Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на Антифриз Jeep Compass 2011 2.2 crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загуба на Антифриз Jeep Compass 2011 2.2 crd

    Здравейте,
    Нов собственик съм на Jeep Compass 2011 2.2 crd 163кс, 4x4 Дизел, с мерцедески двигател и японска 6-мех. скоростна кутия. До тук всичко окей, мина пълно обслужване (без веригата).
    Имам проблем с антифризът. Когато го карам градско, розовият - не мърда, може би по това време на годината му трябва повече време да загрее. Когато го карам извън градско и все губя антифриз, два-три пръста от нивото което съм го оставил в резервоара.

    Няколко неща да отметна:
    1) Не пуши отзад ауспуха.
    2) Няма признаци за антифриз и при маслото, нито мирише, нито е променено на цвят като издърпам щеката, както и няма остатъци по капачката на маслото (цвят боза или нещо от сорта)
    3) Няма видно локва под колата или да тече от някой маркуч или казанчето.
    4) Няма и локва в купето в краката на пасажера
    5) Не виждам и да има дупки или течево по радиатора.
    6) Капачката на антифризния резервоар прави налягане, тъй като като отворя и изсъсква и се наверява (вече спадналото) ниво, така че и от там не изпуска.

    Наистина не си обяснявам къде отива този антифриз, вече второ шише 1л купувам и доливам, ако го гореше отзад щеше да пуши като печка и да мирише сладникаво.

    Нов съм в целия форум както и за този тип Джипове, взех го като втора кола да тегля караваната.

    Ще съм благодарен ако някой може да ми даде съвет или някой майстор из страната с който да разговарям и случайно да го заведа на преглед.

  • #2
    Погледни маслото в скоростната кутия как е.Често там влиза антифриз,при неизправност.
    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

    Коментар


    • #3
      Здрасти,
      Лягах под нея, гледах не ми се вижда да има промяна в цвета и гъстотата. Наложи ми се да сменям "копчето" за задното осветление, което е точно отпред в горната част на скоростната кутия и развих това копче-сензор - маслото беше нормално.

      Коментар


      • #4
        Радиаторче парно?Виж под стелките отпред за мокро.

        Коментар


        • #5
          Да ви кажа, не загрява много парното:
          Много бавно загрява и дори и стрелката като е на средата не мога да кажа, че така духа кой знае колко топло парното, при условие, че и навън сега не е много студено.

          Това което забелязвам е, запотяване на прозореца, няма на бутане локва в краката или пък да кажеш да са твърде мокри стелките, като бутам прозореца - запотеното не ми се вижда да е мазно (нали да каже човек, че е от антифриз)

          Коментар


          • #6

            Имал съм два такива случея и двата с мои коли. Пукнат блок ( пукнатината се отваря само при много загрял мотор), и спукана тръба на охлаждането, но пръска върху блока когато е горещ пак само при много загряла........НА - СЕР - ВИЗ !!!
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              Благодаря, ще я карам на майстор в града след празниците. И все пак някой сервиз, майстор в България, някой да ми препоръчате, да звъня и да питам, ако някой се навие да го разпилее и да провери какъв е проблема ?

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от mdm1432 Преглед на мнение
                Здравейте,
                Нов собственик съм на Jeep Compass 2011 2.2 crd 163кс, 4x4 Дизел, с мерцедески двигател и японска 6-мех. скоростна кутия. До тук всичко окей, мина пълно обслужване (без веригата).
                Имам проблем с антифризът. Когато го карам градско, розовият - не мърда, може би по това време на годината му трябва повече време да загрее. Когато го карам google baseball извън градско и все губя антифриз, два-три пръста от нивото което съм го оставил в резервоара.

                Няколко неща да отметна:
                1) Не пуши отзад ауспуха.
                2) Няма признаци за антифриз и при маслото, нито мирише, нито е променено на цвят като издърпам щеката, както и няма остатъци по капачката на маслото (цвят боза или нещо от сорта)
                3) Няма видно локва под колата или да тече от някой маркуч или казанчето.
                4) Няма и локва в купето в краката на пасажера
                5) Не виждам и да има дупки или течево по радиатора.
                6) Капачката на антифризния резервоар прави налягане, тъй като като отворя и изсъсква и се наверява (вече спадналото) ниво, така че и от там не изпуска.

                Наистина не си обяснявам къде отива този антифриз, вече второ шише 1л купувам и доливам, ако го гореше отзад щеше да пуши като печка и да мирише сладникаво.

                Нов съм в целия форум както и за този тип Джипове, взех го като втора кола да тегля караваната.

                Ще съм благодарен ако някой може да ми даде съвет или някой майстор из страната с който да разговарям и случайно да го заведа на преглед.
                Възможно ли е проблемът да е в изпускателната тръба? Проверихте ли го вече?

                Коментар


                • #9
                  Здравейте, закарах го на 3-ти на майстора тука в Търново. Днес го взех, каза - че я надувал на атмосфера и половина, гледал я - никъде не изпуска. Това вече и ние го знаехме, защото нямаше признаци за течове. Гледал и маслото, което той сменя, и там няма признаци за антифриз при него.

                  Мистерията се заплита все повече и повече, не знам на кой да го карам, една камара статии на Американците изчетох за тия Jeep-ове и нищо.

                  Коментар


                  • #10
                    Преди да предприема радикални решения (да наления тия течните "запушватели") въпреки, че както казах, парното топли, но слабо - имам съмнения да ли и предишните собственици вече не са изливали нещо и да са запушили - радиатор/маркучи (уви не е имало голям ефект при загубата ми на антифриз)

                    Та ако някой има други идеи, за какво да проверя, или да ме посъветвате за някой майстор който се е сблъсквал с такива мерцедески двигатели и е работил по Jeep-ове.

                    Владо ако имаш някакви идеи и как си се справил при твоите джипове - целият съм в слух.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от mdm1432 Преглед на мнение
                      Преди да предприема радикални решения (да наления тия течните "запушватели") въпреки, че както казах, парното топли, но слабо - имам съмнения да ли и предишните собственици вече не са изливали нещо и да са запушили - радиатор/маркучи (уви не е имало голям ефект при загубата ми на антифриз)
                      .....
                      Това решение е тъпо, а не радикално, а и не е решение.
                      Проверена ли е за наличие на изгорели газове в антифриза? ВНИМАНИЕ - както трябва ли е проверена?

                      Коментар


                      • #12
                        Проверена е за наличие на изгорени газове в антифриза - няма. За наличност на антифриз отзад през ауспуха - не знам дали тези на Годишните Прегледи дали имат такъв уред за следене.

                        Коментар


                        • Гаврил Груев Хлътев
                          Гаврил Груев Хлътев коментира
                          Редактиране на коментар
                          "....ВНИМАНИЕ - както трябва ли е проверена? "
                          Ако не се провери както трябва - индикира здрав двигател.
                          Ти присъства ли при проверката? Ако - да , как точно я провериха. Ако не - как си сигурен?

                      • #13
                        Забърши от това запотеното на стъклото с един пръст и близни леко пръста. Ако, е със сладък вкус, антифриза ти е там.
                        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                        SSang Yong Kyron 2.0xdi
                        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                        Коментар


                        • #14
                          Закарах го при майстор 2, и го надуваха сигурно 15мин да измерят да ли откриват газове в казанчето/разширителят на антифризът. Не помръдна течността в измерителя от син цвят - това да кажем, добре. Поне уж за сега проблемът не е от пукнатина в блока. Той ни прати при 3-ти майстор, който уж работил по такъв мерцедески двигател, и те откриха, че уж загубата на течността идвала от *охладителят* на EGR-a (на снимката по-долу) Което обяснява защо първия майстор който наду системата за течове каза, че държи налягане, реално явно изпуска от охладителя и то само в движение при работа и като се нагрее двигателя, да го охлади.

                          Теорията ни с баща ми е, че буталото което се вижда на снимката, отваря EGR охладителя, при висока температура и може би тече от там.

                          От сервиза казаха, че ще го блокират и да не минава от там, и да караме така, "уж" нямало проблем, че бил скъп (500-600лв е в AutoDoc нов). Та за сега честно казано не мога да преценя да ли наистина вече не тече, ще се кара на дълго и ако колата вземе да прегрява повече, сега стрелката като чели минава вече правата (90 градуса) и се пускат вентилаторите да охлаждат, но няма загуба на антифриз, то ще реша да ли ще купя нов охладител с цел пък да не прегрея двигателя/EGR-a.Натиснете снимката за да я уголемите  Име:9CC28869-634F-4528-9704-6B7E1DA2D97C.jpeg Прегледи:0 Размер:595.7 КБ ID:6984731

                          Коментар


                          • #15
                            Смени си охладителя, не е случайно сложен там, има си причина. И да работи на по-късен етап ще береш ядове с нещо друго - EGR, или следващо по веригата.
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X