Джипката текна като и налях антифриз! Четох по едни руски сайтове че на VM мотора само червен антифриз се наливал. Сега не съм сигурен от къде тече гарнитура на главите или тапа на някоя глава. А най лошото е че не мога и да видя от къде е. Някой имал ли е подобни проблеми?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
На някой текли ли са му чорби от мотора
Свий
X
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Първоначално публикуван от methodboy Преглед на мнениеДжипката текна като и налях антифриз! Четох по едни руски сайтове че на VM мотора само червен антифриз се наливал. Сега не съм сигурен от къде тече гарнитура на главите или тапа на някоя глава. А най лошото е че не мога и да видя от къде е. Някой имал ли е подобни проблеми?
Иначе аз съм с антифриз, който е жълт. Така я купих, проверих го във фризера, до -23 не замръзна, така че ще си карам с него.
Иначе аз имах едно леко сълзене от снадката между казанчето и питата на радиатора, но след смяна на капачката на разширителния съд (и добавка за течове на Вюрт, ама от нея май нямаше нужда) течът спря.Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Тече от последната глава към купето. Проблема е че не мога да видя нищо дори и с огледало и фенерче. А и там има една пета която държи главата. Най-лошото е че трябва да падат главите така като гледам. Знаете ли къде се продават такива тапи и някакви цени.
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Във всеки сервиз или магазин за авточасти ще ти предложат тапи. Има ги в най-различни размери и се предлагат с различен външен диаметър. Трябва ти точен размер на отвора или свалена тапа. Даже съм ги виждал наредени по размери на рекламно табло. Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Питах специално за антифриза понеже след като протече сложих добавка, която запуши охладителната система. Франция, Белгия и Германия беше песен понеже беше сравнително равно. Но в Австрия и Гърция бяха доста баири и температурата много се покачваше, съответно и налягането в охладителната система. Ако беше ръждясала и пробита тапа предполагам че щеше да избие от налягането. Просто не зная към коя повреда да се насоча дали гарнитура на главата или тапа. След това си поръчах комплект гарнитури за навсякъде по главите и две глави втора употреба. Като дойдоха главите ги поразгледах и ми направи впечатление къде са разположени тапите и започнах да се замислям дали не е нещо такава. А най-интересното е че доливахме на една Витара която също текна. И много ме страх да не отворим мотора а то да се окаже че антифриза е бил супер гаден и от него е цялата работа. Преди време колега от форума ми прати един руски сайт в който пише че за този мотор само червен антифриз се препоръчва. И ми беше интересно дали някой друг си е патил по този начин.
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Едното от което ме е страх да не съм си купил някакъв отвратителен антифриз (20л за 30 паунда ми излезе при положение че в магазина литъра е 5-6 паунда). Другото от което ме е страх е да не сва ля главите да се окаже тапа и да ме изненадат с някоя цена за брой, а за същите кари да мога да си поръчам от чужбина комплект тапи за целия мотор, но разбирасе да чакам пак около две седници да ми ги доставят. А болтовете с какъв момент се затягат ще сподели ли някой?
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Ето я темата. Взимам си думите назад - колегата сподели как е решен проблема:
Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Оказа се тапа. Главите са добре, цилиндрите са ОК. Но ме мъчи нещо друго. Налягането на маслото според уреда на таблото е ниско(малко над нулата). Майстора постави манометър на мястото на датчика и на стартер качи около 1 бар. Това нормално ли е? Аз се съмнявах за датчик или кабели. Не е от кабели но незная как да проверя датчика, по точно не зная в какви граници трябва да се изменя съпротивлението. Просто не ми се вярва да не качва масло понеже съм минал около 4000 км така а не е имало проблеми. Искам да кажа че за толкова километра трябваше да съм попилял мотора вече.
Коментар
-
До: На някой текли ли са му чорби от мотора
Събрахме го!Окоза се че много навреме е текнал. Като започнахме да го събираме се оказа че кобилиците са износени, прътите също. Два повдигача бяха скъсали зегерките, и всички повдигачи бяха разбили ролката. Майстора каза от не смяна на масло. Скоро ще кача и малко снимки.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар