И така.... 9.00 събота.
паркираме

измерваме

и започваме. Вдигам на стойки, свалям гумите и започвам да разглобявам

всичко вече е свалено

разликата между новите и старите елементи на окачването - проверявам за всеки случай

започвам да монтирам новото окачване

новия кормилен шенкел


както и trackbar relocation bracket ( sorry, но не знам как е на Български)

и кормилен демпфер

предницата е готова, остава само да сложа гумите

и ето.... междинен етап.

Кратка почивка (2 бири) и продължавам. Вдигам задницата, разглобявам


монтирам най напред задния trackbar relocation bracket

сравнявам отново задните елементи на окачването

започвам да ги монтирам и ето - и задницата е готова

монтирам дистанционните планки на стойката на раздатката

след което задния кардан идва в почти правилно положение

почти съм готов. Пускам на земята, затягам всички болтове, гресирам. Отстранявам няколко недоразумения - примерно маркуча за отдушника на задния диф се оказва по къс с 20 см.

измервам отново

разлика 15 см.
3.15 - проектът е завършен и екипа сяда на заслужена почивка.

В следващите епизоди - монтаж на брони и лебедка.
паркираме

измерваме

и започваме. Вдигам на стойки, свалям гумите и започвам да разглобявам

всичко вече е свалено

разликата между новите и старите елементи на окачването - проверявам за всеки случай

започвам да монтирам новото окачване

новия кормилен шенкел


както и trackbar relocation bracket ( sorry, но не знам как е на Български)

и кормилен демпфер

предницата е готова, остава само да сложа гумите

и ето.... междинен етап.

Кратка почивка (2 бири) и продължавам. Вдигам задницата, разглобявам


монтирам най напред задния trackbar relocation bracket

сравнявам отново задните елементи на окачването

започвам да ги монтирам и ето - и задницата е готова

монтирам дистанционните планки на стойката на раздатката

след което задния кардан идва в почти правилно положение

почти съм готов. Пускам на земята, затягам всички болтове, гресирам. Отстранявам няколко недоразумения - примерно маркуча за отдушника на задния диф се оказва по къс с 20 см.

измервам отново

разлика 15 см.
3.15 - проектът е завършен и екипа сяда на заслужена почивка.


В следващите епизоди - монтаж на брони и лебедка.
Коментар