Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АСК

    Колеги решил съм да сменям маслото на АСК.До сега винаги съм свалял картера.Но сега мисля да го изкарам чрез помпичка през щеката за да може да излезе всичкото че все по 4.5 - 5л. събира.Мислите ли че може да стане някакъв проблем или да действам смело.Някой ако има опит с това упражнение да казва.Благодаря предварително.
    Mitsubishi Outlander

  • #2
    До: АСК

    Да беше японска кутия, смучи и пълни. Филтрите са им една едра метална мрежичка. Ама на твоята филтъра е хартиен и се задръства. Точно за това трябва да се сменя на 50 000км.
    Автоматика на 3.1 при смяна взима към 6.5литра. Взимай туби по 4л - по евтино е.

    Коментар


    • #3
      До: АСК

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Да беше японска кутия, смучи и пълни. Филтрите са им една едра метална мрежичка. Ама на твоята филтъра е хартиен и се задръства. Точно за това трябва да се сменя на 50 000км.
      Автоматика на 3.1 при смяна взима към 6.5литра. Взимай туби по 4л - по евтино е.
      Не казвам че няма да отворя картера.Също ще сменя и филтъра но въпроса е дали мога да го изсмуча цялото през щеката и дали няма да направя някой поразии по АСК по този начин.
      Mitsubishi Outlander

      Коментар


      • #4
        До: АСК

        По-добре е да го изсмучиш през щеката, за да не ти капе масло на главата докато развиваш болтовете на картера.

        Коментар


        • #5
          До: АСК

          Мисля, че и през щеката пак толкова ще изсмучеш. За да извадиш всичкото масло трябва да разглобиш АСК, за почти всичкото трябва да я обърнеш, превъртиш няколко пъти и пак ще се наложи поне да я демонтираш.
          Но поне няма да ти тече на главата. Мислил съм си, защо не са сложили пробка, която да е вдълбана в картера на АСК, така, че да не се точи всичкото масло, но поне да не се олива всичко. Или може да са предвидили, че винаги ще се сменя в сервиз, в който има екстрактор.

          Това за 4.7, не знам дали е подобна на 3.1
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            До: АСК

            Предполагам не са сложили пробка, за да попречат на тарикатите да сменят само маслото. С диференциалите е същото.
            Освен смяна на маслото е необходима и ревизия.

            Коментар


            • #7
              До: АСК

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Предполагам не са сложили пробка, за да попречат на тарикатите да сменят само маслото. С диференциалите е същото.
              Освен смяна на маслото е необходима и ревизия.
              Извън темата, е но на задния диф. на гранда не мога да развия болтовете и ми го смучат на масларка. Маслото е чисто, карам със синтетика и ревизиравм редовно, но в друга тема по въпроса ми бяха отговорили, че няма пробка, за да не разваля клиренса и да не се откърти от някой камък.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                До: АСК

                За промивка и подмяна на маслото си има специална машина която се продава и в България за около 8-12000лв..До сега не знам някой от колегите да си е купил.
                Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                Grand 3.1TD
                0898 620 306 Стоян

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X