Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за закупуване на JEEP GRAND CHEROKEE WJ (2004-2005)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за закупуване на JEEP GRAND CHEROKEE WJ (2004-2005)

    Здравейте,

    Предварително се извинявам, ако има вече такава тема, но исках да обобщя информацията. Моля да линкове към такива теми, ако вече е дискутирано. Благодаря!

    Откакто видях какво може един JEEP Cherokee почнах да заглеждам марката JEEP и да я харесвам все повече! Искам все пак да е малко по-голям, за да си возя домочадието и за това основно гледам JEEP GRAND CHEROKEE WJ от 2004-2005-та. Знам, че дизелите са проблемни и ме притеснява и разхода, за това основно съм се спрял на Grand Cherokee 4.7 V8 (по възможност Overland или H.O).

    Джипа ще се ползва предимно за смесено каране - лов и леки разходки в гората и най-вече няма да е основна кола ( за там си имам дизелова печка ). Интересуват ме няколко неща, с които не съм запознат:

    1. Какви са ви мненията за въпросния двигател ? Аз знам само, че е атмосферка и е здрав, но не знам дали има други съществени разлики спрямо модификациите - Overland и H.O освен повечето коне?
    2. Джипа като цяло има ли някакви детски болежки, които трябва да се "лекуват" още при закупуването му ?
    3. На какво да наблегна при огледите - скорости, раздатка (тук не съм особено наясно как да я проверя),раздатката за бавните, ръжди и т.н. ?
    4. При използването му за същинската му част - офроуд, има ли човек, форумен или доказан майстор, на който мога да се доверя да я повдигне малко, за да й сложа подходящи гуми ?
    5. Чувал съм, че се слага допълнителен охладител на скоростната кутия, също ще помоля някой ако вече има опит или наскоки с тази гимнастика ?
    6. Виждам от обявите, че повечето са на газ, предполагам добре се понася от двигателя, но колко ли от тях са с хубави газови инжекциони при тази цена на газова уредба за V8? Не знам и за това клоня повече да е без газ, за да мога да си ложа хубава уредба и да нямам проблеми. Моля за съвети и в тази насока.


    Много благодаря на всички отзовали се!
    Поздрави!

  • #2
    Щом те притеснява разхода на дизел....този 4.7 бензин дори на газ няма да ти хареса.....

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от stefcho034 Преглед на мнение
      Здравейте,

      ... гледам JEEP GRAND CHEROKEE WJ от 2004-2005-та. ...

      Джипа ще се ползва предимно за смесено каране - лов и леки разходки в гората ...

      Много благодаря на всички отзовали се!
      Поздрави!
      Ако в гората има пътища - става. Но за лов разгледай Мицубиши Паджеро, супер селект и ЛР Дифендър, по-стават.

      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
        Ако в гората има пътища - става. Но за лов разгледай Мицубиши Паджеро, супер селект и ЛР Дифендър, по-стават.
        Разгледай ги, после като се "окантарят" някъде им разгледай липсата на блокажи....

        WJ-е супер база с хубав V8-ак и три блокажа, лошото е че едва ли може да се намери екземпляр в добро състояние, по-добре увеличи бюджета и си вземи WK възможно е да се намери добър все още и отзаде е с ДАНА 44-ка и много по-добро пътно поведение.
        Дефендъра и Паджерото са смях в залата доказано многократно в стоковия си вариант и по нищо не са по-добри от WJ.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          Мисля, че въобще не познаваш колите, които "осмиваш". И двете коли имат бавни, Паджеро със Супер селект има блокаж на средния диф плюс заден LSD, а Дифендър е с твърд блокаж на средния. До сега не съм карал по гори и чукари по-проходими коли от тях, а това е част от професията ми.

        • CITIZEN
          CITIZEN коментира
          Редактиране на коментар
          Мисля че доста добре ги познавам и както се видя и двете визирани от теб SUV-а са реално със блокаж на среден диф, LSD няма да го коментирам от 2009г. до сега се е изписало тонове за него, и пак опираме до въпроса че нямат качествени-пълни блокажи на предния и на задния Диф както Гранда, Паджерото дори няма преден мост, така че не съм съгласен че те са супер проходими пък гранда бил за разходки при наличие на 3блокажа и истински мотор - две неща които другите нямат.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Паджеро има вариант с LSD + блокаж отзад, дококлото ми е известно.

          ...което не отменя факта че се сравняват краставици с круши. Пахерото в заводския си ваиант не е нищо повече от WJ-я в заводския си вариант. И двете могат да се докарат до 37-ци, WK съм виждал с 35-ци, ама това е за напреднали.

          Минусът на WJ е липсата на шаси и типично американското "качество". Минусът на Пахеро са немощните мотори (сравнено с WJ 4.7 всичките са немощни) и независимото предно.

          Дървендър технически не коментирам, но ми се струва че да си причиниш да навърташ хиляди километри по нормален път с такова си е наказание чисто физически. Това от навъртяни само няколко десетки, и то предимно като пътник. Може и да се свиква де, ама... в това нещо имам чувството че нищо не си е на мястото, баси! Да, просто е като фасул и е сравнително леко, което си има значението извън пътя, но пак не е пълното щастие, никак. Преобладаващо е и комплектовано с мотори, с които няма сила да се счупи.

          КОнцептуално различни автомобили. И трите.

      • #5
        Компетентно мнение. Започват да надобравят.
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Як бот, шапка му свалям

      • #6
        Все пак реших да се възползвам от съвета на CITIZEN и взех WK от 2007-ма с 5.7 HEMI Тааа, благодаря за насоките. Очаквам го да пристигне в началото на месец май и ще споделя впечатления

        Ще извъря много път докато стане годен за целта, за която го вземам, а именно - асфалт 60%, 20 % - черни пътища, ниви, 20% пресечен терен. Има лека щета за отстаняване отдясно - врата, калник, подкалник и евентуално ремонт на прага. Ще бъде обслужен с качествени масла, видях, че масово слагат Mopar, както и газифициран
        Последно редактирано от stefcho034; 31-03-25, 14:35.

        Коментар


        • #7
          ааа и забравих да кажа, че според CarFax e на 77К реални мили ... но ще видим

          Коментар


          • #8
            Честито! То винаги така става - аз гледах за wk, а взех wk2. Със същите критерии на търсене. По-добре, че не си взел 4.7

            Коментар


            • #9
              Благодаря! Реално бюджета стигаше и за WK2, обаче повечето, които гледах бяха с въздушни възглавници(то не знам дали има други де... ) и в много лошо състояние. Като цяло са ОК, но според мен WK1 е последния нов-стар джип, който мога да си взема за гората/полето и едновременно да е в града за работа.

              Коментар


              • v_0
                v_0 коментира
                Редактиране на коментар
                Ще видя как е, дали ще ми върши работа и ако не, ще го продам и търся wk. Специално аз, дори кални гуми няма да сложа, най-много BFG KO2, защото ще имам и доста километри.

            • #10
              Горе-долу и при мен е същата ситуация. За сега съм се спрял на Yokohama Geolandar. Дори тези на колата дето чакам са такива. Другото е това, което ти каза BF Goodrich. Аз като се оглеждах в обявите тук - масово 3.0 CRD на 200-300К километри с течове на масло и куп други проблеми, не че тая няма да има

              WK2 много ми харесва и ако нямах друг автомобил, със сигурност щях да се хвърля.

              Коментар


              • v_0
                v_0 коментира
                Редактиране на коментар
                Yokohama не съм карал, но от BFG бях доворен. Малко прави колата дървена в сравнение с нормални гуми и вдигнаха разхода с осезателно, но като цяло са ок. Дори и две зими ги карах и ако имаш едно на ум, вършат работа целогодишно. Колебая се и за Cooper Discoverer.
                За бюджета е така, но при положение, че основния разход е транспорт, такси и прочее, предпочетох да взема по-новото. Иначе и на мен ще ми е трета и питай ме като дойде време за смяна на гуми 🤣😆

            • #11
              Честито дано да излезе читав и гледан, Определено щом имаш 60% каране по пътната мрежа ще бъдеш много по-доволен от WK и се радвай че не си взел WJ защото пътното поведение не може да се сравнява изобщо много, много зле. WK- с Хеми за мен е перфектната платформа и съотношение на качества, здравина и цени. Успех. Сега трябва да почнеш темата на Спарки и ще ти стане ясно всичко.
              От Jeep - трябва да му платят за научния труд изложен в темата на Спарки !
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • #12
                Благодаря! Видях темата на Спарки вече....Това е за National Geographic или Discovery Channel! Определено ще го ползвам за референции. Надявах се и ако имате някакви срещи да мина с него и да поразпитам директно някои от собствениците, но за сега все още не знам какво ще му излезе за правене. Надявам се да успея да го регистрирам до края на Юни.

                Коментар


                • #13
                  Относно хемито и аз се изненадах приятно от цените за поддръжка. Все пак не мисля да се вманиачавам - колата ще се ползва за съботно-неделни разходки и пренасяне на багажи. Но ще гледам да го обслужвам навреме и с най-висок клас консумативи. Даже му търся и гараж, че не мога да преглътна да седи пред блока.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X