Здеавеите, много скоро ми предстои закопуване на джип.Аз неразбирам от джипове но моделите на Jeep много ми харесват.За сажаление нямам пари за нов така че е ще е междо 90-96г.Проблема е там че неразбирам и бих искал някои които разбира да ме посаветва кои двигатели с кои раздатки и скорости са наи добри, и саответно ако са чули за някои оферти сащо ще сам признателен.За сега сам се спрял на бензин , джипа ще се кара предимно по асвалт но и често ще се излиза в планината по доста лоши и разбити пътища.Ве4е обикалях няколко автокащи но дори незнам какво да гледам моля помогнете, и извинете за тъпите вапроси но това ще ми е парвиа джип.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чероки или Гранд чероки.
Свий
X
-
Единственното нещо,което е важно,гледай да е фултайм ,това е твоят джип.Иначе са много здрави,макар че във всеки джип можеш да наливаш пари колкото ти душа сакаTLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
-
ох, да чуе куадрата за фултайма
колега знаеш КОЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО - до колко пари да е джипката?
от 1990 до 96 и от Чероки до Гранд Чероки разликата в цените е в пъти...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от vroomгранд за комфорт, и ти го препоръчвам ако ти е главната кола.
full time AWD на jeep е главоболие
чупи се лесно, скъпо е, гори повече бензин, търка повече гуми, и си е лимитация даже.
Значи така фул-тайма на JEEP е решен с няколко раздатки. Теб те интересуват модели 90-96 което ти свежда избора до 3 варианта. Ако говорим за Гранд, там раздатките са следните с 5.2 V8 двигател 249 до 96-та и 249-OD след 96-та. С 4.0 242 и 249. На практика с 242 няма да намериш, голям дефицит е, пък и за какво ти е точно тя при условията в които ще го караш. 249 е пълноценна фул-тайм раздатка с междуосев диференциал (истински) вискомуфта работеща в паралел с него и демултипликатор. 249 на практика не е истински фул-тайм, а е он деманд - до поискване. Сиреч при нормални условия на предния мост отиват само 5% а на задния 95%. При пребоксуване вискомуфтата (там няма междуосев диф!!!) прехвърля въртящ момент напред. Фултайма е за предпочитане на такъв мощен автомобил, при задно можеш да се завъртиш дори и на сух асфалт. Освен това при нормална експлоатация и не много тежък офроъд 249 раздатка е за предпочитане по причина че е много юзър френдли - прави всичко сама и практически незабележимо за водача. И противно на твърденията JEEP-овете с фултайм са по-сдрави от тези с парт, защото много повече пазят проблемния заден мост Дана 35.
А на колегата освен да му предложа да види моя Гранд който продавам
Има го в Купувам-Продвам тематаВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Коментар
-
Първоначално публикуван от vroom249 има много добро viscous coupling което просто вдъхва уверенност нали...
той може да си монтира и 231 ако почнем да говориме за замяна
А Дана 35 е мост а не диференциал. Дифовете могат да са всякакви, и свободни и LSD и Детройт-локер, който е точно обратното, принудително блокиран диф, който се поотключва леко в завой.
Иначе не всички са с Дана 35, има такива с Дана 44 (най-добриат избор, но са супер рядки) и с Крайслер 8.25...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
надали само при тези случаи... те помагат, но не са главната причина. но ако човек си има частите няма нъжда за притеснения.
249 е добро когато работи, но за ~10години е едно TC което аз бих избягвал, защото както ти намекна никога не знаеш как е карано.
Коментар
-
Аз това съм го написал по-напред. И освен това са достатъчни 10 метра и гладка площадка за да се тества муфата дали работи правилно, така че там подводни камъни няма
А ти като си толкова навътре пробвай да сложиш 231 на Гранд 5.2 да видиш какво ще му се случи на задния мост
То ненапразно така са го решили, ама ние все се силим да изобретяваме нещо...А за стабилността вече казах - фултайма си е фултайм.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Благодаря на всички за компетентните мнения.За бюджета мисля да похар4а до 12000 - 14000 лв.не са много но не са и малко просто няма да разполагам с повече иначе и повече бих похарчил Неразбирам , но понеже наистина минавам много километри се бях навил да си тарся с 4.0л двигател защото и икономичноста има значение предполагам 4е ще хачи по малко от 5.2л като джипа е предимно за изванградско и в планината. Например трагвам от благоевград ,минавам 250-300км и се катеря на некои връх (Баба) и после още 250 - 300 км обратно затова става дума.Просто прекарвам пове4е време в колато отколкото на земята и затова ми е важно джипа да е комфортен. Знам 4е сам много претенциозен и искам много но .
А сам се спрял на бензин защото тука прочетох че бензиновите джипове били по здрави от дизелите.
Според вас кое е по добре за мен 4x4 фул таим или не.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар