Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Предполагам са търсили добро пътно поведение на асфалт, защото в интерес на истината на равно джипа е стабилен и вози стегнато, даже по-скоро клони към комфортно. На пресечен терен, обаче, направо блъска на разковаване.

    Като стана дума, се сетих - последните дни доста карах по черните пътища на Тасос и ми направи впечатление, че при около 15-20 км/ч и Гранда блъска здраво и се люлее, но като го прежаля и увелича скоростта, до 40-50 км/ч да речем, почва сякаш да прелита над неравностите и не блъска, а вози дори комфортно. Говорим за такива и по-лоши пътчета





    Последно редактирано от Carburettor; 28-09-09, 22:42.
    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
    Volvo XC90 D5 Executive '12
    Volvo XC60 D5 Summum '11
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

    Коментар


    • #17
      До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

      Кефи! А и с тия "гуменца" си изглежда като голяма къса база.

      Трябва да кажа че макар някога да недолюбвах тия зверчета, след известно количество возения, и едно невинно пробване, започнаха да ме кефят.

      Само дето точно такова ще ми е адски жал да го вкарам в гората... първите няколко... месеца... евентуално... После пък ще ме е яд че съм го вкарал... пък после сигурно ще ми мине... И така до пълен фалит.

      Поздравления! Седи красиво, освен всичко друго.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
        Като стана дума, се сетих - последните дни доста карах по черните пътища на Тасос и ми направи впечатление, че при около 15-20 км/ч и Гранда блъска здраво и се люлее, но като го прежаля и увелича скоростта, до 40-50 км/ч да речем, почва сякаш да прелита над неравностите и не блъска, а вози дори комфортно. Говорим за такива и по-лоши пътчета
        Не е по темата, ама той и гранда не е цвете.
        Имаш 1" подложки над предните бъмпстопове. Махни ги и ще се оправи.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Само дето точно такова ще ми е адски жал да го вкарам в гората... първите няколко... месеца... евентуално... После пък ще ме е яд че съм го вкарал... пък после сигурно ще ми мине... И така до пълен фалит.
        Няма жал, да не е ставало джип ако ще му е кофти.
        Забелязваш ли че отдолу боята липсва. Още е на първите няколко месеца.

        Коментар


        • #19
          До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

          Пламене, сега се сетих - така и така имаш свалени оригинални пружини от JK, може ли да ги премериш - диаметър, дебелина на материала и дължина.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

            За тебе гол в банята влизам.
            Дължината, ако не са ти важни милиметрите, можеш да я видиш на снимките с рулетката.
            Утре ще меря диаметър и дебелина.
            Братче, и тея Терафлекс са гадняри.
            Ако бях сложил задните биалети от вътрешната страна на стабилизиращата щанга, както е в инструкцията, щях да скъсам тръбата на спирачките.
            Да не говорим че на 5" лифт задната напречна щанга, както е на горната дупка на планката, и с подложките които дават за ограничителните тампони за 5"лифт, направо се спира в ауспуха.
            Добре че инструкцията остана в дъното на кашона.
            Последно редактирано от kinex; 02-10-09, 07:52. Причина: пг

            Коментар


            • #21
              До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

              Дължината я видях, премери ми другото.
              А иначе досега навярно си разбрал че на наште много не може да им се вярва. Инструкциите се гледат накрая ако останат много части (или ако не стигнат). Оня ден слагах един бюджетен лифт на една такома, та там същото.... абе карай.
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #22
                До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                Заводски пружини Rubicon / 2.8L Turbo Diesel 16V / 5-степенна автоматична:

                Предни
                Височина - 432 мм
                Диаметър горе - 73 мм
                Диаметър долу - 102 мм
                Дебелина - 13 мм

                Задни
                Височина - 465 мм
                Диаметър горе - 102 мм
                Диаметър долу -51 мм
                Дебелина - 15 мм

                * мерих диаметъра вътре.
                Последно редактирано от kinex; 03-10-09, 16:21. Причина: пг

                Коментар


                • #23
                  До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                  Мерси!
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                    малко проби
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      на тези снимки стабилизиращата щанга е закачена
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от kinex; 19-11-09, 20:21.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                        Вилиците на мотокара на колко са от земята.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                          горната повърхност на вилицата е на 84см

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                            май повече не ми и трябва

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              За окачването този път се доверихме изцяло на Teraflex.
                              3" лифт кит плюс преден кардан и предна напречна щанга.
                              По монтажа почти никакви проблеми. Ама "почти" никога не е като без хич.
                              При пълно разгъване на предното окачване, кардана щеше да удари защитата на скоростната кутия. Наложи се малко клъцни-срежи.
                              Другия проблемен момент бяха удължителите на предните противоудърни тампони. Когато моста е долу, пружината упорито се мъчеше да ги извади от чашките. А при артикулации моста щеше да се спира в тях под много голям ъгъл и пак щеше да ги бута на вадене. Затова предпочетохме по-изпитания вариант с подложки под бъмпстоповете.

                              Пускам малко хаотични снимки че каталясах. Ако някой иска да прави нещо подобно може да пита конкретно.






                              От тези снимки с просто и неприсъствало око ясно се вижда, че и двата проблема нямаше да съществуват, ако при поръчката на този иначе приятно евтин кит бе съобразено правилото, че при повече от 1.5'-2' лифт е наложително регулирането на ъглите на пиньонa на предния мост на късата и дългата база и задния само за късата база. Това става много лесно и приятно при наличието на долни предни и горни задни(само за къса база) регулируеми control arms. Така че ако ще правите нещо подобно внимавайте с евтините китове. При тях изненадите са задължителни и се разчита най-вече на липсата на познания на поръчващите ги с цел след това или да режат и кълцат или да се донабутат със сума която като цяло ще надвишава цената на иначе същата комплектация, но поръчана накуп, т.е. следващия нагоре в ценово отношение кит. 3" китче с цена под $1200-$1500 определено е съмнително и очаквайте от него "изненади".
                              Последно редактирано от elbgt; 15-02-10, 09:34.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                                Дължината на носачите по никакъв начин не влияе на хода надолу. Хода надолу се определя от амортисьорите. Ако предните амортисьори бяха с няколко сантиметра по-къси, кардана нямаше да удари защитата на скоростите, която между другото само Рубикон-ите имат.
                                Ъгъла на пиньона при нормално положение на окачването(на равно) е нула градуса. При крайно разгънато окачване е 2 градуса, което е и допустимия максимум за карето. При крайно сгънато окачване е 1 градус. По-добре не може да бъде.
                                Носачите на JK са два пъти по-дълги от носачите на стария TJ. Това позволява по-голям лифт без нужда от носачи с корекции, както и без нуждата от лонг-арм. Освен това всеки носач може да бъде "разпънат" с 4мм от луфта в ушите, за по-прецизна геометрия на окачването.
                                Всяко завъртане на моста чрез по-дълги или по-къси носачи ще доведе до влошаване на пътното поведение.
                                Всеки може да си купи окачване и да си го монтира. Крайния резултат обаче не се определя от цената на железата а от финните настройки на геометрията след монтажа. От това зависи и дали колата ще е развалена или подобрена. На някой им коства години за да разберат тайната, на други им трябват 10 минути, защото вече са извървяли мъчителния път на проби и грешки.
                                Собственика е тука и може да потвърди че след гаранционно обслужване в Пловдив и промяна на геометрията, с много мъки докара джипа до Кърджали. В момента волана по никакъв начин не реагира на дупките по пътя и пътното поведение е същото както при заводското състояние. Така си беше и след монтажа на лифта, ама нали има майстори дето пипат там където не им е работа.
                                Последно редактирано от kinex; 15-02-10, 10:32.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X