Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK2 /2010-2013г/ - 5.7 HEMI ,Обслужване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep WK2 /2010-2013г/ - 5.7 HEMI ,Обслужване.

    Здравейте колеги ,от няколко дни притежавам JEEP WK2 /Overland/ 5.7 Hemi 2011г. / Това ми е първия JEEP/.
    Рових се из форума ,не открих подобна тема.
    Предстои ми /обслужване/ смяна на масла и "течности" : Двигател ,АСК, Раздатка ,диференциали и тн.
    Търся съвет и препоръки ,брандове ,от къде да се закупят, общо взето ,който има опит с подобни манипулации моля нека СПОДЕЛИ.
    Имам и един страничен въпрос, има ли във форума човек , който поръчва части за JEEP / може и на лично/ ?
    Благодаря предварително на всички отзовали се.
    0896 396 700 Димчо Костов.

  • #2
    Темата на sparkybg може да ти е много полезна. Дори да не са идентични двигателите са много, много подобни.

    Коментар


    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Направо са еднакви точно тези двата мотора, на Спарки и на автора.

  • #3
    Трябва ми малко помощ.
    Всичко ми се изясни по обслужването ,с изключение на едно :
    Аджеба,какво масло се ползва във преден и заден/ELSD / диференциал.
    Моята машина е 2011 г , чета из нета ,дават и 75w-85 GL-5 и във двата дифа , доста видеа изгледах , ръгат го в задния диф и без добавка. Някои слагат 75w-140.
    Оригинално Мопарско 75w-85 ми излиза на цени от /110 - 230/ лв за литър ,аналози намирам на по нормални цени.
    Нещо се пообърках , дайте мнение по въпроса.
    0896 396 700 Димчо Костов.

    Коментар


    • td120
      td120 коментира
      Редактиране на коментар
      Добавка на Мопар или амсойл във :

      -Amsoil Severe Gear 75w-110

      https://amsoilcontent.com/ams/lit/da...tins/g2043.pdf

      https://ap1shop.com/bg/products/cate...ionno-maslo-2/

      За "градска" употреба - което и да е 75w-90 с LS добавка.

      Тови трабва да е ,ZF Elsd ,разхвърлян :

      https://www.jeepgarage.org/threads/2...r-down.222538/

    • sniper elite
      sniper elite коментира
      Редактиране на коментар
      Точно такъв е ,вчера го разглеждах , има си щампа ZF ,от задната страна на дифа.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Диф като диф. Електромотор ти затяга пластините, когато трябва. При старото WK натискът го прави масло от маслена помпа в дифа, управлявано през електрическо клапанче. Крайния резултат на теория може да е един и същ, дали на практика е - не знам. Тоя с маслото може да заключва и на 100% в повечето случаи.

      Мераците за по-тънко масло са като при двигателите - икономисват някакви капки гориво с цената на куп простотии и потенциално скъпи ремонти, все по-невъзможни извън фирмените сервизи, където също не правят ремонти, ами направо хвърлят и сменят.

      Но, аз се съмнявам точно в случая между предписаното като вискозитет и 75W140 да има някаква разлика, освен да те накарат да даваш някакви перверзни пари за оригинално масло. С цените на маслата за дифове буквално са се оляли.

      Ако Amsoil 75W110 го има и е на нормална цена, слагай без никакво колебание - маслото със сигурност е читаво. На Amsoil засега се въздържам единствено от ATFа, доколкото има доста твърдения с 545rfe и другите кутии от семейството да не се погаждат. А и има по-скромен вискозитетен индекс от оригиналът, който когато е истински, е Pennzoil Platinum ATF+4.

  • #4
    Аз в задния сложих това: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2572.JPG
Прегледи:323
Размер:450.7 КБ
ID:6925974
    А в предния това: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2573.JPG
Прегледи:323
Размер:443.4 КБ
ID:6925975
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #5
      1. Предния ти диф не е ELSD, така че може без добавка. Няма WK2 с преден ELSD. Тоест просто масло GL5 и толкоз. Каквото ти душа иска.
      2. Задния е ELSD, но с привод с електромотор, а не с помпа и клапан като на WK1.

      Оригинално за преден дават масло 5136035AA, а за заден 68083381AA. И двете са 75W85, но явно отзад е и с добавка.

      Лично бих налял Motul или AMSOIL 75W140 и в двата, а на задния бих сложил и добавка на AMSOIL или MOPAR. Горното на Ravenol също е вариант.

      Пак - доколкото количеството в литри предполагам не е кръгло число, бил сипал от маслото за адния и отпред. Разликата в цената не би трябвало да е значима, а фирата при еднакво масло е по-малка.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #6
        Днес малка част от обслужването.
        Масло в мотора ,въздушен филтър , филтър купе. Утре дифове.
        Ще сменям антифриза G11 ,мисля да сменя и термостата ,какво ще ме посъветвате 90 или 95 градуса.?
        През 2020 декември в Швейцария са и сменили водната помпа ,ролки и ремък, не мисля да ги пипам.
        Странно но антифриза ми е Розов,а розов G11 не намирам.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от sniper elite; 08-06-23, 20:12.
        0896 396 700 Димчо Костов.

        Коментар


        • #7
          Американския еквивалентна нашия G11 е розов.

          Термостат сложи оригинален. Научено по трудния начин. Теермостат на друга температура е безсмислен, освен ако не дадеш едни няколко стотин кинти да смениш температурата на перката, ако изобщо може да се смени при теб.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Американския еквивалентна нашия G11 е розов.

            Термостат сложи оригинален. Научено по трудния начин. Теермостат на друга температура е безсмислен, освен ако не дадеш едни няколко стотин кинти да смениш температурата на перката, ако изобщо може да се смени при теб.
            Сега погледнах в РОКАУТО,Мопарския термостат за WK2 5.7 /2011/ го дават от /195-203 фаренхай- /90-95 гр /.
            Къде им е проблема на другите брандове със същите показатели,не работят коректно?
            0896 396 700 Димчо Костов.

            Коментар


            • #9
              Проблема на моя неоригинален беше че сериозно преминаваше средата преди да отвори. Особено при рязко натоварване.

              Вземи си оригиналвн. Скъп е, но явно има защо. Има и особености по конструкцията - повече е гумиран, например.

              В темата ми има подробности, ако те интересуват.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #10
                Здравейте, въпрос относно последващата замяна на антифриза.
                Мисля да промия системата, САМО дестилирана вода ИЛИ дестил. вода + някаква добавка за почистване?
                Ако някой е правил процедура с добавка, ще съм благодарен да сподели.
                0896 396 700 Димчо Костов.

                Коментар


                • #11
                  Не ти трябва промивка, освен ако има боклуци. Просто го смени 2 пъти през 2-3 месеца.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #12
                    0896 396 700 Димчо Костов.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X