Здравейте колеги, може ли съвет за сервиз за джип около Варна, става дума за основно обслужване на двигател, трансмисия (автоматична) и ходова час. Аз съм с либерти KJ 2005 3,7. Иска ми се някой по-запознат с особеностите по тези машини, иначе знам че всеки сервиз може да източи маслото и да смени филтъра, но в тези сервизи правят каквото си знаят от масовите леки автомобили, а не става аз да ги съветвам какво масло и как на база четено от форума. Доста четох из форума, но тези които се славят като запознати са все около София, надявам се да намеря някой в моя район, че това си е наложително регулярно. Благодаря предварително на отзовалите се.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
JEEP сервиз Варненски регион
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Първоначално публикуван от вуйчо ваньо 9 Преглед на мнение...а не става аз да ги съветвам какво масло и как на база четено от форума...Изключително дуракоустойчива непретенциозна машинка (бензинов KJ). Преди да открия дядо ВладоПървоначално публикуван от murfito Преглед на мнениеТова да не е космическа совалка? Какво толкова мистериозно има в този джип? три години ми го обслужва гаражен майстор в кв.Горна баня. три години ми го обслужва гаражен майстор в кв.Горна баня.
 Е, писал съм във форума как съм разпечатвал "комикси" от jeepforum и ръководствата кое как се прави и как съм се карал, че не "Дексрон" а именно и само донесения от мен ATF+4 се сипва в скоростната кутия, но не е беля. Важното е майсторът да е възприемчив към "прищевките" на клиента. Иначе, колкото и да е добър, пак ще ти сипе М10Д в двигателя и MHL-32 в автоматика, щото това си знае, "ти ли ша ма учиш мене, язе колко гОдин го праЙм тАва".
 В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 - 2 likes
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Купуваш си правилните масла и отиваш с тях да ти ги сменят. Иначе ще ти сложат не каквото трябва а каквото имат което е масовото. Тоест на двигателя ще сложат 5в30 вместо 5в20 което не е супер плачевно но за автомата е добре да се сложи точно квото трябва щото ще стане плачевно.
 
 И друго ако сменяш масло на раздатката да знаеш че е като на автомата маслото. "Майсторите" масово не го знаят това и даже не знаят че е възможно. Та ще е зор да ги накараш даго сипят.
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение...Иначе ще ти сложат не каквото трябва а каквото имат което е масовото. Тоест на двигателя ще сложат 5в30 вместо 5в20 което не е супер плачевно... На моето KJ (2004 г.) си пише да се сипва 5w30 - и в ръководството и на щеката. На моето KJ (2004 г.) си пише да се сипва 5w30 - и в ръководството и на щеката.
 Тия двигатели по принцип са си концепция 1964 г. ама може нещо 40 години по-късно да са им пипнали - някоя магистрала да са стеснили, друго, така, че е добре да се сипва каквото пише в книжката. ама може нещо 40 години по-късно да са им пипнали - някоя магистрала да са стеснили, друго, така, че е добре да се сипва каквото пише в книжката.
 За раздатката е същата работа - създадена е много преди да се появи ATF+3, да не говорим за ATF+4, ама мераклийското обслужване задължава. Аз също съм настоявал да се слага ATF+4 и то "Мопар" за ужас на безспорни форумни капацитети. 
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. Аз също съм настоявал да се слага ATF+4 и то "Мопар" за ужас на безспорни форумни капацитети. 
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз си ползвам 5w40. На друга кола дават 5w30 нископепелно и там ползвам 5w40, но нископепелно.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
 Око за око, паста за зъби!
 Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За машинката (3,7 бензин - 90% го карам на газ) съм съгласен че е много корава, но имам проблем с който я купих - ГАСНЕ!!!??? Прави го откакто я взех (година) основно като е на обороти (без газ), но ми се е случвало и при високи обороти, основно на място но се е случвало и в движение и при ускорение, основно на газ, но няколко пъти (повече от 10) и на бензин - по съвет на газаджия карах 10-ина дни само на бензин - да по-рядко но пак го прави. Имам чувството че двигателя не работи равномерно когато го прави, все едно че някой цилиндри прескачат. Невади никаква грешка и тва ги бърка майсторите. Понякога не го прави и по две седмици. Смениха ми МОП-сензор и датчик на колянов вал, струва ми се че сега е по-нарядко, също ми разглабяха и чистиха дросел клапата и дебитомера или поне така ми казаха, но им вярвам. В началото се съмнявах да не е нещо от скоростната кутия или торк-а (примерно да не разцепва) защото понякога се усещаше като ръчка когато не й натиснеш съединителя при ниски обороти, но го направи няколко пъти и при положение паркинг на АСК. Голям Х ми е, а също и на майсторите, ровя се яко в американските форуми, но освен МОП-сензора ненамерих друго. И понеже го прави рядко, понякога даже забравям за това, но после бързо ми напомня, понякога няколко пъти за час-два. Най-кофти е че е автомат и за да запаля наново трябва да спра, да сложа на паркинг, да запаля и тогава да потегля пак, представете си това в кръгово - добре че е повдигнат джипа та малко ги респектира някой но пак обирам доста свирки. Ако някой има идея какво още мога да сменя (и да не е на цената на комплект гуми по възможност), ще съм благодарен, ако ли не поне да не ме псувате много по кръстовищата Поздрави! Поздрави!
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Така може да гасне от EVAP системата. И не записва никакви грешки. Направо си гаси в движение и трябва да палиш наново.
 
 При мен е монтиран нефабричен резервоар, по-малък и азовата бутилка е прибрана под купето до него. Съответно връзката на фабричния резервоар към ЕВАП канистъра минава през клапн който не пропуска течност, само пари. На нефабричния това нещо го няма. И ако се препълни резервоара (с допълване до дупка на бензиностанцията) започва да отива бензин към евап канистъра при лашкания и наклони и колата гасне веднага като стане това. Без да дава никаква грешка това. Та по тоя начин открих че ЕВАП системата може да прави тия фокуси.
 
 Та огледай внимателно ЕВАП канистъра и проследи всички връзки към него. Аз даже съм сменял някаква част с неизвестно предназначение и електрическу куплунг монтирана на канистъра. Беше изгнил куплунга.
 - 1 like
 Коментар- 
	
	
	
 Благодаря много, изглежда точно като моя случай: също фабричния ми резервоар е премахнат и е монтирана 50литрова бутилка и допълнително около нея е изграден резервоар от неръждавейка 35лтр. И резервоара и бутилката винаги ги пълня догоре и за бензина не ми е направило впечатление, но за бутилката почти всеки път като я напълня го прави. Благодаря пак за съвета ще проверя и ще пиша
 
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар