Обява

Свий
Няма добавени обяви.

и аз да се похваля - трети XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: и аз да се похваля - трети XJ

    още малко снимки
    Прикачени файлове
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

    Коментар


    • #17
      До: и аз да се похваля - трети XJ

      Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение

      по талон джипчето се води Jeep EAGLE (USA) , така пише в немския талон. Някой знае ли какви особености има в този модел и защо така се казва ?
      Няма специален Jeep EAGLE модел (таке че съответно няма и особености).
      А ето защо се казва така: http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep-Eagle .
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #18
        До: и аз да се похваля - трети XJ

        мдам , явно е немска измишльотина за директно внесени от ЮС возила.

        След кратък оглед тези дни стигнах до извода , че по-тежкият мотор доста повече мачка ходовата част и трябва да се инвестира в heavy duty елементи - амове, предни пружини , тампони стаб щанга . Отделно мисля да започна с 1,5 инча подложки отпред и нови ресори + комплект shackles
        rides:
        :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
        :arrow:2005 Yamaha YZ250
        :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
        The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

        Коментар


        • #19
          До: и аз да се похваля - трети XJ

          Днес се сблъсках със странен проблем - трябваше да сваля шоферската кора на вратата и откачих голямата букса за централно и прозорци . Неприятното дойде след сглобяването - няма централно , осветлението на тавана и радиото не работи . Гледах за изгорели бушони под волана и в моторния отсек , но там няма такива , та имам 2 въпроса - има ли друго място с бушони или какво би могло да се е случило само от откопчаване-закопчаване на голямата букса във вратата (зад копчетата за контрол прозорци-централно)
          rides:
          :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
          :arrow:2005 Yamaha YZ250
          :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
          The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

          Коментар


          • #20
            До: и аз да се похваля - трети XJ

            Само теория обикновенно основните кабелни снопове се разклоняват над краката на шофьора (там седят заврени в мечи г... и куп бушони и релета, когато си местил снопа във вратата, другият му край е някъде около тези разклонения и т.н. тоест без да знаеш може нещо да си дръпнал, то да е побутнало друго и там някъде нещо за е изключило. Тези дни се пулих на едно "Ауди" където самобитен майстор беше отрязал всички кабели от бушонното табло, и ги беше привързвал към инсталацията на колата за да докара почти правилна работа, относително грамотно беше, и заподозрях че е правено още в Италия... но това се вижда само ако тръгнеш да търсиш сериозен проблем и махнеш корите около краката на шофьора, и част от тапицерията....та и при теб може да е нещо такова и за разлика от водородната клетка от която си нямам грам понятие, за борбата с тоците, ако искаш може да се дотъркаляш, шъ си клюкаме, шъ си пазим страх на мързела, пък може и да ги намерим
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              До: и аз да се похваля - трети XJ

              много любезно предложение , ще гледам да се възползвам. Лошото е липсата на каквото и да е време , но липсата на централно може да докара нервна криза та ще гледам да докарам кораба за оглед
              rides:
              :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
              :arrow:2005 Yamaha YZ250
              :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
              The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

              Коментар


              • #22
                До: и аз да се похваля - трети XJ

                Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                Днес се сблъсках със странен проблем - трябваше да сваля шоферската кора на вратата и откачих голямата букса за централно и прозорци . Неприятното дойде след сглобяването - няма централно , осветлението на тавана и радиото не работи . Гледах за изгорели бушони под волана и в моторния отсек , но там няма такива , та имам 2 въпроса - има ли друго място с бушони или какво би могло да се е случило само от откопчаване-закопчаване на голямата букса във вратата (зад копчетата за контрол прозорци-централно)
                колега, този номер ми го е правил при не добре включена букса при монтажа на кората. свали и огледай пак. може да не е "щракната" добре буксата, или при опъването да е скъсало някое кабелче... само че и радиото да не работи.... ми е странно.
                не бързам за никъде...
                XJ 2.5TD '98

                Коментар


                • #23
                  До: и аз да се похваля - трети XJ

                  за радиото-касетофона не мога да съм сигурен ,че е работило защото нямаше . Между другото не бях забелязъл приятния надпис JENSEN на всяка една колона , но така като не ги чувам си остават само табелки

                  Но пък лампите горе на тавана до компаса си работеха , а сега не ... Онзи ден пробвах с 3 други копчета , сигурен съм , че добре се закопчаваха и въпреки това никакъв напредък . От панела с 6те копчета не работи само това на централното , а те са на една голяма обща букса
                  rides:
                  :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                  :arrow:2005 Yamaha YZ250
                  :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                  The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                  Коментар


                  • #24
                    До: и аз да се похваля - трети XJ

                    междувременно зимната подготовка тече - термостат , един лепен маркуч и нов антифриз бяха сменени . Реших малко да поосвежа джантетата и тамборите отзад, пясък и после цвят по желание

                    Смених и демферната шайба , на загрял мотор се получаваше едно много неприятно цъкане и сменяйки ремъка видях , че цялата гума по шайбата се е разпукала . Свалям ресорите от донора , който имам за части - тези вече са доста поддали и седят огънати наобратно > Въобще всеки ден е забава голяма , обслужване на новия внос е разширено понятие
                    Прикачени файлове
                    rides:
                    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                    :arrow:2005 Yamaha YZ250
                    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                    Коментар


                    • #25
                      До: и аз да се похваля - трети XJ

                      такааа, от миналате седмица вече сме с БГ номера В момента няма никакво оскъпяване на мястото на падналия акциз , така че побързайте преди да са измислили нова простотия....Цялата регистрация излиза малко под 300лв . регистрират още и с десни волани , което за мен е неправилно , но по-нататък явно ще ги изрежат като станат малко повече (да има повече изгорели един вид....)
                      rides:
                      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                      :arrow:2005 Yamaha YZ250
                      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X