Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler Jk 2015 дърпа ток от акумулатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Wrangler Jk 2015 дърпа ток от акумулатора

    Здравейте

    Ако някой е имал подобен проблем или може да помогне ще съм му суер благодарен

    Напоселдък не карах много и го оставих за 3-4 дни в гаража , и като се опитах да го заплая видях че акумуатора е изхарчен ,Изклюяих всичко затворих вратите и тн и го замерих с мултицета и виях че постоянно си дърпа по 0.80 ма , проследих кои бушони са и видях че на м12 и м13 има консумация като на м13 е 0.7 на м12 е 0.2

    м12 видях ч е ерадиоо но на м13 кои компоменти са ?


    Благодаря предварително !


    Прикачени файлове

  • #2
    🎺 ?

    Аларма имаш ли на тоя бушон?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Блутуут модула за връзка с телефона ти остава включен. Аз имах такъв проблем с фиат фриймонт. Реших го с нова навигационна конзола.
      Решение е преинсталиране на софтуер на управляващия комфорт модул.
      Ако искаш обади ми се 0889522036 Асен
      АИГ-Заваряване ООД
      Производител на заваръчни апарати "DEL"
      http://www.aigwelding.com
      0889 522 036

      Коментар


      • #4
        Благодаря ви за отговорите , Асене ще пробвам още едно нещо и ако не се справя ше ти звънна благодаря ти че си оставил телефон за връзка .

        Колата няма аларма , единствено видях, че има сигнал с клаксона , просто като беше паднал акумуатора я отворих с ключа и след това като заредих акумуатора и го сложих обратно клаксона започна да писка на интервали .Отключих я от централното и спря.Някакъв вид защита предполагам.

        Иначе до тук разбрах, че бушона М13 след като минат към 5-10 минути и сипра да минава ток през него и остава само М12 ,през който постоянно си минава 0.12 МА . На Джипа има монитрана Китайска мултимедия на нястото на оригиналното радиото и предолагам нещо като са я слагали са вързали не както трябва , защото на М12 пише само AMP RAdio .


        Коментар


        • #5
          Има системи по Вранглера, които стоят активни до 40тина минути след гасене на двигателя, някой са до около 10-20 мин други до 40тина, имай го в предвид като замерваш за паразитни консуматори.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #6
            Затова се използва друг начин за измерване на консумация - падът на напрежение върху предпазителя. Така не се прекъсва захранването на възлите и не трябва да се изчаква за да "заспят".
            Досадното е, че тоя метод на измерване изисква по-приличен мултимер. С такъв от 5 кинта не става.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Automotive_fuse_voltage_drop_vs_current.JPG
Прегледи:174
Размер:71.1 КБ
ID:6920150
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #7
              Да някъде слд 30 минути спира да тегли от М13 , но както казах М12 си тегли постоянно ,оствих го за 3-4 4аса и не падна под 0.15 мА ,

              Коментар


              • #8
                Мултимедията не е свързана както трябва. Най- вероятно го няма CAN интерфейса и кабела за АСС е свързан на постоянно +12 волта.
                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от aliensa123 Преглед на мнение
                  Да някъде слд 30 минути спира да тегли от М13 , но както казах М12 си тегли постоянно ,оствих го за 3-4 4аса и не падна под 0.15 мА ,
                  Това е нищожна консумация. По-малка от саоразреждането на акумулатора.
                  Като си купих първия джип и го карах нередовно и на късо разстояние. Дозареждах акумулатора. Закарах го в балканСрам и ми казаха, че с чисто нов акумулатор не изкарва повече от 2 седмици, ако не се ползва.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение

                    Това е нищожна консумация. По-малка от саоразреждането на акумулатора.
                    Като си купих първия джип и го карах нередовно и на късо разстояние. Дозареждах акумулатора. Закарах го в балканСрам и ми казаха, че с чисто нов акумулатор не изкарва повече от 2 седмици, ако не се ползва.
                    Акумуатор е чисто нов , колата седи в подземен гараж на 16 градуса , за 4 дни тази консумация го издърпва ,и аз се чудя как става , но гледах разни видеа в тубата при консумация примерно от 0.80 мА акумуатора се изтощавл за някъде 2 дни .

                    Коментар


                    • #11
                      Трябва да уточним обаче консумацията 0,15А ли е, или 0,15мА, защото разликата е огромна. Ако, е първото, това са 150мА, а това си е неправилна консумация и трябва да се отстрани проблема. Максимално допустимата консумация на един автомобил, след като "заспи", без да има последствия за акумулатора в дългосрочен план е 0,04- 0,05А. Ако, наистина е 0,15мА това си е нищожна консумация и не би трябвало да се заниваш с нея.
                      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                      SSang Yong Kyron 2.0xdi
                      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                        Трябва да уточним обаче консумацията 0,15А ли е, или 0,15мА, защото разликата е огромна. Ако, е първото, това са 150мА, а това си е неправилна консумация и трябва да се отстрани проблема. Максимално допустимата консумация на един автомобил, след като "заспи", без да има последствия за акумулатора в дългосрочен план е 0,04- 0,05А. Ако, наистина е 0,15мА това си е нищожна консумация и не би трябвало да се заниваш с нея.
                        това показва ( не съм при колата затова е нарисувано , но това са показателите)

                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • s_s1
                          s_s1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Това е 0,15А или 150мА.
                          И НЕ може да изпие читава батерия за 4 дни.
                          Но е твърде висока и трябва да се "лекува".

                      • #13
                        Този Wrangler колко положения на контактния ключ има?
                        Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                        Око за око, паста за зъби!
                        Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                        Коментар


                        • #14
                          Свали си JScan и провери разните настройки за аларма, светлини и т.н., има един куп настройки "екстри", които могат да правят проблеми, ти каза, че нямаш аларма но аз не вярвам, прочети всички модули за грешки.

                          Защо не опиташ с нещо просто, разкачиш/прекъснеш(бушона) тъпата медия вечерта и виж как са нещата на следващата сутрин, по думите ти нещата сочат като да е там проблема.

                          Има и други тривиални неща, които могат да са проблем, например - сензор за отворен капак/врата, натиснато и заседнало копче на нещо си, което не дава на компа/модул да заспи и т.н. или някой прекъснат/оголен кабел, който да смущава системите и да харчи ток, една диагностика на твоя модел би показала доста неща за едни 5 минутки, аз бих започнал с това защото на твоя модел почти всичко, което е на ток има методи за само/диагностика и т.н.

                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #15
                            Нормално сложена и прилична китайска мултимедия в заспало състояние барабар CAN кутийката харчи около 5-15mA. Моята конкретно харчи 6.

                            150mA консумация би изхарчила 70Ah акумулатор в добро състояние за около 200-300 часа, или около 10 дни. Разбирай, и акумулатора ти е зле. Не съм мерил комсумация при покой на моето, но имай предвид че шината с модулите поне при мен е активна около 5 минути понякога, тоест в тия 5 минути е нормално комсумацията да е по-голяма. Моето с нов 70Ah акумулатор категорично изкарва 2 седмици, барабар с китайската мултимедия. Повече не е стояло в покой.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X