Има ли някой който е читаво способен да направи окачването в клипа на малък Рубикон
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Окачване
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
Какво значи "да направи"? Да монтира ( това е на G2 ) или да призведе нещо приличащо .......0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
Здравей, предполагам че си подхванал проект за ребилд.
Пълен комплект окачване примерно на Фалкон, амове, пружини, щанги, стаб щанги е около 4к в долари. Това цена в САЩ, доставка мита след тази цена отгоре.
Двата моста, примерно Дана 44 са по около 8-10к в долари парчето. Това пак цена в САЩ.
На видеото виждам усилени кормилни щанги, Терафлекс примерно 400 в долари парчето, усилени капаци на диференциалите, примерно на ARB са по около 150 в долари.
Усилени шарнири на предния мост и те са някакви долари.
Карантията около мостовете, модификациите по колата ( региър итн) като цяло сумата става по-сериозна.
Тук не включвам ъпгрейд на спирачната система и на двата моста, щото с такова окачване идват и едни 37 инча примерно гуми, в които влизат не ефтини джанти. Ако ще се използва по предназначение то и резервната гума барбар със стойката и броните трябва да се сменят, скит плейтовете и те са около 2.5к в долари
Фендерите и те ще трябва да се сменят, около 600 в долари за от пред и горе долу толкова за отзад.
Това с цените го описвам ( щото не си питал за цени) защото ако ще се инвестират такива средства, то със сигурност има поне 3-4 сериозни фирми в България, които могат да го направят както трябва.
Успех. Добър проект си подхванал.
п.п. Чисто от любопитство, с какъв двигател е Рубикона на който искаш да правиш тези ъпгрейди ?
- 1 like
Коментар
-
Модела на който съм се спрял е Рубикон 392, след 2020г. производство-автоматик, като се чудя дали да взема дългата или късата база, но за сега гледам първо да се ориентирам.Бях в Канада и останах впечатлен от това което могат, иначе имам ТЛК 90, къса база, подготвена за среден офроуд.Но ми написаха по горе че трябва да инвестирам в окачване колкото струва джипа.В БГ ще ми дойде 105 хил. къса база и 112 хил. дългата база.Това по написаното в отговора на моя въпрос, означава че трябва още толкова да платя за окачването им.Поради тази причина свързана с избора и предварителната ми и необходима информация за тези неща, все още забавям плащането на един от двата модела.Фабрично са с дана 44 мостовете и 8 степенна автоматична скоростна кутия.Двигателите за 284кс.От Канада ме увериха че за среден офроуд няма нужда от такова окачване, т.к. заводски ги има доста неща и са усилени на този моделПоследно редактирано от Славейко; 21-09-22, 08:25.
-
JL Рубикон след 2020 година, фабрично ( без Рекон пакет) се предлага както казваш с Дана 44 мостове, преден и заден. Има блокажи и на двата моста + централен диференциал. Има откачване на стаб. щанга на предния мост. В зависимост от пазара предните фендери може да са по-високи от на Европейската версия. Фабричното окачване е усилено спрямо Сахара моделите.
Колата е оборудвана с 33 инчови гуми според пазара - за кал БГФ МТ или АТ БФГ АТ КО 2.
Ти си знаеш разбирането за среден или тежък офроуд. Аз съм с 2022 JL Rubicon 4 врати в сток вариант. До момента не съм изпитвал затруднения при терените, по които аз се забавлявам. това, което обаче трябва да се ългрейдне е височината и размера на гумите.
Не съм запознат с 392 тъй, като официално не може да бъде закупен фабрично нов от дилър в Европа вкл. България но гледайки конструцкията са идентични, с изключение на двигателя.
Ако приемем че вземеш JL след 2020 моделна година за база, без значение къс или дълъг, то това, което ти описах по-горе за ъпгрейдите е валидно, като премахнеш двата моста от списъка. JL-ла си е с дана 44 фабрично.
Всичко останало ще ти трябва, ако държиш да изглежда както колата от видеото.
Друг вариант е да си поръчаш/ намериш такъв, който е с пакет Рекон.
https://www.youtube.com/watch?v=DCVGAi1B4Xo
тук можеш да видиш какво представлява Рекон
тук можеш да прочетеш повече
https://www.motortrend.com/features/...r-of-the-year/
Аз лично предпочетох да си купя фабричен Рубикон и според потребностите да надстройвам.
п.п. The Wrangler Rubicon 392 is powered by a 6.4-liter V-8 that produces 470 horsepower and 470 pound-feet of torque.Последно редактирано от redex; 21-09-22, 11:46.
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар