Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Високо налягане на масло след основен ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Високо налягане на масло след основен ремонт

    Здравейте! Първата публикация във форума е за сложен казус. Моторът е 2.1 ТД на рено - една здрава част нямаше по този екземпляр, но това е друг въпрос.
    Сглобихме го, запалихме го, изхвърли маслото три пъти.
    Налягането на маслото е много високо, затова ще сваляме маслената помпа сега...докато беше разглобен нямаше как да знаем, че има проблем в нея.
    Също така се търси турбо за този джип - давайте предложения!
    Благодаря на всички, които са писали по въпроса за въздуха в нафтата, ще се възползвам от съветите.
    Кажете сега за маслото????
    Поздрави, Йордан!
    В сервиза съм!

  • #2
    До: Високо налягане на масло след основен ремонт

    Колко много високо е това високо налягане?
    Как го мерите и къде?
    От къде го изхвърля?
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #3
      До: Високо налягане на масло след основен ремонт

      при запалване на студено датчика за налягане на таблото отлита на юг...преминава максимума на 8.3 и продължава.
      на 80-90 градуса седи малко под 4 бара...
      имам вентилирана (почти спортна... ) кола, която също се нуждае от добро мазане и на студено държи 6 а като се стопли 1 бар. маслото й е гадно, та затова такива разлики...
      това разбира се не е еталон за налягане.
      два пъти избива от филтъра и веднъж изхлузи маркучите на малкия маслен радиатор.

      свалихме главата - няма запушване. остава маслената помпа...
      хайде колеги...акъл...се иска...
      В сервиза съм!

      Коментар


      • #4
        До: Високо налягане на масло след основен ремонт

        Някъде след маслената помпа трябва да има клапан с пружина и сачма за ограничаване на максималното налягане. Не познавам конкретния двигател, но не може да няма някакъв ограничител.

        Коментар


        • #5
          До: Високо налягане на масло след основен ремонт

          това беше първото, за което се сетих. имах съмнения, че има запушване по маслените магистрали нагоре към разпределителния вал. следва отваряне на картера.
          има такъв клапан с пружина и една шайба, която затваря маслените пътища. когато го сглобявахме всичко изглеждаше наред, възможна е и човешка грешка...
          В сервиза съм!

          Коментар


          • #6
            До: Високо налягане на масло след основен ремонт

            Първоначално публикуван от yodacorp Преглед на мнение
            при запалване на студено датчика за налягане на таблото отлита на юг...преминава максимума на 8.3 и продължава.
            на 80-90 градуса седи малко под 4 бара...
            ами и при мене е така, като загрее седи малко под 4, като е студен ходи малко под 8. Като е студен форсираш ли го, че чак да преминава максимума? С какво масло си?
            Jeep Cherokee 2.1td 94г.
            Volvo 460 1.6 газ/бинзин
            Jeep Cherokee 4.0i 97 BRC GAS
            Fiat Multipla 1.6i 16v BiPover 2001

            Коментар


            • #7
              До: Високо налягане на масло след основен ремонт

              Първоначално публикуван от yodacorp Преглед на мнение
              това беше първото, за което се сетих. имах съмнения, че има запушване по маслените магистрали нагоре към разпределителния вал. следва отваряне на картера.
              има такъв клапан с пружина и една шайба, която затваря маслените пътища
              . когато го сглобявахме всичко изглеждаше наред, възможна е и човешка грешка...
              Този клапан, най-вероятно е възвратен, т.е. поддържа маслен стълб в маслената магистрала, за да не се изпразва тя след всяко гасене на мотора и после, при палене да работи на сухо до запълването и. Клапан, регулиращ налягането на маслото, трябва да има на самата помпа. Предствалява съчма с пружина в легло и възможност да се натяга отзад. Съчмата трябва да е обърната към маслото, така че при повишаване на налягането над определено допустими граници да се отвори и разтовари помпата /нещо като байпас/. И още един път - само с бордовия индикатор ли мерите налягането на маслото? За да сте сигурни в измерването, трябва с механичен манометър /стрелкови/ да направите измерване, като завиете щуцера на мястото на датчика за налягане или контролната лампа. Освен това, трябва и да знаете какво налягане и при какви обороти за този мотор, е дал по каталог производителя, за да можете да го сравните с вашите резултати.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #8
                До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                А когато слагахте гарнитурата на главата проверихте ли дали съответстват отворите с тези на главата и блока спрямо тези на гарнитуратаВъзможно е да липсва някой отвор на гарнитурата и от там да запушва маслената магистрала някъде

                Коментар


                • #9
                  До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                  ново 20...момчета, тоя джип не иска да си ходи при собственика, оправихме помпата - буталото беше запекло - но са задрали биелните лагери на три цилиндъра, а е работила има-няма два часа...
                  В сервиза съм!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                    Ооо, тоя мотор е пълен с изненади
                    Моя, на времето, първо счупи разпределителен вал - ей така от нищо - при бавно каране по централна софийска уличка и оглеждане за място за паркиране. Последва смяна на глава, понеже само за вал ми поискаха 900 лв. После тая глава я спука, като междувременно и той почна да вдига ненормално налягане на маслото, после проби гарнитура, след това му замина стартера и тогава вече не издържах и го подарих. Знам, че след това пак е пукал глава и (може би) блок, ама това последното не го вярвам много - човека не разбира и "майсторите" може да са се пробвали да го насолят.
                    Изобщо, притежанието на Jeep каръщисан с Рено е особена форма на мазохизъм
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                      налягането сме гледали по уреда на таблото и по чувствителните пръсти на механика...не съм търсил данни от производителя защото маркучите си бяха ужасно твърди. успокоително е, че има и други, на които им показва около 4 бара при загрят мотор.
                      именно разтоварващият клапан беше запекъл и налягането на маслото не е могло да преодолее пружината...защо е задрало обаче?
                      маслото е...някакво...собственика си го донесе, по негово желание да "промием" мотора с него, най-вероятно е съвсем обикновено 10 на 40...намирането на биелни лагери за този си е цяло прилючение...но ще му ги сменя докато си намери турбина...
                      свалихме и главата, гарнитурата е същата като тази, с която дойде джипа...нали все пак е работил така преди...има и интересен момент - на главата има дупки, които ги няма на блока, още по-интересно е, че и гарнитурата няма отвори навсякъде. проследихме отворите откъдето маслото трябва да върви нагоре и всичко е наред. има пет отвора, през които маслото слиза обратно в картера, на гарнитурата са 3...циркулация ще има, но ме притеснява мазането на разпределителния вал, както и да е...
                      тоя мотор е АЛОГИЧЕН!

                      борбата продължава...не спирайте да ме подкрепяте, че да не извадя от джоба си за един цял двигател и да "му го сложа" само и само да си тръгне тоя джип от сервиза...добре, че съм търпелив...
                      В сервиза съм!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                        Изобщо, притежанието на Jeep каръщисан с Рено е особена форма на мазохизъм
                        определено не е точно така виж мазохизъм с JEEP са VM моторите
                        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                        ********************************
                        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                        Honda Shadow VLX 600 - 1999
                        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                        Влади

                        Коментар


                        • #13
                          До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                          Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                          определено не е точно така виж мазохизъм с JEEP са VM моторите
                          VM-ите са мазохизъм в чист вид

                          Радвам се, че ти си доволен от твоя, познавам (задочно) и още един такъв притежател. Но от моя непосредствен опит -

                          На всичкото отгоре, главите на тоя мотор са (поне) три различни вида и точно тази, която е монтирана на Jeep май никога не е слагана в автомобилите на Рено. Там са две други разновидности - една за атмосферния и друга за турбото. Последната може да се пригоди на Jeep-а, но с известни преработки.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            VM-ите са мазохизъм в чист вид

                            Радвам се, че ти си доволен от твоя, познавам (задочно) и още един такъв притежател. Но от моя непосредствен опит -

                            На всичкото отгоре, главите на тоя мотор са (поне) три различни вида и точно тази, която е монтирана на Jeep май никога не е слагана в автомобилите на Рено. Там са две други разновидности - една за атмосферния и друга за турбото. Последната може да се пригоди на Jeep-а, но с известни преработки.
                            отклоняваме се от темата..но известните преработки са като да се напъха 4 литров (поне) правилен двигател
                            но...не знаех за главите....!!!...я даи малко повече инфо плс
                            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                            ********************************
                            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                            Honda Shadow VLX 600 - 1999
                            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                            Влади

                            Коментар


                            • #15
                              До: Високо налягане на масло след основен ремонт

                              Понеже оттогава мина бая време, вече не си спомням всички подробности, но в най-общи линии:
                              Главата на атмосферния е много различна - бренери, клапани, гърбици на вала...
                              "Турбо" главата на Рено е с различни дюзи - на резба, а не със шпилки и има допълнителен воден кръг. На Jeep-овата глава отворите за този кръг ги има, но са с тапи.
                              Най-гадното на тоя мотор е, че не се усеща кога го пресилваш и това е най-честата причина за поразиите, които стават с него.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X