Здравейте,
Интересувам се за контакти и координати на сервиз или конкретен авто механик, с добри отзиви, коректен сиреч, който си разбира от работата, за рециклиране на секторна кутия за WJ в рамките на гр. София, с писмена гаранция за извършения труд. За протокола: под рециклиране разбирам да посетя сервиз, да оставя автмобила, да демонтират въпросната секторна кутия от автомобила, да я отворят, да я ревизират основно и да ѝ сменят вътрешностите от А до Я с нови, да я затворят, да ѝ налеят всички необходими течности и лубриканти по спецификация, да я върнат на мястото ѝ, да я тестват и да си получа автомобила готов, със съответните докуемнти и гаранция, в рамките на 2-4 работни дни по възможност. Посетих няколко места, наслука, и цените, които ми предложиха започват от 350 лв. и стигнат завидните 1000 - 1100 лв. с маслата - каквото и да означава това. Обезпокоен съм от колосалната разлика в цените за идентична услуга и реших да седопитам до тук. Към момента секторната кутия тече, омаслява и губи масло, но джипът завива акуратно, нямам типичните, добре описани в други теми във форума "скърацания", "вибрации" и прочее. Към този момент съм долял течност и джипът стои закотвен, за да избегна описания в същите няколко теми момент в който се чупи една метална част в кутията и джипът спира да завива. Също така, желанието ми е и тази част да се подмени, при все, че кутията ще се отваря. На посетените места ме увериха, че след, като отворят кутията и видят какво е положението по тяхна преценка ще подменят "каквото трябва", но не и всичко, защото ако "нещата са здрави, освен омасляването, няма смисъл".
Ще съм благодарен за съвети, насоки и препоръки.
Интересувам се за контакти и координати на сервиз или конкретен авто механик, с добри отзиви, коректен сиреч, който си разбира от работата, за рециклиране на секторна кутия за WJ в рамките на гр. София, с писмена гаранция за извършения труд. За протокола: под рециклиране разбирам да посетя сервиз, да оставя автмобила, да демонтират въпросната секторна кутия от автомобила, да я отворят, да я ревизират основно и да ѝ сменят вътрешностите от А до Я с нови, да я затворят, да ѝ налеят всички необходими течности и лубриканти по спецификация, да я върнат на мястото ѝ, да я тестват и да си получа автомобила готов, със съответните докуемнти и гаранция, в рамките на 2-4 работни дни по възможност. Посетих няколко места, наслука, и цените, които ми предложиха започват от 350 лв. и стигнат завидните 1000 - 1100 лв. с маслата - каквото и да означава това. Обезпокоен съм от колосалната разлика в цените за идентична услуга и реших да седопитам до тук. Към момента секторната кутия тече, омаслява и губи масло, но джипът завива акуратно, нямам типичните, добре описани в други теми във форума "скърацания", "вибрации" и прочее. Към този момент съм долял течност и джипът стои закотвен, за да избегна описания в същите няколко теми момент в който се чупи една метална част в кутията и джипът спира да завива. Също така, желанието ми е и тази част да се подмени, при все, че кутията ще се отваря. На посетените места ме увериха, че след, като отворят кутията и видят какво е положението по тяхна преценка ще подменят "каквото трябва", но не и всичко, защото ако "нещата са здрави, освен омасляването, няма смисъл".
Ще съм благодарен за съвети, насоки и препоръки.
Коментар