Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маншон на полуоска - откъде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маншон на полуоска - откъде?

    Здравейте,
    Скъсан е вътрешния маншон на лявата полуоска. Откъде мога да купя качествен? Гума или силикон или нещо друго да е?
    И как се сменя, че на клиповете виждам различни идеи...

  • #2
    Материала трябва да е мек - най общо казано гума някаква. Дали ще е кръстена "силикон""неопрен" или нещо друго да стои "мазна" на пипане и лесно да се мачка. Ако е твърда и стои "пластмасова" като паднат температурите се цепи. Маншони по размер "от-до" има в магазините за авточасти. За смяната - махаш полуоската, махаш карето, махаш маншона, налунДзваш новия и сглобявош по обратния ред.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • Kalin Galinov
      Kalin Galinov коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      На думи е супер лесно, ама ако човек не го е правил-голям зор може да види. Особено с изваждане на карето от полуоската.
      Съдейки по въпроса-колегата е такъв.
      Та колега-задели си някакви пари и иди в сервиз да ти сменят маншоните.

  • #3
    И почистване и нова грес на другото каре, или и нов маншон.

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от Pavkata_svt Преглед на мнение
      И почистване и нова грес на другото каре, или и нов маншон.
      Доколкото мазалото е голямо, това се прави само ако е необходимо. В 2/3 от случаите се минава без това, или поне без основно почистване, а само с изгребване на част от греста и добавяне на нова.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Доколкото мазалото е голямо, това се прави само ако е необходимо. В 2/3 от случаите се минава без това, или поне без основно почистване, а само с изгребване на част от греста и добавяне на нова.
        Аз винаги го правя когато възела (полувал или кардан) е свален и е на масата.
        Което не означава че е правилно, но ми е по-спокойно.
        Даже имам една кола която взех на 200 000км., сега е на 390 000км. и вече се замислям дали да не свърша тази работа профилактично.
        На темата с "откъде и какъв маншон" прави ми впечатление че гумените и гумено-металните части на "ДБК Димитров "стават все по-качествени с времето.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Не е неправило, даже си е много добре да се сменя греста.

          Обаче има примери с коли на по 300 000 които са си с фабричната грес в маншона. И не тракат карета, нищо.
          Така, че може и така и онака, според мерака.

      • #6
        Редовно страдам, от карета.
        Абсолютно всички маншони които съм пробвал се нацепват за 5-6 месеца и се късат след това. Ако не обърна внимание карето умира за още 20тина дена.
        Сега съм се зарекъл да си купувам само някви неопренови ли са кви са, дето ми ги промотира един приятел.
        Даже си е купил пневматична разпъвачка мързела и ги нанизва без да вади карето.

        Коментар


        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          И аз бях в такава ситуация докато не взех полиуретанови.Смених маншоните на полуоските, шарнирите и кормилните накрайници и забравих за тях. От тук ги взех. https://duraflex-bg.com/

      • #7
        Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
        Редовно страдам, от карета.
        Абсолютно всички маншони които съм пробвал се нацепват за 5-6 месеца и се късат след това. Ако не обърна внимание карето умира за още 20тина дена.
        Сега съм се зарекъл да си купувам само някви неопренови ли са кви са, дето ми ги промотира един приятел.
        Даже си е купил пневматична разпъвачка мързела и ги нанизва без да вади карето.
        Купи си оригинални за модела автомобил. Нищо общо с всичко останало.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Никола
          Никола коментира
          Редактиране на коментар
          Той автомобилът е набор '97 та оригиналните, части са мит и легенда.
          Ама ще се понапъна да търся.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Тогава, поинтересувай се за друг модел или автомобил с близки или същите по размер маншони.

          Оригиналните за терано например изкарват по 15 години. Вярно, 150+ беше бройката (комплект със скоби и грес), но аз предпочитам да дам парите, да монтирам и да забравя, отколкото да правя мазало по 2 пъти в годината. Ядох го тоя преди да купя оригинални. След 3 месеца бяха нацепени.

      • #8
        Неопренови английски маншони за кормилни накрайници, кормилни рейки, шарнири и карета. Ползвах такива за долните предни шарнири на KJ. Поради свойствата на материала, всички универсални маншони са с размери от - до. В сайта на производителя може да се намери размерния обхват на всеки маншон.

        https://stars94.bg/manshoni-bailcast.html

        https://www.bailcast.com/
        Последно редактирано от murfito; 16-06-22, 07:58.
        Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
        Око за око, паста за зъби!
        Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

        Коментар


        • #9
          Сега остава да намеря и правилните размери

          Коментар


          • #10
            Какви са размерите на сегашния маншон? Диаметър на полуоската където лежи маншона, диаметър на карето и дължина на сегашния маншон.
            Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
            Око за око, паста за зъби!
            Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

            Коментар


            • #11
              Е аз откъде да знам?? Не би ли трябвало да ги има спецификациите някъде? Примерно по номер на маншона, за тази кола/двигател/скорости? Опитвам се да намеря нещо онлайн...ще ги постна тук, като намеря

              Коментар


              • #12
                https://www.bailcast.com/
                Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                Око за око, паста за зъби!
                Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                Коментар


                • Kalin Galinov
                  Kalin Galinov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Супер, това търсих Благодаря!!! Дори го поръчах. И да, майстор ще го монтира.

              • #13
                Силиконови маншони съм ползвал, за 7г ползване не бяха мръднали. Не беше на Джийп, но както и да е. Който има фейс да потърси Димитър Ендаров в Джийп групите. Освен ZJ има една камара Ланчии и магазин за части, та оттам го познавам,не е реклама
                "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                Коментар


                • #14
                  Аз взех такива:
                  https://www.ebay.co.uk/itm/122337098794

                  2г. няма проблем , нищо не се разглобява(ако е в ред карето), само се реже старата ,почиства се и се поставя /залепва новата

                  Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X