Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо компресор на 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Турбо компресор на 2.7 CRD

    Започвам тема, която според мен с времето ще става доста актуална.

    Има ли някой информация дали турбо компресорът на 2.7CRD e същият като на 270cdi в леките автомобили Мерцедес и 316/416 cdi моторът на Спринтера. OEM номерата са различни, което не означава автоматично, че самата част е различна.

  • #2
    До: Турбо компресор на 2.7 CRD

    Сашо какво му е на твоето турбо че е започваш тази тема?

    Коментар


    • #3
      До: Турбо компресор на 2.7 CRD

      Нищо му няма. Ще чипосвам джипа а преди това ще рециклирам турбото. На 160,000 е джипът и започва да попушва в определени ситуации (под попушва имам предвид не облак, а малко черен дим в оборотите, където започва да пълни турбото). Понеже гледам доста евтини компресори из нета за Спринтер (remanufactured), а тук, в Реал турбо подобна процедура ще е поне хилядарка, реших да попитам. Принципен въпрос.

      Черните пушеци може и да са от катализатора - не че е по-малък разходът там, но все пак ми се иска да изясня въпроса с турбината как стои.
      Последно редактирано от Сашо Пунчев; 27-10-09, 13:09.

      Коментар


      • #4
        До: Турбо компресор на 2.7 CRD

        След консултация се оказва, че на турбото нищо му няма, а попушва заради катализатора. Нов катализатор е 2000 и незнам си колко лева (просто за момент съм загубил съзнание след "две хиляди...") и сега съм малко раздвоен какво да правя - да си карам така (въпреки че лекото попушване е най-малкият проблем и може поради слаба пропускателност на катализатора да има негативен ефект и на турбото и двг) или да го избуша или да го резна и/или да сложа "универсален" за 300-400 лв.

        Апропо - турбото е същото.

        Коментар


        • #5
          До: Турбо компресор на 2.7 CRD

          Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
          След консултация се оказва, че на турбото нищо му няма, а попушва заради катализатора. Нов катализатор е 2000 и незнам си колко лева (просто за момент съм загубил съзнание след "две хиляди...") и сега съм малко раздвоен какво да правя - да си карам така (въпреки че лекото попушване е най-малкият проблем и може поради слаба пропускателност на катализатора да има негативен ефект и на турбото и двг) или да го избуша или да го резна и/или да сложа "универсален" за 300-400 лв.

          Апропо - турбото е същото.
          Сашо,

          ако сложиш чип-тунинга (при читав специалист), ще ти регулират пушенето. Това е един от параметрите, на който могат да влияят. Ако решиш да не го правиш "звяр" обаче, аз бих махнал катализатора и бих сложил "универсален".
          www.drivingoffence.co.nz

          Коментар


          • #6
            До: Турбо компресор на 2.7 CRD

            махай го, а като станат задължителни, тогава ще му мислиш
            ужасна работа !

            Коментар


            • #7
              До: Турбо компресор на 2.7 CRD

              Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
              Сашо,

              ако сложиш чип-тунинга (при читав специалист), ще ти регулират пушенето. Това е един от параметрите, на който могат да влияят. Ако решиш да не го правиш "звяр" обаче, аз бих махнал катализатора и бих сложил "универсален".
              Имах дизелов автомобил "чипосан" Volvo S80 и съм много доволен от машината. Но След като я чипосаха започна много здраво да пуши в преходните режими, но и много да върви. А разхода, ако карам "човешки" дори леко падна. Естествено с газ до тенекията гори здраво. Но вече "чипосан" автомобила не отговаря на екологичните норми.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                На този етап не мисля да чипосвам - върши ми работа. Само с тоя катализатор ми се иска да се справя.

                Коментар


                • #9
                  До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Имах дизелов автомобил "чипосан" Volvo S80 и съм много доволен от машината. Но След като я чипосаха започна много здраво да пуши в преходните режими, но и много да върви. А разхода, ако карам "човешки" дори леко падна. Естествено с газ до тенекията гори здраво. Но вече "чипосан" автомобила не отговаря на екологичните норми.

                  Светльо,

                  много зависи кой ти прави тунинга. Добрите специалисти могат да намалят пушенето. Казвам ти го от опит.
                  www.drivingoffence.co.nz

                  Коментар


                  • #10
                    До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                    Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                    Светльо,

                    много зависи кой ти прави тунинга. Добрите специалисти могат да намалят пушенето. Казвам ти го от опит.
                    Да напълно възможно е имах Рено 19 с мех. роторна помпа. То не пропушваше никога, под 7/100 дизел не можех да го сваля. И помпата и двг. бяха перфектни, но не вървеше, бързо набираше, но нямаше мощност. Смених помпата /при условие, че на оригиналната помпа всичко беше в параметри/ колата започна да пропушва по малко, разхода падна на 6/100 и мощността се подобри.

                    Не съм специалист пиша само за фактите преди / след!
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                      според моето скромно мнение турбината за лека кола и за микробус/джип има няколко основни разлики - тези за колите се правят за по-висока мощност , а тези за по-тежките возила за по-висок въртящ момент . естествено единият показател е функция на другия , но има тънка разлика в големината на студения сектор , която дава добра разлика на едно и също турбинно тяло . Чрез такива малки вариации в дизайна производителят напасва една и съща турбина за разкични типове работа
                      rides:
                      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                      :arrow:2005 Yamaha YZ250
                      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                      Коментар


                      • #12
                        До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                        Турбината по JEEP е 05080308AA.
                        Което съответства на MERCEDES A6650960099.
                        Което не ти дава никаква изгода, защото цените са съпостъвами и доколкото разбирам в "чист вид" тази турбина не се монтира в друг мотор. Дали е възможно някакво поБългаряване ( в което няма нищо лошо) само опита може да покаже.

                        http://209.85.229.132/search?q=cache...ient=firefox-a

                        http://209.85.229.132/search?q=cache...ient=firefox-a

                        http://www.turboost.lt/catalog.php?engine=OM665WJ

                        http://www.home-turbo.com/cars/Jeep.asp

                        http://www.turbotamir.com/ktlg/chrysleroto.html

                        http://www.topturbo-power.com/jeep.asp

                        http://www.dieselevante.it/info.asp?id=502
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                          Добре е че се оказа, че му няма нищо .

                          За побългаряване не ми се мисли. Ако ставаше едно км едно - да, иначе няма много смисъл.

                          Има ги на доста по-добра цена в ибей за бенцовия мотор. За джип няма ни една.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                            Кой е бенцовия мотор?
                            Аз останох с впечетлението, че тази турбина се монтира САМО на ГРАНД ЧЕРОКИ. Може би е подобна на 2,7 БЕНЦ, но крепежи, управление и т.н. едва ли?


                            Или...
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Турбо компресор на 2.7 CRD

                              Останах с впечатлението (в Реал Турбо питах), че след като пти тях излиза номер на мерцедес турбината е същата. Не мога да твърдя, че е така

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X