Здравейте,
Нов собственик съм на Jeep Compass 2011 2.2 crd 163кс, 4x4 Дизел, с мерцедески двигател и японска 6-мех. скоростна кутия. До тук всичко окей, мина пълно обслужване (без веригата).
Имам проблем с антифризът. Когато го карам градско, розовият - не мърда, може би по това време на годината му трябва повече време да загрее. Когато го карам извън градско и все губя антифриз, два-три пръста от нивото което съм го оставил в резервоара.
Няколко неща да отметна:
1) Не пуши отзад ауспуха.
2) Няма признаци за антифриз и при маслото, нито мирише, нито е променено на цвят като издърпам щеката, както и няма остатъци по капачката на маслото (цвят боза или нещо от сорта)
3) Няма видно локва под колата или да тече от някой маркуч или казанчето.
4) Няма и локва в купето в краката на пасажера
5) Не виждам и да има дупки или течево по радиатора.
6) Капачката на антифризния резервоар прави налягане, тъй като като отворя и изсъсква и се наверява (вече спадналото) ниво, така че и от там не изпуска.
Наистина не си обяснявам къде отива този антифриз, вече второ шише 1л купувам и доливам, ако го гореше отзад щеше да пуши като печка и да мирише сладникаво.
Нов съм в целия форум както и за този тип Джипове, взех го като втора кола да тегля караваната.
Ще съм благодарен ако някой може да ми даде съвет или някой майстор из страната с който да разговарям и случайно да го заведа на преглед.
Нов собственик съм на Jeep Compass 2011 2.2 crd 163кс, 4x4 Дизел, с мерцедески двигател и японска 6-мех. скоростна кутия. До тук всичко окей, мина пълно обслужване (без веригата).
Имам проблем с антифризът. Когато го карам градско, розовият - не мърда, може би по това време на годината му трябва повече време да загрее. Когато го карам извън градско и все губя антифриз, два-три пръста от нивото което съм го оставил в резервоара.
Няколко неща да отметна:
1) Не пуши отзад ауспуха.
2) Няма признаци за антифриз и при маслото, нито мирише, нито е променено на цвят като издърпам щеката, както и няма остатъци по капачката на маслото (цвят боза или нещо от сорта)
3) Няма видно локва под колата или да тече от някой маркуч или казанчето.
4) Няма и локва в купето в краката на пасажера
5) Не виждам и да има дупки или течево по радиатора.
6) Капачката на антифризния резервоар прави налягане, тъй като като отворя и изсъсква и се наверява (вече спадналото) ниво, така че и от там не изпуска.
Наистина не си обяснявам къде отива този антифриз, вече второ шише 1л купувам и доливам, ако го гореше отзад щеше да пуши като печка и да мирише сладникаво.
Нов съм в целия форум както и за този тип Джипове, взех го като втора кола да тегля караваната.
Ще съм благодарен ако някой може да ми даде съвет или някой майстор из страната с който да разговарям и случайно да го заведа на преглед.
Коментар