Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
    Някакси странно звучи спортно каране и Гранд WJ в едно изречение. Карай си колата както трябва и я пази повече
    Ама като си писал Гранд WJ не си уточнил че си мислиш за дизел.Помоли се на някой с бензинов двигател на Гранд да ти даде да покараш и после пак пиши........да споделиш мнение .
    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
    0877стоидевет215–Радослав

    Коментар


    • #32
      До: АСК в авариен режим при минусови температури

      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
      Последно,това ли е най подходящото масло,че и аз се убърках нещо
      http://www.lucadn.info/GCRepository/...tenanceCRD.pdf

      Според документа за Grand Cherokee WG 2.7 CRD се ползва масло

      Shell 3403 ATF M-115 което реално е Мерцедес Specification 236.10
      Ако вземем в предвид,че 236.10 са сьвместими масла с 236.12 и 236.14 би трябало да е най-доброто масло за тази кутия.



      ОБАЧЕ защо дильра слага Mopar ATF+4 (Type 9602)?Не може аз да сьм толкова прав,а те толкова да грешат.По документи обаче точно така се получава.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #33
        До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
        Ама като си писал Гранд WJ не си уточнил че си мислиш за дизел.Помоли се на някой с бензинов двигател на Гранд да ти даде да покараш и после пак пиши........да споделиш мнение .
        Ако за теб спортно каране означава раздаване на газ в права линия - може ... Но доколкото знам окачването на дизела и бензина е еднакво ...
        Грандоман WJ 3.1 QD

        Коментар


        • #34
          До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          http://www.lucadn.info/GCRepository/...tenanceCRD.pdf

          Според документа за Grand Cherokee WG 2.7 CRD се ползва масло

          Shell 3403 ATF M-115 което реално е Мерцедес Specification 236.10
          Ако вземем в предвид,че 236.10 са сьвместими масла с 236.12 и 236.14 би трябало да е най-доброто масло за тази кутия.



          ОБАЧЕ защо дильра слага Mopar ATF+4 (Type 9602)?Не може аз да сьм толкова прав,а те толкова да грешат.По документи обаче точно така се получава.
          По-добре не бъркай в раната. Да не говорим, че същия тоя дилър налива правилното масло на 100 метра от халето на Jeep . Тоя същият дилър слага добавка за ЛСД диф (quadra-drive) само в задния диф...
          Иначе от това, което изрових се оказва, че алтернатива на Шела и на ОЕМ маслото на МБ (ако има такова - не знам просто) се явява Mobil ATF 134.

          Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
          Ако за теб спортно каране означава раздаване на газ в права линия - може ... Но доколкото знам окачването на дизела и бензина е еднакво ...
          Не са. Дизелите са с 2" по-високи по рождение...

          Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
          Ама като си писал Гранд WJ не си уточнил че си мислиш за дизел.Помоли се на някой с бензинов двигател на Гранд да ти даде да покараш и после пак пиши........да споделиш мнение .
          Ако трябва да сме точни, ако твоят Гранд не е внесен от щатско той също е WG. WG са всички "export" модели.

          Коментар


          • #35
            До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
            По-добре не бъркай в раната. Да не говорим, че същия тоя дилър налива правилното масло на 100 метра от халето на Jeep . Тоя същият дилър слага добавка за ЛСД диф (quadra-drive) само в задния диф...
            Иначе от това, което изрових се оказва, че алтернатива на Шела и на ОЕМ маслото на МБ (ако има такова - не знам просто) се явява Mobil ATF 134.
            Това са маслата по МБ 236.14

            Fuchs TITAN ATF 4134
            Fuchs TITAN EG ATF 134
            MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03
            Mobil ATF 134
            Shell ATF134


            И за да не ме биете викам пак да влезем в темата.Симптомите на колегата с нередовно включване на студена кутия както и проблеми с батерията.

            http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wg_2100908.pdf

            SYMPTOM/CONDITION:
            The customer may experience the transmission not shifting or in default operation
            immediately following a cold start when ambient temperatures are below 10° C (50° F).
            The condition usually disappears if the ignition key is cycled to OFF and the vehicle is
            restarted. A low battery charge condition could also cause this to occur. Verify battery state
            and ensure battery is completely charged
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #36
              До: АСК в авариен режим при минусови температури

              Аз да питам - ако нямам тази МБ помпа за изпомпване на маслото и качна компресора на тръбата за охлаждането ще стане ли? Иначе кутията е същата.

              Коментар


              • #37
                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                По-добре не бъркай в раната. Да не говорим, че същия тоя дилър налива правилното масло на 100 метра от халето на Jeep . Тоя същият дилър слага добавка за ЛСД диф (quadra-drive) само в задния диф...
                Иначе от това, което изрових се оказва, че алтернатива на Шела и на ОЕМ маслото на МБ (ако има такова - не знам просто) се явява Mobil ATF 134.


                Не са. Дизелите са с 2" по-високи по рождение...
                И на мен ми сложиха само отзад добавка.
                А не са чак 2 инча по високи, по-високи са но с по-малко, не знам дали няма да се дължи на теглото?
                А в книжката която гледам сега / PDF/ за 2,7 дават:
                Automatic Transmission (Diesel Engines) ShellT 3403 Automatic Transmission Fluid (P/N 52107891AA)
                Грандоман WJ 3.1 QD

                Коментар


                • #38
                  До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Това са маслата по МБ 236.14

                  Fuchs TITAN ATF 4134
                  Fuchs TITAN EG ATF 134
                  MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03
                  Mobil ATF 134
                  Shell ATF134


                  И за да не ме биете викам пак да влезем в темата.Симптомите на колегата с нередовно включване на студена кутия както и проблеми с батерията.

                  http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wg_2100908.pdf

                  SYMPTOM/CONDITION:
                  The customer may experience the transmission not shifting or in default operation
                  immediately following a cold start when ambient temperatures are below 10° C (50° F).
                  The condition usually disappears if the ignition key is cycled to OFF and the vehicle is
                  restarted. A low battery charge condition could also cause this to occur. Verify battery state
                  and ensure battery is completely charged
                  Аз също си мисля, че ефектът от каране с грешно масло ще се позабави във времето и че проблемът е точно в батерията, но не пречи да доразчепкаме темата. Грешното масло според мен ще доведе до по-сериозен, вероятно механичен проблем, който за съжаление няма да изчезне със загряването.

                  Коментар


                  • #39
                    До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                    Аз също си мисля, че ефектът от каране с грешно масло ще се позабави във времето и че проблемът е точно в батерията, но не пречи да доразчепкаме темата. Грешното масло според мен ще доведе до по-сериозен, вероятно механичен проблем, който за съжаление няма да изчезне със загряването.
                    Да разбирам като заключение, че за да ми е мирна главата, трябва да сменя мопарското масло на кутията с Shell 3403 ATF M-115 и акумулатора, който е Bosch с нов?
                    www.drivingoffence.co.nz

                    Коментар


                    • #40
                      До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                      Да разбирам като заключение, че за да ми е мирна главата, трябва да сменя мопарското масло на кутията с Shell 3403 ATF M-115 и акумулатора, който е Bosch с нов?
                      Бошът на колко време е? Знаеш ли, моя е на няколко месеца. А напоследък джипа не го карам през седмицата - ела в неделя да прехвърлим акумулаторите и карай една седмица да видиш от това ли е. Ако искаш.

                      А от алтернатора може ли да е, принципно

                      Коментар


                      • #41
                        До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                        Бошът на колко време е?

                        А от алтернатора може ли да е, принципно
                        Сашо,

                        мисля че е на около 5 год. Имаше момент, в който, ако не бях палил джипа 3-4 дни и лампата на акумулатора светваше. Като поработи колата, всичко ставаше в норма. Отидох в Киров Бош на Сребърна, за да проверя цени итн. Те ме посъветваха да го проверя първо, колко живот има и ми казаха, че стандартно държат около 7 год. Отидох да ми го замерят на бул. България (точно над представителството на Lexus). Там един дядо изкара някакъв бошски апарат и ми каза, че зарежда много добре - на 100% и няма утечки. Аз се зарадвах, че отървах 300 лв. Но май не съм...
                        www.drivingoffence.co.nz

                        Коментар


                        • #42
                          До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                          Бошът на колко време е? Знаеш ли, моя е на няколко месеца. А напоследък джипа не го карам през седмицата - ела в неделя да прехвърлим акумулаторите и карай една седмица да видиш от това ли е. Ако искаш.

                          А от алтернатора може ли да е, принципно
                          Мерси за отзивчивостта, Сашо!

                          Ще ти се обадя в неделя, за да се видим.
                          www.drivingoffence.co.nz

                          Коментар


                          • #43
                            До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                            Мерси за отзивчивостта, Сашо!

                            Ще ти се обадя в неделя, за да се видим.
                            5 години - няма кво да се чудиш... Но за да си сигурен - обади се - ще направим трампата ако искаш.

                            Коментар


                            • #44
                              До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              Защо всички се опитваме да гледаме на боб,кафе.....т.н.Що не вземеш да му направиш една диагностика .
                              Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                              Grand 3.1TD
                              0898 620 306 Стоян

                              Коментар


                              • #45
                                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                                Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                                Защо всички се опитваме да гледаме на боб,кафе.....т.н.Що не вземеш да му направиш една диагностика .
                                ssspeed,

                                разбира се, че ще му направя, но мисля, че тази дискусия е полезна за всички. След като сменя акумулатора, пак ще напиша, има ли резултат итн.

                                По този начин всички с подобни проблеми ще знаят, как да действат. Нали за това е форума.
                                www.drivingoffence.co.nz

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X