Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

    Здравейте, много си харесвам джипа, но проблемите не спират
    След като смених 4-а и 5-а дюза с нови реших че всичко вече трябва да е ОК. Нищо подобно, след няма и 3 месеца изхвърча 3-та дюза от леглото си. Оказа се, че се бил скъсал притягащия болт на дюзата, но за по - лесно просто сложили по - къс, а за по сигурно с малко по - различна резба. Оправих я и нея, като междувремнно проверих от наличните 3 дюзи кои са изправни (в Бош Дизел Драгалевци). Няма и ден след това прибирам се от работа и я понастъпих малко - загасна, светна сервизната лампа и след доста въртене запали. Обратно в Бош Драгалевци, казват 2-ра дюза е заминала. Донесох читава (тествана от тях) сложиха я, излизам да я тествам, насъпвам - гасне. Казват от клапана на рейката ще да е, смениха го - въобще не можа да запали. Сега като за последно ме шамаросаха с " Еми то не остана какво друго да е, МАЙ е помпата". Моля за съвет, защото ми хисна на пуя от некадърници с техника за милиони и знания за петачета.
    А и не ми се дава чанта с пари за едно "МАЙ", което може и да ми реши проблема, но може и да не.
    Предварително благодаря на всички за мненията им.
    ПС: Горивния филтър е сменен, а след малко ще пробвам дали махната капачка върши работа.
    Последно редактирано от dimonrb; 10-11-09, 16:19. Причина: ПС
    Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
    http://save-gery.org/bg

  • #2
    До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

    Познавам едно от момчетата там ..... има знания за милиони. Ама силата му е другаде.

    Сега ... отиди някъде ....... за диагностика.
    Условието ми е САМО едно:
    Всичко да се направи в движение!

    После докладвай.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

      Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
      Здравейте, много си харесвам джипа, но проблемите не спират
      След като смених 4-а и 5-а дюза с нови реших че всичко вече трябва да е ОК. Нищо подобно, след няма и 3 месеца изхвърча 3-та дюза от леглото си. Оказа се, че се бил скъсал притягащия болт на дюзата, но за по - лесно просто сложили по - къс, а за по сигурно с малко по - различна резба. Оправих я и нея, като междувремнно проверих от наличните 3 дюзи кои са изправни (в Бош Дизел Драгалевци). Няма и ден след това прибирам се от работа и я понастъпих малко - загасна, светна сервизната лампа и след доста въртене запали. Обратно в Бош Драгалевци, казват 2-ра дюза е заминала. Донесох читава (тествана от тях) сложиха я, излизам да я тествам, насъпвам - гасне. Казват от клапана на рейката ще да е, смениха го - въобще не можа да запали. Сега като за последно ме шамаросаха с " Еми то не остана какво друго да е, МАЙ е помпата". Моля за съвет, защото ми хисна на пуя от некадърници с техника за милиони и знания за петачета.
      А и не ми се дава чанта с пари за едно "МАЙ", което може и да ми реши проблема, но може и да не.
      Предварително благодаря на всички за мненията им.
      ПС: Горивния филтър е сменен, а след малко ще пробвам дали махната капачка върши работа.
      Язък за доброто оборудване, с което разполагат. Близо месец не успяха да открият напукан маркуч от към резервоара. Какво ли не беше: ..... Добре че не им дадох да пипат помпата.
      Така и не го откриха те.

      Коментар


      • #4
        До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
        Познавам едно от момчетата там ..... има знания за милиони. Ама силата му е другаде.

        Сега ... отиди някъде ....... за диагностика.
        Условието ми е САМО едно:
        Всичко да се направи в движение!

        После докладвай.
        С удоволствие само кажи къде могат да ми направят диагностика в движение, че тези с хубавата техника не ги виждам да седнат да се возят с компютъра вътре.
        Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
        http://save-gery.org/bg

        Коментар


        • #5
          До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

          Уффф.....

          Не знам къде, ама .... аз например се возя!

          Тоест ... имам идея. Намери Ицо .. тук от форума, състезател е.
          Поне ще те насочи, ако нещо няма възможност в момента.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

            Според мен колата гасне и забива заради горивен проблем но най коректно е да се види каква грешка записва след изгасване.Ако е за горивото,проблема наистина може да е на всякъде по горивната с-ма.Филтър или вода и боклуци в него,помпа в резервоара(ако има такава)течаща дюза.клапан на рейла,сензор и накрая помпа за високо налягане.Има лесен начин за проверка на дюзите;Откача се маркуча за обратното гориво на всяка дюза и се следи обратното гориво при работещ мотор( за няколко секунди,иначе всичко става в нафта)На празен ход всички дюзи таят малко .Форсира се мотора за кратко(2-3сек.)и количеството не трябва да се променя много,ако някоя дюза прави плътен фонтан от 5-6 см.твърдо е за смяна.Ако има мех.регулатор за over pressure и тои трябва да проуска нафта (в обратното гориво)само при голямо натоварване.И последно, да се сложи прозрачен маркуч на входа на помпата и да се провери дали има въздух в системата.За съжаление другите проби са свързани със смяна на части и пътна проба.Това са наблюдения на базата на работата ни с VOLVO, но се надявам да ти помогнат.
            grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

            Коментар


            • #7
              До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

              Да де ама на Мерца маркучите са прозрачни .... плюс това помпата е механична и е отпред!
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #8
                До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                На 2.7 Grand Cherokee горивоподкачващата помпа е механична, куплирана челно на единия разпределителен вал. Няма електрическа подкачваща помпа. Ако има някакъв пропуск в горивната система или във филтъра, помпата не успява да подкачи гориво и да обезвъздуши системата и двигателя или трудно пали, или ако запали може да гасне. Често причина за пропуск на въздух в системата е самия горивен филтър и свързващите го горивопроводи. На корпуса му има една пробка, през която със спринцовка може да се напълни филтъра с нафта и да се пробва двигателя дали ще заработи. Наскоро на мой приятел на Grand-а заради подобен проблем сменяха дюза /имаше малко повече обратно гориво/, но Jeep-а и след това продължи да пали трудно и с много въртене на стартер, или след като заработи, гаснеше и не можеше да запали изобщо. Проблема се реши със смяна на целия филтър, заедно с корпуса. Сложиха някакъв друг от Mercedes CDI, но без датчика отдолу. Та, мисълта ми е, преди да започнете отново със смяна на дюзи, помпа и т.н. пробвайте да огледате маркучите около горивния филтър, както и самия филтър. Може проблема да се окаже там. Успех!
                P.S. Съжалявам за дублирането. Докато пишех, CarTest™ ме е изпреварил.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #9
                  До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                  Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                  Според мен колата гасне и забива заради горивен проблем но най коректно е да се види каква грешка записва след изгасване.Ако е за горивото,проблема наистина може да е на всякъде по горивната с-ма.Филтър или вода и боклуци в него,помпа в резервоара(ако има такава)течаща дюза.клапан на рейла,сензор и накрая помпа за високо налягане.Има лесен начин за проверка на дюзите;Откача се маркуча за обратното гориво на всяка дюза и се следи обратното гориво при работещ мотор( за няколко секунди,иначе всичко става в нафта)На празен ход всички дюзи таят малко .Форсира се мотора за кратко(2-3сек.)и количеството не трябва да се променя много,ако някоя дюза прави плътен фонтан от 5-6 см.твърдо е за смяна.Ако има мех.регулатор за over pressure и тои трябва да проуска нафта (в обратното гориво)само при голямо натоварване.И последно, да се сложи прозрачен маркуч на входа на помпата и да се провери дали има въздух в системата.За съжаление другите проби са свързани със смяна на части и пътна проба.Това са наблюдения на базата на работата ни с VOLVO, но се надявам да ти помогнат.
                  Ако ще помогне грешката беше ниско налягане в рейла (или поне така ми го преведоха), само че изписано на немски. Дюзите са ок и 5-те. Помпа в резервоара няма. Клапана за over pressure работи по добре от техния (Бош Драгалевци) въпреки, че четох че той свали ли се веднъж следва да бъде заменен с нов. Маркучите са си прозрачни и вътре мехурчета се не виждат. Но мисля да направя стандартната процедура с обезвъздушаването пък да видим дали няма да свърши работа.
                  Благодаря за изчерпателния пост.
                  Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                  http://save-gery.org/bg

                  Коментар


                  • #10
                    До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                    На 2.7 Grand Cherokee горивоподкачващата помпа е механична, куплирана челно на единия разпределителен вал. Няма електрическа подкачваща помпа. Ако има някакъв пропуск в горивната система или във филтъра, помпата не успява да подкачи гориво и да обезвъздуши системата и двигателя или трудно пали, или ако запали може да гасне. Често причина за пропуск на въздух в системата е самия горивен филтър и свързващите го горивопроводи. На корпуса му има една пробка, през която със спринцовка може да се напълни филтъра с нафта и да се пробва двигателя дали ще заработи. Наскоро на мой приятел на Grand-а заради подобен проблем сменяха дюза /имаше малко повече обратно гориво/, но Jeep-а и след това продължи да пали трудно и с много въртене на стартер, или след като заработи, гаснеше и не можеше да запали изобщо. Проблема се реши със смяна на целия филтър, заедно с корпуса. Сложиха някакъв друг от Mercedes CDI, но без датчика отдолу. Та, мисълта ми е, преди да започнете отново със смяна на дюзи, помпа и т.н. пробвайте да огледате маркучите около горивния филтър, както и самия филтър. Може проблема да се окаже там. Успех!
                    P.S. Съжалявам за дублирането. Докато пишех, CarTest™ ме е изпреварил.
                    Благодаря за отговора, ще разгледам утре за пропуски и течове защото има резон. Само да допълня, че отдолу на филтъра има и подгревател, който подгрява обратното гориво с температура до 45 Гр.Ц. и не ми се струва добра идея да се заменя ако не е същия. Но това си е мое мнение.
                    Ако изобщо успея да реша проблема ще пиша как съм успял и откъде е произтичал.
                    Поздрави.
                    Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                    http://save-gery.org/bg

                    Коментар


                    • #11
                      До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                      ГНП тече ли?
                      На какво казваш "клапана на рейката"?
                      На какво казваш "Клапана за over pressure" и как разбра, че е наред?
                      Как разбра, че 4 и 5 дюза са за смяна?
                      В Бош Драгалевци казаха ли защо трябва да се смени 2 дюза?
                      Провериха ли ти сензора за налягане в рейла?
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        ГНП тече ли?
                        На какво казваш "клапана на рейката"?
                        На какво казваш "Клапана за over pressure" и как разбра, че е наред?
                        Как разбра, че 4 и 5 дюза са за смяна?
                        В Бош Драгалевци казаха ли защо трябва да се смени 2 дюза?
                        Провериха ли ти сензора за налягане в рейла?
                        ГНП - не тече;
                        Клапан на рейката = Over pressure valve (намира се откъм купето), предполагам че е наред, защото в Бош го смениха с "чисто нов" с който колата запали след около 40 - 50 сек въртене, но не пожела да запали повторно изобщо. Върнаха моя стария и сега си пали без проблем;
                        Разбрах само за 5-та, че не е наред (прекалено много обратна нафта), но предпочетох да сменя и двете с нови пред алтернативата да дам пак 400 лв. за труд за смяна на 4-та в последствие;
                        В Бош мериха и 5-те дюзи и само втората имаше изпикано двойно по -голямо количество от останалите.
                        Сензора не го провериха, което и на мен ми е странно. Все пак цифрите дето им излизат на дисплея за налягане в рейла идват именно от този сензор. Но според мен сензора също си работи, а и те обикновенно са с доста дълъг живот и рядко дават дефекти.
                        Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                        http://save-gery.org/bg

                        Коментар


                        • #13
                          До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                          Добре де ... регулатора на налягането ти е проблема ....
                          Не казвам нищо повече.... ще прозвучи като реклама.
                          Ако, чак толкова "майсторите" не могат да се оправят .... пиши на лични ...или дрънни един телефон.

                          P.S.
                          Дал съм ти не сламка .... ами цяла греда.
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #14
                            До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                            Да де ама на Мерца маркучите са прозрачни .... плюс това помпата е механична и е отпред!
                            О.К. въпреки че не съм чувал за common rail без мех.помпа която е отпред. но може и да бъркам.......Pressure control valve също е вариянт но не знам дали се предлага отделно от помпата, и ако да ще струва не по малко от 250лв.За проба без да се смени аз не знам,но CAR TEST явно има жокер,така че успех и бързо решаване на проблема.
                            grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                            Коментар


                            • #15
                              До: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш

                              Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                              О.К. въпреки че не съм чувал за common rail без мех.помпа която е отпред. но може и да бъркам.......Pressure control valve също е вариянт но не знам дали се предлага отделно от помпата, и ако да ще струва не по малко от 250лв.За проба без да се смени аз не знам,но CAR TEST явно има жокер,така че успех и бързо решаване на проблема.
                              Мерси за пожеланието, вече се чухме с CAR TEST и ще пиша като имам резултат от тестовете.
                              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                              http://save-gery.org/bg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X