Здравейте, първо се извинявам че спама тук, но все осте не мога да отварям собствена тема ... (моля модераторите да направат несто по въпроса, явно е че не съм 10 годишно лапе без работа .. )
имам състия проблем на ВМ 2.5 ТД двигател. до скоро сичко си беше ОК никога не бях виждал да дига над 95 градуса. но сега като карам по магистралата София Пазарджик дори само със 100км/ч температурата почна да надхвърля 100 градуса и единствениа ми вариант за сега е да пускам парното за да отнема темепратурата или да намала до 60 70 км/ч. ако не го права вече видях 105 градуса и малко ми стана страшничко като знам ВМ 2.5 ТД сто за стока е . ходих при майстор който исказа мнение че виско съединението на перката на охлаждането е свършила но при тест на място ( дигане на свободна оборотите на 3 3.5 к перката почва да се върти МНОГО по-бързо (тоест не е е там проблема). друго несто което ми направи впе4атление : конзолата (там където е скоростниа лост и до него лоста за предавките) е почнала да се нагряава СТРАШНО много, пари до степен която едвам се издържа с ръка) проверка на маслото в скоростната кутия - пълно си е . тези явления се пояавяват само като карам с висока скорост (над 65 70 км/ч ), дори при планински терен на 4Х4 Лоу ниама проблем но при скорост има. предполагам че може би има някакво запушване по охладителната система но нямам идея как да го оправа . .. помощ моля ..
(ако трябва преместете поста ми другаде, благодаря предварително.)
поздрави Свен
					имам състия проблем на ВМ 2.5 ТД двигател. до скоро сичко си беше ОК никога не бях виждал да дига над 95 градуса. но сега като карам по магистралата София Пазарджик дори само със 100км/ч температурата почна да надхвърля 100 градуса и единствениа ми вариант за сега е да пускам парното за да отнема темепратурата или да намала до 60 70 км/ч. ако не го права вече видях 105 градуса и малко ми стана страшничко като знам ВМ 2.5 ТД сто за стока е . ходих при майстор който исказа мнение че виско съединението на перката на охлаждането е свършила но при тест на място ( дигане на свободна оборотите на 3 3.5 к перката почва да се върти МНОГО по-бързо (тоест не е е там проблема). друго несто което ми направи впе4атление : конзолата (там където е скоростниа лост и до него лоста за предавките) е почнала да се нагряава СТРАШНО много, пари до степен която едвам се издържа с ръка) проверка на маслото в скоростната кутия - пълно си е . тези явления се пояавяват само като карам с висока скорост (над 65 70 км/ч ), дори при планински терен на 4Х4 Лоу ниама проблем но при скорост има. предполагам че може би има някакво запушване по охладителната система но нямам идея как да го оправа . .. помощ моля ..

(ако трябва преместете поста ми другаде, благодаря предварително.)
поздрави Свен





 температурата на радиатора горе и долу да няма запушване
температурата на радиатора горе и долу да няма запушване термостата да не е постоянно отворен или затворен
термостата да не е постоянно отворен или затворен дали надува маркучите
дали надува маркучите турбинката на водната помпа да не превърта на високи обороти и накрая гарнитура
турбинката на водната помпа да не превърта на високи обороти и накрая гарнитура за толко инфо това мога да кажа
за толко инфо това мога да кажа 
							
						

Коментар