Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оригинални вътрешни кормилни накрайници или добри заместители за Grand Cherokee III, WH?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оригинални вътрешни кормилни накрайници или добри заместители за Grand Cherokee III, WH?

    Здравейте, търсих в каталозите които любезно сте публикували в този форум, но за съжаление не откривам какъв е номерът на вътрешните кормилни накрайници за Grand Cherokee WH 2008-2009 година. Някой може ли да помогне и да предложи добри накрайници? Марка?

  • #2
    Оригинални няма - вървят заедно с рейката. Неслучайно.

    И твоя проблем на 99% е рейката, не накрайниците.

    Добри марки са американски MOOG и MEVOTECH. В момента съм с MEVOTECH и стои стегнат като в деня на монтирането му, но... ми хлопа рейката.

    RockAuto са твойте хора за шарнири, накрайници и тампони.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Ясно. Моят проблем е друг. Дълго време не разбирах защо имаше нещо странно в управлението на автомобила. И най-после разбрах след една проверка. Оказа се че майсторът е сменил единия вътрешен накрайник и мисля че левия с малко по-къс. Затова и дясното колело правеше по-голям завой. Така ми обясниха. Технически най-вероятно не го обяснявам правилно. На стенда ми изравниха двата накрайника (показваха ми нещо че на единия резбата се виждала еди колко си, а на другия много по-малко, нещо такова). В крайна сметка ми нагласиха предницата и всичко заспа. Джипът се движеше по много по-приятен начин. Обаче воланът е изместен половин оборот наляво. Казаха ми да потърся майстор да ми го изправи и пак да отида (защото те в момента нямали хора). Върнах се при моя майстор и той гледа, опитахме да завъртим волана отгоре, но има един шлиц който не позволява въртене. Гледахме отдолу, оказа се че трябва да се маха диференциала, за да се достъпи до кормилния прът. По едно време аз измерих тези вътрешни кормилни накрайници и се оказа че са с различна дължина отвътре към външната резба. Мисля че като се смени левия кормилен накрайник с подходящ (или и двете за да са еднакви) и воланът ще се изправи.
      Дали това е възможно?
      Но определено след стенда джипът е съвсем друг. Дори си мисля да си карам със завъртян волан, и без това вече свикнах.

      Коментар


      • CITIZEN
        CITIZEN коментира
        Редактиране на коментар
        Къде му прави Стенда да отида и аз ?

    • #4
      Или те баламосват, или и те не знаят какво говорят, или ти не си ги разбрал.

      Накратко, проблемът ти НЕ Е в накрайниците. Тях с каквато и дължина да ги сложиш, ако всичко друго е както трябва, в крайна сметка воланът ще е центриран, а останалото отрегулирано така, че лява и дясна подвижни части да са с еднаква дължина при центриран волан. Затова са и въпросните резби и те са достатъчно дълги за да могат да компенсират и цял оборот, не само половин.

      Най-вероятно някой ти е "рециклирал" рейката, врътвайки връзката между нея и кормилната ос на 180 градуса, за да се премести на неизносен участък върху зъбите на рейката. Изхода на рейката е квадрат и става що-годе лесно. Сега, то там има разни мороприятия това да не може да се случи току така, но вероятно "творците" са ги махнали, пилнали, срязали или там каквото. Или просто така са я монтирали с чукО, флексО, лостО или там каквото са имали под ръка, защото толкова име бил акълът.

      После, НЕ Е ВЯРНО че няма достъп до това, без да се махне диференциала. Ако имаш кора под двигателя се маха тя, маха се лявата гума (откъм шофьора), маха се и пластмасовия подкалник и имаш достъп достатъчен не само до всичко, ами и да свалиш и качиш цялата рейка даже, без да махаш диференциал. Не че махането на диференциал е велика философия - махал съм го моя. 30-40 минути и е долу, от сам човек, даже на дворн-гаражни условия само с канал и крик крокодил.

      Под волана доколкото помня също имаш разглобяемо съединение, до което достъпът е елементарен. Може и там да са творили.


      В цялата история ме учудва само че не споменаваш ABS/ASR/4WD системата да бълва грешки че воланът ти е завъртян. При мен бълваше и за 5 градуса разминаване. То има начин да се накара на не проверява тия неща и да си трае - всяка грешка може да се изключи, но иска един акъл и едни кинти, които като ги гледам какви са ги вършили, надали това е случая.

      На моето изключих проверката за масло с грешен вискозитет. Никога не ми е светела лампата и не е имало натрупана грешка, но откакто сложих помпата с повишен дебит, при четене на грешки излизаше недонатрупана такава - тоест усъмнило се е за неправилно масло, но после е доизтествало и размислило. Е, сега просто не тества за тая грешка. И всяка може да се изключи. Например - махаш катализатори и му казваш хич да не гледа вторите ламбда сонди. И колата си живее, върви и харчи щастливо, както го е правила винаги, вместо постоянно да мрънка.

      Само че цената за да можеш да ги вършиш тия започва от 200 кинта само за лиценз за твоето возило, и то ако намериш приятел с нужния хардуер, а както казах като ги гледам какви са ги вършили, най-вероятно става въпрос или за въпросното "рециклиране", или просто за малоумие и некадърност някога някъде по веригата.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #5
        Забравих да спомена че дава грешка ESP

        Коментар


        • #6
          Значи трябва да установиш коя снадка са врътнали на 180 градуса - тая към рейката, междинната под таблото, или ако има подвижни шлици може и тях да са врътнали.

          Но пак, проблемът ти не са накрайниците.

          ПП: Ето картинка. Нещо по веригата е врътнато. Предполагаемо е най-лесното, което може да се врътне.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61CHULZWGCL._AC_SL1500_.jpg
Прегледи:102
Размер:42.1 КБ
ID:6922333

          Или разтегателната част най-долу, или средната, или някой от крайните захвати, макар че захватите (поне тоя към кутията) имат изрязана част на квадрата, където минава затягащият болт, и не могат да се сложат в различно от заводското положение.
          Последно редактирано от sparkybg; 04-05-23, 10:46.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • ogimaster
            ogimaster коментира
            Редактиране на коментар
            Спарки, на каква клавиатура си писал?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            На телефонна. То си личи кога андроида се е опитал да вмъкне нещо от себе си, както и кога съм натиснал съседни букви.

        • #7
          Смениха двата вътрешни накрайника с нови и всичко заспа. Разликата между старите лява и дясна беше минимална, но резбата на единия беше много по-дълга от другия. Вероятно това е заблудило човека от стенда.

          Коментар


          • #8

            Стенда го правих във Фулдата (срещу ТЕЦ-а), твоите хора (Краси) ме пратиха там. Аз изпълнявам.
            CITIZEN



            Коментар


            • CITIZEN
              CITIZEN коментира
              Редактиране на коментар
              И аз там съм водил Мерцедесите и бях доволен ама ще трябва да закарам Джипа че ми е интересно.
              Време ти е вече да направиш една тема за джипката

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X