Здравейте колеги,
Обмислям покупка на карбураторен или инжекционен Wrangler, около 1990-1995 с 2.5 двигател. Чудя се около много неща, въпреки че в последно време изгледах сумарно над 30 часа YouTube материали конкретно за модела, но всичко беше на US територия и там е един друг свят с части и аксесоари. Затова задавам тази тема, за да се адаптирам към нашата родна действителност.
1. Единият вариант е да се насоча към 1990-1991 карбураторен и запазен (възстановен) екземпляр, а другият е да търся инжекционен 1994-1995. Тук въпросът ми главно е около поддръжката на двата варианта. Има ли части за карбураторния и и лесно ли се намират? Останаха ли майстори, които да ги регулират и поправят?
2. От Италия ли да търся ( в Германия са много изгнили), или направо да гледам за някоя от фирмите внасящи от САЩ и Канада?
3. За тези от вас, които ще ми препоръчат TJ, не го искам, поради една много проста причина - харесвам повече ретро салона и външния вид на YJ.
5. Някой има ли опит по отношение на трансмисията - три скоростната автоматична или петстепенната механична? Тук питането ми е повече разваля ли се автомата и има ли кой да го ремонтира? Аз лично предпочитам автоматичната, тъй като ще го използвам повече за разходки и семейни приключения, отколкото за офроуд.
6. И последно като уточнение, Jeep светът не ми е нов, защото от две години модифицираме и се радвам на Wrangler JKU 2.8, 2015 г. Там с частите няма проблем, има всичко понеже моделът е нов. Просто искам да имам втори екземпляр за семейни разходки, в ретро стил.
Много благодаря предварително на всички колеги за мненията! Оценявам високо всички съвети и помощ!
Обмислям покупка на карбураторен или инжекционен Wrangler, около 1990-1995 с 2.5 двигател. Чудя се около много неща, въпреки че в последно време изгледах сумарно над 30 часа YouTube материали конкретно за модела, но всичко беше на US територия и там е един друг свят с части и аксесоари. Затова задавам тази тема, за да се адаптирам към нашата родна действителност.
1. Единият вариант е да се насоча към 1990-1991 карбураторен и запазен (възстановен) екземпляр, а другият е да търся инжекционен 1994-1995. Тук въпросът ми главно е около поддръжката на двата варианта. Има ли части за карбураторния и и лесно ли се намират? Останаха ли майстори, които да ги регулират и поправят?
2. От Италия ли да търся ( в Германия са много изгнили), или направо да гледам за някоя от фирмите внасящи от САЩ и Канада?
3. За тези от вас, които ще ми препоръчат TJ, не го искам, поради една много проста причина - харесвам повече ретро салона и външния вид на YJ.
5. Някой има ли опит по отношение на трансмисията - три скоростната автоматична или петстепенната механична? Тук питането ми е повече разваля ли се автомата и има ли кой да го ремонтира? Аз лично предпочитам автоматичната, тъй като ще го използвам повече за разходки и семейни приключения, отколкото за офроуд.
6. И последно като уточнение, Jeep светът не ми е нов, защото от две години модифицираме и се радвам на Wrangler JKU 2.8, 2015 г. Там с частите няма проблем, има всичко понеже моделът е нов. Просто искам да имам втори екземпляр за семейни разходки, в ретро стил.
Много благодаря предварително на всички колеги за мненията! Оценявам високо всички съвети и помощ!
Коментар