Здравейте колеги и за много години!!!
Та провокиран от скуката взех кабела за диагностика на Опел (това си е обикновен OBD II кабел
http://scantool.imechatronics.com/vagcom_kkl.jpg )
И ето на не можах да го подкарам на Черокито (Гранд Чероки 3.1 Дизел)
Гледам аз буксата и установих че дата пин - овете не съвпадат т.е.
за Фолксваген голф 3 са по следния начин: 4 – маса, 7- K line, 15 – L line, 16 - +12V
А за Черокито мисля че са 4 – маса, 7- Transmit, 6 – Receive, 16 - +12V
Та въпроса е: Кои са правилните пинове на буксата на черокито спрямо OBD буксата?
Благодаря
Та провокиран от скуката взех кабела за диагностика на Опел (това си е обикновен OBD II кабел
http://scantool.imechatronics.com/vagcom_kkl.jpg )
И ето на не можах да го подкарам на Черокито (Гранд Чероки 3.1 Дизел)
Гледам аз буксата и установих че дата пин - овете не съвпадат т.е.
за Фолксваген голф 3 са по следния начин: 4 – маса, 7- K line, 15 – L line, 16 - +12V
А за Черокито мисля че са 4 – маса, 7- Transmit, 6 – Receive, 16 - +12V
Та въпроса е: Кои са правилните пинове на буксата на черокито спрямо OBD буксата?
Благодаря
Коментар