Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем в кутията

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем в кутията

    Здрасти
    имам следния проблем на jeep grand cherokee wj 4.7 кутията издава странен шум като е на паркинг и неутрална все едно има едно бззззззззз и като превключва на задна или D шима изчезва но има ритане като включа после се кара ок .На диагностиката казва ниско налягане на маслото в кутията та мисълта ми е дали да почвам смяна масло филтри и модули и тем подобни или направо кутията да меня .
    ако някой е имал подобен проблем моля за съвет .
    БЛАГОДАРЯ ВИ

  • #2
    It`s a Jeep thing. You wouldn`t understand! ©

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    От: Инструкции за каране на автоматик WJ

    Jeep things include:
    (1) poor gas mileage
    (2) easy rolling (for that fun, hospital feeling)
    (3) The "Chrysler transmission clunk"...
    - Смени маслото и филтрите
    - Провери за луфтове по шарнири, тампони, карета на задния кардан.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      Бих добавил и да се смени датчика за налягане. Ако не се оправи грешката следваща стъпка е проверка/рейабилитация на соленоиди/клапанно тяло в частта му регулация на налягане.

      После... Сваляне и рехабилитация на помпа.

      При включване на задна моята си подритва понякога. Специално за включването на задна има значение и колко рязко местиш ръчката.

      Бръмченето, което чуваш е точно соленоида за регулация на налягането. Нормално се чува като превключиш от P на D за нещо като секунда.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        Благодаря за коментарите Аз се намирам в UK и тука няма може би кой да се занимава с тия неща .Ще издържи ли до Бг или да меня кутията .
        Тука не се занимават с такива ремонти най много да сменят масло филтри и датчици това е няма кой да я отваря и да се занимава .

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Трябва да има пръчка за маслото на кутията. На загрял (карана 20-на км. кола) и работещ двигател, изваждаш пръчката, забърсваш, пак поставяш и отново вадиш и гледаш - нивото на течността ("маслото") трябва да бъде между долната и горната дупчица на щеката. Ако маслото е много бистро, гледат се дупките - в долната трябва да има червено масло, а в горната - въздух (т.е. нищо). Ако и долната дупка е празна, купѝ "Mopar ATF+4" и долей първо половината, после ако не е запълнена с червено долната дупка - и втората половина от шишето. Няма да има проблем да стигнеш до България.

          Смяната на автоматична кутия е по-голяма врътня от ремонта ѝ!

      • #5
        Имах подобен проблем на WJ 4.0.

        Коментар


        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Това е истинска помощ, дума да не е!

      • #6
        Масло има ли?
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от Harys1964 Преглед на мнение
          Имах подобен проблем на WJ 4.0.
          Кутията на 4.0 няма нищо общо с тая.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #8
            Благодаря за информацията. Има масло като проверявам,но не беше загрят двигател и кутия
            утре ще направя 1 кръгче и ще проверяп.Гледах и в един uk forum един човек беше писал че 4г така го кара хахах .Няма да намеря майстор да я ревизира може би в БГ като се прибера тогава може да взема една резервна тука са по 300 пау да не е много сякаш

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от Илиян Георгиев1 Преглед на мнение
              Благодаря за коментарите Аз се намирам в UK и тука няма може би кой да се занимава с тия неща .Ще издържи ли до Бг или да меня кутията .
              Тука не се занимават с такива ремонти най много да сменят масло филтри и датчици това е няма кой да я отваря и да се занимава .
              И аз съм в Англия, имам диагностики, инструменти и условия + желание да помогна, намирам се близо до Хийтроу.

              За кутиите не си прав, има си сервизи само за автоматици и ще свършат работа, друга тема е колко хиляди паунда ще ти вземат за това, на мен за заден диф ми искаха между 2 и 3 бона.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #10
                Здрасти аз съм доста на север от теб. Джипа струва 1000 1500 нямам намерение да харча 2к или нещо подобно идеята е да се кара в гората в Бг .Има сервизи който ще го направят но е голяма занимава и много скъпо не е рентабилно просто да се ремонтира кутията по добре 2ра ръка да се смени вече съм купил остана да я сменя и това е старата ще я запазя за части ако де наложи просто нямах късмет с джипа .
                Благодаря на всични .Научихме по нещо !!!

                Коментар


                • #11
                  Мислех че тоя шум ще е нещо дребно но се оказа друго

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 6 потребители онлайн. 4 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X