Започвам тема, която според мен с времето ще става доста актуална.
Има ли някой информация дали турбо компресорът на 2.7CRD e същият като на 270cdi в леките автомобили Мерцедес и 316/416 cdi моторът на Спринтера. OEM номерата са различни, което не означава автоматично, че самата част е различна.
Има ли някой информация дали турбо компресорът на 2.7CRD e същият като на 270cdi в леките автомобили Мерцедес и 316/416 cdi моторът на Спринтера. OEM номерата са различни, което не означава автоматично, че самата част е различна.


) и сега съм малко раздвоен какво да правя - да си карам така (въпреки че лекото попушване е най-малкият проблем и може поради слаба пропускателност на катализатора да има негативен ефект и на турбото и двг) или да го избуша или да го резна и/или да сложа "универсален"
за 300-400 лв.
.
Коментар