Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JeepWK2 5.7HEMI грешка P0300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JeepWK2 5.7HEMI грешка P0300

    Здравейте,не открих подобна тема , за това пускам тази. Jeep wk2 /2012/Hemi+ Газ.
    От средата на Януари, при температури /под 0/ стартира с лека вибрация ,без ЧУДЕНЕ в паленето.
    Светка ЧЕКА ,грешка P0300 ,/дават я за Свещи или Бобини/ като паднат оборотите вибрациите изчезват.
    Върви си все едно няма проблем , не прекъсва , набира както трябва , няма прекомерен разход на гориво.
    Сменил съм свещите с оригинални Mopar /NGK/ Декември миналата година.
    От началото на Март проблема се появи отново,последната седмица през ден.
    Първо даде P0304 мисфайър на 4 цилиндър с придружаваща P0300.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20250311_183939.jpg
Прегледи:242
Размер:81.1 КБ
ID:6993793
    След това само P0300
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20250325_183551.jpg
Прегледи:219
Размер:112.4 КБ
ID:6993794
    Днес след работа пак P0300.
    В събота свалих свещите на 4 цилиндър,изглеждат нормално.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250322_111758.jpg
Прегледи:224
Размер:515.6 КБ
ID:6993795
    Направи ми впечатление нещо,болтовете на бобините ,които предават напрежение към пружините на щекерите ,са мазани с нещо./може и да е фабрично/
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250322_112328.jpg
Прегледи:231
Размер:536.9 КБ
ID:6993796 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250322_112336.jpg
Прегледи:221
Размер:395.4 КБ
ID:6993797
    Не е ръжда.
    Като цяло проблема беше изключително РЯДЪК.
    Зимата на 2023 г ми беше направила подобен номер,тогава го отдадох на лошо гориво,ТРУДНО ЗАПАЛИ,добавки на Хадо за бензин......,и нещата заспаха.
    Сега /2025г./ е явно ,че има Проблеееем.
    Не дава никакви сапътстващи грешки ,да се насоча на някъде конкретно.
    Антифриз не губи.
    Бобините ги дават да се сменят на 100 000 мили?
    Трябва да я захващам от някъде.
    Ако някой може да помогне с насока или съвет.
    Стана голям ферман,но гледам да съм максимално изчерпателен.
    0896 396 700 Димчо Костов.

  • #2
    Бих преместил дюзата от 4 цилиндър на 5ти, свещите на 6ти а бобината на 7ми. Просто за проба. Без добавки, че замазват проблема.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #3
      Газ значи че пали на бензин. Като свали оборотите все още е на бензин.

      Като за начало - дюзите долу за проверка и чистене.

      Гледам имаш JScan - може да гледаш по колко мисфайъра на кой цилиндър се трупат. Ако са наистина рандъм, без предпочитания към определен(и) цилиндри, търси се генерален проблем,например налягане на гориво, или жици (предвид газовото и стандартните еквилибристики с жиците покрай него) или такива разни работи. Напрежението до дюзите например е постоянно - компютърът замасява която дюза иска да пръсне. Може би същото е и за бобините - не помня.

      И те-така.

      За съжаление компютъра ти е скъп и рядко се поврежда, иначе щях да го имам наличен и щеше да може да се пробва дали е от него. Не е невъзможно, но е малко вероятно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        ........и с бобините е така.

    • #4
      Пробвай, когато е напълно загрял, в JScan-а си намери показателя за време на впръскване на инжекторите. Избери си един и му наблюдавай показателите му при работа на газ и на бензин. Когато сменяш горивото не би трябвало да се променя времето на впръскване на инжектора с повече от 10%. При по-голяма разлика трябва да се погледне газовата, че от разместени настройки, може бая да се омажат настройките на бензиновия компютър. Ако ти е бедна сместа на газ, на бензин ще обогатява, в студеното време ще впръсква повече бензин и ще го пали по-трудно и е възможно да ти претриса. Когато позагрее, бензина се изпарява и се възпламенява по-лесно.

      Коментар


      • #5
        От началото на темата ,Hemi -то е в пълно мълчание,трае си.
        Смятам да сваля на първо време да чистя инжекторите.
        За съветите относно JScan , имам го , но съм нямал време да работя с него , по обстойно.С две думи нямам опит с него и диагностицирането на живи данни.
        Ще трябва да намеря човек ,който да е наясно с нещата.
        0896 396 700 Димчо Костов.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X