Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пауърбокс за 2.7 CRD.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пауърбокс за 2.7 CRD.

    Някой може ли да сподели впечатления от "Fastpower Tuningbox" на Genercom?Джипката е 2.7 CRD.Написаното от фирмата е толкова добро, че половината да е вярно пак ще е супер.

  • #2
    До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

    Един от най-бързите начини да си купите нови дюзи.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

      От повече от 2 години карам същия джип. Въпреки, че гъделът е голям не съм се решил на тази крачка. Конете не са малко. Колата не е състезателна. Моят съвет е да не правите чип тунинг на коли над 100,000км. Не съм експерт обаче и всеки си решава.

      Коментар


      • #4
        До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

        Аз съм селско момче, не съм много умен, но знам едно - чипът сам по себе си няма да счупи двигателя (освен ако не прецака аванса). Единствено задкормилното устройство с неправилно натискане на педала на газта може да свърши тая работа.

        Коментар


        • #5
          До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

          Аз също съм селско момче и също не претендирам да съм много умен, но когато с едно и също железо добиваш с 30тина процента повече енергия би следвало да се износва по-бързо, нали?

          Коментар


          • #6
            До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

            Точно това исках да кажа - ако даваш толкова газ, колкото си давал и преди (не като положение на педала, а като ускорение), няма как да го скапеш

            Коментар


            • #7
              До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

              Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
              ... Конете не са малко. Колата не е състезателна. Моят съвет е да не правите чип тунинг на коли над 100,000км. Не съм експерт обаче и всеки си решава.
              Не са малко... Но не стигат. Нищо не знам за конкретното устройсто и пиша по принцип. Карал съм чипосан дизелак - Волво S 80. Много по-добро, с ..добър отговор на педала за газта, не знам дали правилно го казвам, но това усещам. Макар, че пушеше повече разхода намаля, явно екологията... Като продадох коллата беше на 350 000, а като я чипосах на 280 000 км. Двигателя масло не губеше. Сменял съм редовно филтри и масло. Имам само положителни отзиви за чипа, НООО знам и за други, които след "чипосване" са спукали глава, прегряли двигател, строшили вал на турбо. Така, че умната...


              А разпръсквачите с родната нафтица така или иначе са си консуматив.
              А и нещо друго се сетих: този двг. си има склонност към спукване на глава, ако продължително го държиш над 3000 об/мин. и без чип.

              П. П. за паур бокс нищо не знам.
              Последно редактирано от s_s1; 08-01-10, 22:41. Причина: П. П.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Не са малко... Но не стигат. Нищо не знам за конкретното устройсто и пиша по принцип. Карал съм чипосан дизелак - Волво S 80. Много по-добро, с ..добър отговор на педала за газта, не знам дали правилно го казвам, но това усещам. Макар, че пушеше повече разхода намаля, явно екологията... Като продадох коллата беше на 350 000, а като я чипосах на 280 000 км. Двигателя масло не губеше. Сменял съм редовно филтри и масло. Имам само положителни отзиви за чипа, НООО знам и за други, които след "чипосване" са спукали глава, прегряли двигател, строшили вал на турбо. Така, че умната...


                А разпръсквачите с с родната така или иначе са си консоматив.
                А и нещо друго се сетих: този двг. си има склонност към спукване на глава, ако продължително го държиш над 3000 об/мин. и без чип.
                Това за главите, го твърдите ти и още един участник/модератор

                Коментар


                • #9
                  До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

                  Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                  Това за главите, го твърдите ти и още един участник/модератор
                  Дай да те повозя, стига ми магистралата от Б-с до Карнобат.
                  И прочети малко и за МЛ с този двг. Съвсем скоро мой съсед с Е 270 не стигна бързо до СФ.

                  А всеки автомобил се прави от проиизводителя дуракоустойчив, но в определени граници.
                  С чипа тези граници се стесняват.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    Дай да те повозя, стига ми магистралата от Б-с до Карнобат.
                    И прочети малко и за МЛ с този двг. Съвсем скоро мой съсед с Е 270 не стигна бързо до СФ.

                    А всеки автомобил се прави от проиизводителя дуракоустойчив, но в определени граници.
                    С чипа тези граници се стесняват.
                    С последното изречение съм съгласен.

                    Ако обаче имаш желание да си съсипваме колите, може и твоя осмак да го бастисаме с душманско каране - не си ли съгласен? В същото време ти гарантирам, че по начина, по който аз карам ще изкарам поне 200К км преди да имам ядове с главата (не изключвам куп други ядове).

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пауърбокс за 2.7 CRD.

                      Аз съм на другата крайност - ЗА чип-тунинг на 100%.

                      Вече втора кола "чипосвам" и ето моите наблюдения. Лично не препоръчвам Пауърбокса, защото е по-първобитен и не въздейства на много параметри. Софтуерният тунинг е друго нещо.

                      1. Фолксваген Пасат (този от подписа долу) - 6 месеца карах с пауърбокс и после минах на софтуерен. Увеличи се мощността, коригираха пушенето, стана по-безшумен. За почти три години с чип, не съм имал никакви грижи по колата. Който иска, да пише ЛС и може да я тества.
                      2. Гранд Чероки 2,7CRD 2002 - сложих му софтуерен чип още на втория месец като го купих. Вече 8 месеца - да чукна на дърво, без грижи. Също за колеги от форума е готов за тест драйв.

                      Не препоръчвам на никой колега да си слага чип. Казвам само, че ъпгрейдната джипка е доста по-динамична и пъргава. Аз не се състезавам по пътищата, но предпочитам да имам още 35 коня, които да сритам, когато ми потрябват - да изпреваря бързо, да избегна някой заспал олигофрен на пътя итн.

                      Единственото, което мога да посъветвам, е да бъде софтуерен, ане пауърбокс. Верно, че е по-скъп, но си струва.
                      www.drivingoffence.co.nz

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X