Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Окачване

    Има ли някой който е читаво способен да направи окачването в клипа на малък Рубикон

  • #2
    Какво значи "да направи"? Да монтира ( това е на G2 ) или да призведе нещо приличащо .......
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • Славейко
      Славейко коментира
      Редактиране на коментар
      Да монтира, да го направи по подобен начин, както е във видеото

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Да МОНТИРА означава ти да си го купиш той да го постави, труда + цената на покупката ще надвиши цената на джипа , но ако все пак си купиш мостове с блокажи и окачване с лонг армове има кой да ти вземе парите, 😉

  • #3
    Здравей, предполагам че си подхванал проект за ребилд.

    Пълен комплект окачване примерно на Фалкон, амове, пружини, щанги, стаб щанги е около 4к в долари. Това цена в САЩ, доставка мита след тази цена отгоре.
    Двата моста, примерно Дана 44 са по около 8-10к в долари парчето. Това пак цена в САЩ.
    На видеото виждам усилени кормилни щанги, Терафлекс примерно 400 в долари парчето, усилени капаци на диференциалите, примерно на ARB са по около 150 в долари.
    Усилени шарнири на предния мост и те са някакви долари.
    Карантията около мостовете, модификациите по колата ( региър итн) като цяло сумата става по-сериозна.

    Тук не включвам ъпгрейд на спирачната система и на двата моста, щото с такова окачване идват и едни 37 инча примерно гуми, в които влизат не ефтини джанти. Ако ще се използва по предназначение то и резервната гума барбар със стойката и броните трябва да се сменят, скит плейтовете и те са около 2.5к в долари
    Фендерите и те ще трябва да се сменят, около 600 в долари за от пред и горе долу толкова за отзад.

    Това с цените го описвам ( щото не си питал за цени) защото ако ще се инвестират такива средства, то със сигурност има поне 3-4 сериозни фирми в България, които могат да го направят както трябва.

    Успех. Добър проект си подхванал.

    п.п. Чисто от любопитство, с какъв двигател е Рубикона на който искаш да правиш тези ъпгрейди ?



    Коментар


    • Славейко
      Славейко коментира
      Редактиране на коментар
      Модела на който съм се спрял е Рубикон 392, след 2020г. производство-автоматик, като се чудя дали да взема дългата или късата база, но за сега гледам първо да се ориентирам.Бях в Канада и останах впечатлен от това което могат, иначе имам ТЛК 90, къса база, подготвена за среден офроуд.Но ми написаха по горе че трябва да инвестирам в окачване колкото струва джипа.В БГ ще ми дойде 105 хил. къса база и 112 хил. дългата база.Това по написаното в отговора на моя въпрос, означава че трябва още толкова да платя за окачването им.Поради тази причина свързана с избора и предварителната ми и необходима информация за тези неща, все още забавям плащането на един от двата модела.Фабрично са с дана 44 мостовете и 8 степенна автоматична скоростна кутия.Двигателите за 284кс.От Канада ме увериха че за среден офроуд няма нужда от такова окачване, т.к. заводски ги има доста неща и са усилени на този модел
      Последно редактирано от Славейко; 21-09-22, 08:25.

  • #4
    JL Рубикон след 2020 година, фабрично ( без Рекон пакет) се предлага както казваш с Дана 44 мостове, преден и заден. Има блокажи и на двата моста + централен диференциал. Има откачване на стаб. щанга на предния мост. В зависимост от пазара предните фендери може да са по-високи от на Европейската версия. Фабричното окачване е усилено спрямо Сахара моделите.
    Колата е оборудвана с 33 инчови гуми според пазара - за кал БГФ МТ или АТ БФГ АТ КО 2.
    Ти си знаеш разбирането за среден или тежък офроуд. Аз съм с 2022 JL Rubicon 4 врати в сток вариант. До момента не съм изпитвал затруднения при терените, по които аз се забавлявам. това, което обаче трябва да се ългрейдне е височината и размера на гумите.

    Не съм запознат с 392 тъй, като официално не може да бъде закупен фабрично нов от дилър в Европа вкл. България но гледайки конструцкията са идентични, с изключение на двигателя.

    Ако приемем че вземеш JL след 2020 моделна година за база, без значение къс или дълъг, то това, което ти описах по-горе за ъпгрейдите е валидно, като премахнеш двата моста от списъка. JL-ла си е с дана 44 фабрично.
    Всичко останало ще ти трябва, ако държиш да изглежда както колата от видеото.

    Друг вариант е да си поръчаш/ намериш такъв, който е с пакет Рекон.

    https://www.youtube.com/watch?v=DCVGAi1B4Xo
    тук можеш да видиш какво представлява Рекон

    тук можеш да прочетеш повече

    https://www.motortrend.com/features/...r-of-the-year/

    Аз лично предпочетох да си купя фабричен Рубикон и според потребностите да надстройвам.



    п.п. The Wrangler Rubicon 392 is powered by a 6.4-liter V-8 that produces 470 horsepower and 470 pound-feet of torque.
    Последно редактирано от redex; 21-09-22, 11:46.

    Коментар


    • Славейко
      Славейко коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря ти Redex, само заради тази информация и отзивчивостта ти, те каня някой ден с преспиване, на мои разноски в планината има къде да се отседне

  • #5
    Вземи каквото си си харесал. Направи го както искаш да бъде и може да покараме :-)

    Коментар


    • #6
      Аз излизам от темата, клипа в началото е на TJ 2002 г. после изведнъж минахме на JL 2020 г............успех желая
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X