Категорично установих че проблемът ми с хлопането е от рейката. Заподозрените шарнири снощи са сменени и се оказаха невинни (в което нях почти сигурен, но трябваше съвсем).
Ще пробвам номера със смяната на "накладките" на притискателя:
...но, понеже това си е слабо място на тия возила, ми се ще да споделим опита си, с решаването на проблема, ако и някой друг се е борил.
Другите решения са:
1. Да засиля рейката за рециклиране в българска фирма, от което съм останал с впечателние че отзивите често хич не са цветущи.
2. Да купя нова неоригинална или заводски рециклирана (нови оригинални няма, и в склада няма и не се очаква да има, а и да имаше щяха да са на перверзна цена), като вариантите са:
- RockAuto, рециклирана, BBB Industries - $163
- RockAuto, рециклирана, CARDONE - $299
- RockAuto, нова, Ultra Power - $416
- RockAuto, нова, Cardone - $463
- RockAuto, нова, BBB Industries - $509
Върху това има 166 долара транспорт + мито и ДДС, тоест цените тръгват от около 740 лева за най-евтината.
- Рециклирана Lizarte, ELSTOCK, LAUBER от европа, на цени от около 700лв, евентуално 500 и малко ако са изостанали някъде на склад. Обаче нямам НИКАКВА идея за тия марки и колко читави са творенията им. Lizarte уж са испанци, ELSTOCK датчани (собственост на BORG, които държат и марката Lucas за момента), LAUBER уж немци, ама имали заводи в Китай
- Нова GeneralRicambi от европа, съдейки по името ще да са талянци, ама нищо повече не знам за тия, нито някога съм ползвал техни творения.
Та, ако някой се е борил и преборил с похлопването/протичането или каквито и други проблеми да е имал с рейката, моля да сподели личен опит, че да не откриваме топлата вода всеки път по трудния начин.
ПП: За GeneralRicambi има слухове че новите са турско производство, рециклираните където дойде. Не знам за конкретната рейка какъв е случая - твърди се че е нова.
Ще пробвам номера със смяната на "накладките" на притискателя:
...но, понеже това си е слабо място на тия возила, ми се ще да споделим опита си, с решаването на проблема, ако и някой друг се е борил.
Другите решения са:
1. Да засиля рейката за рециклиране в българска фирма, от което съм останал с впечателние че отзивите често хич не са цветущи.
2. Да купя нова неоригинална или заводски рециклирана (нови оригинални няма, и в склада няма и не се очаква да има, а и да имаше щяха да са на перверзна цена), като вариантите са:
- RockAuto, рециклирана, BBB Industries - $163
- RockAuto, рециклирана, CARDONE - $299
- RockAuto, нова, Ultra Power - $416
- RockAuto, нова, Cardone - $463
- RockAuto, нова, BBB Industries - $509
Върху това има 166 долара транспорт + мито и ДДС, тоест цените тръгват от около 740 лева за най-евтината.
- Рециклирана Lizarte, ELSTOCK, LAUBER от европа, на цени от около 700лв, евентуално 500 и малко ако са изостанали някъде на склад. Обаче нямам НИКАКВА идея за тия марки и колко читави са творенията им. Lizarte уж са испанци, ELSTOCK датчани (собственост на BORG, които държат и марката Lucas за момента), LAUBER уж немци, ама имали заводи в Китай
- Нова GeneralRicambi от европа, съдейки по името ще да са талянци, ама нищо повече не знам за тия, нито някога съм ползвал техни творения.
Та, ако някой се е борил и преборил с похлопването/протичането или каквито и други проблеми да е имал с рейката, моля да сподели личен опит, че да не откриваме топлата вода всеки път по трудния начин.
ПП: За GeneralRicambi има слухове че новите са турско производство, рециклираните където дойде. Не знам за конкретната рейка какъв е случая - твърди се че е нова.
Коментар