура,едно като кутия в което рьгаш ключа..............
Това е за програмиране на Remote Кeyless /дистанционното/ на колата. Те могат да се обучават и на колата чрез EVIC дисплея. В темата става въпрос за контактния ключ и пасивния транспондер на имобилайзера в него. За програмирането му - може да го направи всеки, който прави OBD II диагностика със скантуул, но ще му трябва въпросния 4 цифрен "секретен" код. Генерират го по VIN- а на колата с фирмената програма в БС и не го дават на собственика, въпреки неговото настояване. Затова втори "бланк" ключ /или неработещ такъв/ може да се "обучи" само при тях. Иначе, самото обучаване става на самата кола, не му трябва специална кутия. С нея могат да се клонират ключове.
Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
След няколко часа ми се обадиха, че не е SKIM-а. Май било датчика на коляновия вал... Ако е датчик на коляновия вал, нямаше да бачка и на симулатор... или бъркам?
Такааа, най-сетне отново всичко му работи. Ето малко описание:
- в БС смяна датчик на колянов вал - не е от него. Старият не ми го върнаха, платих си новия + смяната.
- в БС, акумулатора е за смяна... сменен е с нов преди да пратя джипа в БС за ремонт...
- Ново ECU, джипа пали. Взимам го от ремонт, зареждам акумулатора, тръгвам да го карам в друг сервиз за смяна на консумативите.
- Спирам да зареждам гориво, сипвам 20 кинта, джипа спира да пали.
- Вали дъжд, запуших бензиностанцията, това чудо сам не можеш го бута. Добре, че беше съседа, дръпна ме до паркинга и викна репатрак.
- Идва репатрака, качваме джипа отгоре, репатрака не може да запали, джипа също. Стана късно, отивам да спя.
- На сутринта, репатрака не пали, джипа запали и обратно в БС.
- Оказа се, че предишният собственик, за да напасне акумулатора го е шлайфнал от долната страна. Електролита потекъл и изял на няколко кабела изолацията, и от там сега е с чисто нова инсталация и разни други дреболии, пострадали от електролита.
И сега е подготвен за проджба, защото тафнах на баща ми пасата и не помня, кога за последно сипвах нафта... Ще търся нещо малко и очукано само за риболов, че пасатчето го оставям на асфалта и от там всичко се носи до язовира... А на WJ-я, само за оправяне на боята отидоха 800 лв...
Коментар