Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипа гасне на "D"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Джипа гасне на "D"

    Здравейте група . Отдавна не съм писал , но сега ми се наложи . Съжалявам ако се повтарям с някоя тема , но над 400 страници трудно се преглеждат . Та на въпроса . Смених си ГНП-то на джипкат , която е така уважаваната от всички Гранд Чероки 3.1 WJ . "Новата" помпа втора употреба беше успешно монтирана . Запалихме двигателя благополучно , като заработи гладко на точните обороти , без никакви странни шумове и каквото и да било друго . Обаче мина известно време да работи на място , и започна да кюхка , прекъсва и си угасна сам . Тръгнахме да му правим и тест в движение . Върви си чудесно , ускорява си както трябва , няма да колебае по време на движение . Обаче възникна ново двайсет . Карам си , спирам на светофара , и две три секунди по-късно , както си стои на "D" и угасна , като същото се случва и на неутрална , че и на задна . Като се държи в по-високи обороти няма никакъв проблем , нито заколебава , нито заглъхва , но падне ли си на ниските на свободен ход , след малко изкюхква и гасне . Не пуши от ауспуха , освен ако не прекълца , тогава изпушва на незапалена нафта сивкаво . Някой сблъсквал ли се е с такава ситуация . Мислехме да му вдигнем оборотите на около 900 за да не падат толкова ниско , обаче не се получи . Дали защото не знаем как , или просто не може да се променят заводски зададените параметри . Помпата е Bosch VP 37
    Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
    Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

  • #2
    .......ъъъъъъ ми кът дЪ съ умрелЕ скоростите П.П. т.е скорстната кОтия дЪ сЪ е окотила утре още, че сега промилЕ
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Lock Up Валвето блокира най вероятно - търси читав майстор по скоросите...
      Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.

      Коментар


      • #4
        Работата е там , че седмица по-рано със старата помпа не го правеше това . Смених я , защото много стружки пускаше и вече не работеше коректно . Задръстваше клапана за спиране на горивото и не искаше да върви добре .
        Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
        Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

        Коментар


        • bocho64
          bocho64 коментира
          Редактиране на коментар
          Порцията гориво се регулира с почукване на капака на помпата ,но на око нищо няма да направиш. Гледа се през диагностика и се регулира, или най добре стенд. Скоростите е по малко вероятно да са виновни, при блокирал клапан на локъпа гасне даже преди да си спрял още.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X