Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK2 /2010-2013г/ - 5.7 HEMI ,Обслужване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep WK2 /2010-2013г/ - 5.7 HEMI ,Обслужване.

    Здравейте колеги ,от няколко дни притежавам JEEP WK2 /Overland/ 5.7 Hemi 2011г. / Това ми е първия JEEP/.
    Рових се из форума ,не открих подобна тема.
    Предстои ми /обслужване/ смяна на масла и "течности" : Двигател ,АСК, Раздатка ,диференциали и тн.
    Търся съвет и препоръки ,брандове ,от къде да се закупят, общо взето ,който има опит с подобни манипулации моля нека СПОДЕЛИ.
    Имам и един страничен въпрос, има ли във форума човек , който поръчва части за JEEP / може и на лично/ ?
    Благодаря предварително на всички отзовали се.
    0896 396 700 Димчо Костов.

  • #2
    Темата на sparkybg може да ти е много полезна. Дори да не са идентични двигателите са много, много подобни.

    Коментар


    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Направо са еднакви точно тези двата мотора, на Спарки и на автора.

  • #3
    Трябва ми малко помощ.
    Всичко ми се изясни по обслужването ,с изключение на едно :
    Аджеба,какво масло се ползва във преден и заден/ELSD / диференциал.
    Моята машина е 2011 г , чета из нета ,дават и 75w-85 GL-5 и във двата дифа , доста видеа изгледах , ръгат го в задния диф и без добавка. Някои слагат 75w-140.
    Оригинално Мопарско 75w-85 ми излиза на цени от /110 - 230/ лв за литър ,аналози намирам на по нормални цени.
    Нещо се пообърках , дайте мнение по въпроса.
    0896 396 700 Димчо Костов.

    Коментар


    • td120
      td120 коментира
      Редактиране на коментар
      Добавка на Мопар или амсойл във :

      -Amsoil Severe Gear 75w-110

      https://amsoilcontent.com/ams/lit/da...tins/g2043.pdf

      https://ap1shop.com/bg/products/cate...ionno-maslo-2/

      За "градска" употреба - което и да е 75w-90 с LS добавка.

      Тови трабва да е ,ZF Elsd ,разхвърлян :

      https://www.jeepgarage.org/threads/2...r-down.222538/

    • sniper elite
      sniper elite коментира
      Редактиране на коментар
      Точно такъв е ,вчера го разглеждах , има си щампа ZF ,от задната страна на дифа.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Диф като диф. Електромотор ти затяга пластините, когато трябва. При старото WK натискът го прави масло от маслена помпа в дифа, управлявано през електрическо клапанче. Крайния резултат на теория може да е един и същ, дали на практика е - не знам. Тоя с маслото може да заключва и на 100% в повечето случаи.

      Мераците за по-тънко масло са като при двигателите - икономисват някакви капки гориво с цената на куп простотии и потенциално скъпи ремонти, все по-невъзможни извън фирмените сервизи, където също не правят ремонти, ами направо хвърлят и сменят.

      Но, аз се съмнявам точно в случая между предписаното като вискозитет и 75W140 да има някаква разлика, освен да те накарат да даваш някакви перверзни пари за оригинално масло. С цените на маслата за дифове буквално са се оляли.

      Ако Amsoil 75W110 го има и е на нормална цена, слагай без никакво колебание - маслото със сигурност е читаво. На Amsoil засега се въздържам единствено от ATFа, доколкото има доста твърдения с 545rfe и другите кутии от семейството да не се погаждат. А и има по-скромен вискозитетен индекс от оригиналът, който когато е истински, е Pennzoil Platinum ATF+4.

  • #4
    Аз в задния сложих това: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2572.JPG
Прегледи:504
Размер:450.7 КБ
ID:6925974
    А в предния това: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2573.JPG
Прегледи:498
Размер:443.4 КБ
ID:6925975
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #5
      1. Предния ти диф не е ELSD, така че може без добавка. Няма WK2 с преден ELSD. Тоест просто масло GL5 и толкоз. Каквото ти душа иска.
      2. Задния е ELSD, но с привод с електромотор, а не с помпа и клапан като на WK1.

      Оригинално за преден дават масло 5136035AA, а за заден 68083381AA. И двете са 75W85, но явно отзад е и с добавка.

      Лично бих налял Motul или AMSOIL 75W140 и в двата, а на задния бих сложил и добавка на AMSOIL или MOPAR. Горното на Ravenol също е вариант.

      Пак - доколкото количеството в литри предполагам не е кръгло число, бил сипал от маслото за адния и отпред. Разликата в цената не би трябвало да е значима, а фирата при еднакво масло е по-малка.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #6
        Днес малка част от обслужването.
        Масло в мотора ,въздушен филтър , филтър купе. Утре дифове.
        Ще сменям антифриза G11 ,мисля да сменя и термостата ,какво ще ме посъветвате 90 или 95 градуса.?
        През 2020 декември в Швейцария са и сменили водната помпа ,ролки и ремък, не мисля да ги пипам.
        Странно но антифриза ми е Розов,а розов G11 не намирам.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от sniper elite; 08-06-23, 20:12.
        0896 396 700 Димчо Костов.

        Коментар


        • #7
          Американския еквивалентна нашия G11 е розов.

          Термостат сложи оригинален. Научено по трудния начин. Теермостат на друга температура е безсмислен, освен ако не дадеш едни няколко стотин кинти да смениш температурата на перката, ако изобщо може да се смени при теб.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Американския еквивалентна нашия G11 е розов.

            Термостат сложи оригинален. Научено по трудния начин. Теермостат на друга температура е безсмислен, освен ако не дадеш едни няколко стотин кинти да смениш температурата на перката, ако изобщо може да се смени при теб.
            Сега погледнах в РОКАУТО,Мопарския термостат за WK2 5.7 /2011/ го дават от /195-203 фаренхай- /90-95 гр /.
            Къде им е проблема на другите брандове със същите показатели,не работят коректно?
            0896 396 700 Димчо Костов.

            Коментар


            • #9
              Проблема на моя неоригинален беше че сериозно преминаваше средата преди да отвори. Особено при рязко натоварване.

              Вземи си оригиналвн. Скъп е, но явно има защо. Има и особености по конструкцията - повече е гумиран, например.

              В темата ми има подробности, ако те интересуват.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #10
                Здравейте, въпрос относно последващата замяна на антифриза.
                Мисля да промия системата, САМО дестилирана вода ИЛИ дестил. вода + някаква добавка за почистване?
                Ако някой е правил процедура с добавка, ще съм благодарен да сподели.
                0896 396 700 Димчо Костов.

                Коментар


                • #11
                  Не ти трябва промивка, освен ако има боклуци. Просто го смени 2 пъти през 2-3 месеца.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #12
                    0896 396 700 Димчо Костов.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X