Здравейте, от известно време искам да закупя GC 2.7 CRD, харесах един екземпляр, но при огледа изникнаха някои проблеми. Пълен лаик съм в сферата, така че ще съм благодарен на всякаква помощ. 
При диагностика с ключа излезнаха следните грешки:
P0530 - A / C Хладилен сензор за налягане
P0700 - Система за управление на предаването (MIL Request) / TRANS CONTROL 1-2/4-5 SOLENOID CIRCUIT
P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Circuit
Във форума прочетох, че оборотите трябва да седят на около 700. Когато запалих колата, оборотите при ИЗКЛЮЧЕН климатик седяха на около 1100-1400, а когато се включи климатика падат до около 900. Отделно като натисна спирачката оборотите падаха до 700-750.
Собственикът ми каза, че наскоро е правил ремонт на климатика, сменил е компресор, но при изключване парното не искаше да духа топло.
Покарах го около 30 минути, не чух странни шумове и поне според мен се движеше нормално. След като спрях светна лампата за ниско ниво на антифриза (лампичката беше с X?), който беше под минималното ниво. Не видях течове под колата. След като си тръгнах, собственикът отиде да досипе.
Като цяло човекът е възпитан и не смятам, че се опитва да прикрива проблеми, а по-скоро самият той също не разбира. Каза ми, че го е закарал в сервиз, за да видят проблема с оборотите, където му казали, че най-вероятно е нещо от вакуумната система.
P.S. Лампата за ниско ниво на антифриз с Х ли трябва да бъде?
И нормално ли е да има толкова мазнотия зад ремъка?

При диагностика с ключа излезнаха следните грешки:
P0530 - A / C Хладилен сензор за налягане
P0700 - Система за управление на предаването (MIL Request) / TRANS CONTROL 1-2/4-5 SOLENOID CIRCUIT
P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Circuit
Във форума прочетох, че оборотите трябва да седят на около 700. Когато запалих колата, оборотите при ИЗКЛЮЧЕН климатик седяха на около 1100-1400, а когато се включи климатика падат до около 900. Отделно като натисна спирачката оборотите падаха до 700-750.
Собственикът ми каза, че наскоро е правил ремонт на климатика, сменил е компресор, но при изключване парното не искаше да духа топло.
Покарах го около 30 минути, не чух странни шумове и поне според мен се движеше нормално. След като спрях светна лампата за ниско ниво на антифриза (лампичката беше с X?), който беше под минималното ниво. Не видях течове под колата. След като си тръгнах, собственикът отиде да досипе.
Като цяло човекът е възпитан и не смятам, че се опитва да прикрива проблеми, а по-скоро самият той също не разбира. Каза ми, че го е закарал в сервиз, за да видят проблема с оборотите, където му казали, че най-вероятно е нещо от вакуумната система.
P.S. Лампата за ниско ниво на антифриз с Х ли трябва да бъде?

Коментар