Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново WK2 Overland във форума

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ново WK2 Overland във форума

    Привет на всички. Съвсем случайно влизайки в една автокъща и любов от пръв поглед се сдобих с Grand cherokee от 2011г. Овърленд изпълнение 3.0 VM motori двигател. Колата е Европейска и беше още на автовоза без никакви намеси 😀. Отделно от година насам гледах всякакви марки джипове, но тук екстрите си казват думата….
    Предстои пълно обслужване и тук имам няколко въпроса.
    - антифриза трябва ли да гоня спецификации по крайслер или Г12 е достатъчен
    - хидравлична течност отново същия въпрос, колегата Спарки имаше някаква драма с тия течности но моя Джип дали и той иска точно американските масла.
    - Двигателя е ясен 5в30 за ДПФ
    -Диферинциалите задния е Електронно заключващ се
    - Раздатката на отделно масло ли е?
    Това е за сега има още неща за обслужване , чукаща щаб. щанга , и други дреболии .

  • #2

    Коментар


    • sers
      sers коментира
      Редактиране на коментар
      Вкарал съм коментарите в снимките

  • #3
    Това успях да свърша днес

    Коментар


    • td120
      td120 коментира
      Редактиране на коментар
      Дълги и безаварийни километри!

      https://jeepspecs.com/wk2-generation...chedule/#FAXLE


      Отн.антифризите,
      2011-2012г. все още ползват HOAT, (вапцан в оранжево обаче),спецификация MS-9769.


      Обаче одобрени (официално) по MS-9769 има съвсем малко .Към момента такива са антифризите,ползващи G05 формулата на BASF (със силикати,борати и нитрити).
      Като
      https://www.commaoil.com/productsguide/view/6/354

      ..........
      От 2013г. нататък - ОАТ ,лилав на цвят(MS-12106).Не се знае кой аджеба го произвежда за Крайслер и дали има преки съответствия с химията на иначе широкоразпространените BASF G30;G40 (vw g12+;g12++ съотв.).
      По някои дилъри ползват продуктите на Петронас,като Paraflu UP , ОАТ ,червеникав (MS-90032) .

      Та в случая е най-добре пълна замяна...разровете се все пак из книжката ,ако има писано какво са правили...или изтеглете там поне стотина грама и разгледайте цвета (макар че цветът следва да е най-последният "ориентир").

      Тук един до друг лилавият ОАТ MS-12106 и оражевият HOAT MS-9769g :

      https://lh3.googleusercontent.com/-c...o/IMG_1628.JPG


      ...и червеникавият Paraflu UP (MS-90032):
      https://www.abarthtuning.com/cdn/sho...6918&width=600

      https://epliportal.pli-petronas.com/...anguageCode=EN

      Питайте при вносителя/официалния сервиз,понякога антифризите не са ценово по-различни от тези на пазара.

      Според производителя MS-90032 и MS-12106 са взаимозаменями (ама доколко са смесими)?. А HOAT и ОАТ (демек MS-9769 и следващите две спецификации) не бива да се мешат...въобще Крайслер са пословични с такива простотии и много неща са в ръцете и по свободната воля на потребителя.

      стр. 14-15 :
      https://www.moparrepairconnect.com/d...al-catalog.pdf
      ...........

      Относно маслото-направете така,както собствениците на 2014 -и нататъка модели ...и продължавайте да си ползвате ACEA c3 масла, но с вискозитет SAE 5w-40 ; 0w-40 . Нещо с одобрение Mercedes-Benz MB 229.51 или 229.52 ,за по-лесно търсене.

  • #4
    Благодаря колега, сервизна книжка и ръководство нямам, явно джамбаза го е прибрал преди да видя, но пък калъфа на Крайслер и Химикалката Крайслер ми стоят - хехе .
    - Маслото вече е заменено с 5-40 C3 , това и аз видях в едно сервизно ръководство от 2014.
    - Антифриза при смяна на термостата беше Розов, все още не съм го сменял.

    Следват няколко въпроса след 200км каране.

    -Климатика (компресора е винаги включен без значение бутона А/Ц свети ли несвети), тук как е правилно да се използва изобщо има ли вариант компресора да не върти ? Натисна ли OFF на парното и само тогава спира.
    - Волана е една идея по тежък от Пасат на пример, това нормално ли е ? няма свирене от помпи разлика топло студено.....
    - има леко Съскане от таблото точно когато компресора на климатроника се активира заработва , това нормално ли е ?
    - дава ми грешка U0167 че няма комуникация с имобилайзера и свети червена точна до обортомера. Колата си заключва отключва нормално батерията на дистанционното я смених.
    - Колата е с 4 нови диска и накладки но въпреки това тресе яко при спиране. В епизодите на "Бричка" се споменаваше на ранните модели 2011-2012 че може да се счупи спирачния апарат при рязки спирачки. Мога ли да проверя направя нещо ?

    Коментар


    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      когато си насочил да духа към прозорците, компресора работи задължително.,
      а и нека работи, какво ти пречи - икономия ли гониш или комфорт?

    • sers
      sers коментира
      Редактиране на коментар
      Гоня комфорт и всякакви излишни шумове ме дразнят, директно визирам това СЪСКАНЕ , правя го да духа от таблото и към краката , но пак компресора работи. Икономия при тия машини едва ли може да става за въпрос

  • #5
    Съскането ,вероятно е от намаляло количество фреон в системата.
    То не е точно съскане а все едно ДАРТ Вейдър ДИША под таблото .
    Може и да не е това , но в повечето случаи ......
    Възможно е да имаш лек теч на фреон.
    0896 396 700 Димчо Костов.

    Коментар


    • #6
      Климатроника го разбрах, когато е на auto и мина в ръчен режим бутона с А/C светва , след което натискам бутона той изгася и компресора се изключва. Ще проверя фреона като му дойде времето сега охлажда доволно.

      Коментар


      • #7
        Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
        Съскането ,вероятно е от намаляло количество фреон в системата.
        То не е точно съскане а все едно ДАРТ Вейдър ДИША под таблото .
        Може и да не е това , но в повечето случаи ......
        Възможно е да имаш лек теч на фреон.
        На WK1 и като е в ред си се чува, при вентилатор на най-ниска степен. Особено веднага след пускане на климатика.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #8
          Нещо немога да намеря тампони за предната стабилизираща щанга, предлагат се само на Полър флекс, а искам да сложа гумени с оплетка. При WK2 тампоните са щамповани за щангата и не се предлагат отделно поне тук в България.

          Коментар


          • #9
            Оказа се че тампони за предната стаб.щанга на ВК 2 се предлагат много ограничено и на висока цена. Бърза справка и Руснаците слагат тампони от КК които са с оплетка както от на колегата ""Sparky"" темата. В момента поръчах (малко избързах) на фебест за модела които нямат оплетка. Престои да ги видим и монтаж с нови биалети.

            За да съм полезен за читателите, тампоните които официално ги дават за WK-2: CRSB-WK2F-KIT (52124887AD, 52124888AD) или CRSB-LIBF (52125323AC, 52125324AC)
            - Фебест с номер Febest CRSB-WK2F-KIT Oem 68213310AA вътрешен диаметър 33мм

            - И тези които според мен ще са много по добри с оплетката от Командер MOOG

            AMGK201496 Oem 52125324AC
            Последно редактирано от sers; 03-04-24, 15:05.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X