Здравейте група . Отдавна не съм писал , но сега ми се наложи . Съжалявам ако се повтарям с някоя тема , но над 400 страници трудно се преглеждат . Та на въпроса . Смених си ГНП-то на джипкат , която е така уважаваната от всички Гранд Чероки 3.1 WJ . "Новата" помпа втора употреба беше успешно монтирана . Запалихме двигателя благополучно , като заработи гладко на точните обороти , без никакви странни шумове и каквото и да било друго . Обаче мина известно време да работи на място , и започна да кюхка , прекъсва и си угасна сам . Тръгнахме да му правим и тест в движение . Върви си чудесно , ускорява си както трябва , няма да колебае по време на движение . Обаче възникна ново двайсет . Карам си , спирам на светофара , и две три секунди по-късно , както си стои на "D" и угасна , като същото се случва и на неутрална , че и на задна . Като се държи в по-високи обороти няма никакъв проблем , нито заколебава , нито заглъхва , но падне ли си на ниските на свободен ход , след малко изкюхква и гасне . Не пуши от ауспуха , освен ако не прекълца , тогава изпушва на незапалена нафта сивкаво . Някой сблъсквал ли се е с такава ситуация . Мислехме да му вдигнем оборотите на около 900 за да не падат толкова ниско , обаче не се получи . Дали защото не знаем как , или просто не може да се променят заводски зададените параметри . Помпата е Bosch VP 37
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джипа гасне на "D"
Свий
X
-
Работата е там , че седмица по-рано със старата помпа не го правеше това . Смених я , защото много стружки пускаше и вече не работеше коректно . Задръстваше клапана за спиране на горивото и не искаше да върви добре .Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар