Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ проблем с liftgate-a

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • WJ проблем с liftgate-a

    Здравейте колеги,
    WJ 4.7L 2000 г. В последните 3 месеца ми се случи два пъти, през известен интервал 5-тата врата, сиреч багажникът по нашему да не се отваря. Първият път, преди около 3 месеца, беше след стръмно планинско изкачване, но проблемът се реши след, като заключих джипа и го отключих след няколко часа. А вторият път беше на паркинг - паркирах, исках да отворя багажника, за да взема нещо, което ми трябваше, но той не се отвори. Пробвах да заключа и отключа автомобила, но това не даде търсения ефект. Няколко часа по-късно преди да потегля, забравил, че багажникът не се отвори по-рано, реших да проверя съдържанието му и багажникът се отвори. След тази случка се мина известно време и не съм имал проблем с отварянето на багажника. Използвам го сравнително често - поне веднъж на 2-3 дни. Преди приблизително 3-4 дни време си натоварих куфарите. Дойде време да ги разтоваря и воала - багажникът не се отваря. Стъклото също. Така е вече 3-ти или 4-ти ден. И двете не се повлияват от факта от кое дистанционно се отключва джипът. Предвид възрастта, може би джипът е в късения си пубертет и проявява характер, защото не се подава и на отключване от шофьорската врата. Бърза справка с контактния ключ показва, че няма записани грешки, които да се показват на таблото. Останалите 4 броя врати се отключват и заключват съвсем акуратно, както от дистанционните, така и с ключовете, така и всяка по отделно, включая и от копчето на шофьорската, и на пасажерската врата, което между другото се повтаря и при предхождащите проблеми случай.
    Някой имал ли е сходен проблем?
    Ще посрещна с благодарност конструктивни идеи и насоки в посока решаване на проблема, както и какво бухм могъл да сторя, са добредошли
    , защото разтоварването на багажника, както и правилното му функциониране са важен детайл от цялостния замисъл на джипа.

    Послеслов: Предложения в посока посещение на конкретен майстор са добре дошли за територията на Столицата, но това ще ми бъде възможно на по-късен етап. Към текущия момент локацията на автомобила е в курортен град, в който първото ми посещение при автоключар се изчерпа с предложение за смяна на батериите CR2032 на дистанционното, което не ме удовлетвори, като предложение поради факта, че текущите са на 3 месеца, а и проблемът струва ми се не се корени в тях.
    Последно редактирано от Barbapapa; 16-05-22, 22:12.

  • #2
    Кабелите в гофрето между купето и вратата? Машинката за заключване?
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • Barbapapa
      Barbapapa коментира
      Редактиране на коментар
      Гофрето предполагам, че се намира в горната лява част на багажника? Но без да отворя багажника, не мисля, че мога да го достъпя, за да ревизирам кабелите. Машинката за заключване и идея си нямам къде се намира, но по пътя на логиката следва да е във вратата на багажника. Достъпна ли е при затворен багажник отвътре? Ако е достъпна какво следва да разглобя?

      Забравих да спомена, че ри отключване и заключване се чува тих, но характерен за конкретния автомобил звук на моторче откъм багажника.

    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Или е във вратата или долу където ляга, виж там, не знам на WJ къде е точно. На друга марка имах подобен проблем, който така и не реших, но беше подобно.
      Звук може и да има, но да остава блокирано и не можеш да отвориш.

  • #3
    Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
    Кабелите в гофрето между купето и вратата? Машинката за заключване?
    По-скоро второто. Има опция за ръчно отключване от вътре - лостчето е под пластмасово капаче вдясно долу (гледано от салона навън) на вратата на багажника. Лекинко неудобно да се пресяга човек през задната облегалка, но става.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

      По-скоро второто. Има опция за ръчно отключване от вътре - лостчето е под пластмасово капаче вдясно долу (гледано от салона навън) на вратата на багажника. Лекинко неудобно да се пресяга човек през задната облегалка, но става.
      Сърдечно благодаря за насоката и точността на местоположението на лостчето за ръчно отключване! Успях да отключа багажника ръчно и да освободя заключения вътре багаж.

      Коментар


      • #5
        При аварийното отключване, вече на отворен багажник и достъпно лостче за ръчно отключване на багажника поставих показателца си върху въпросното лостче и заключих с дистанционното. Усетих импулс, лека вибрация към лостчето, който обаче явно не е достатъчен, за да го заключи или отключи. Въпросът ми е ако някой знае или е бил в подобна ситуация - да търся да закупя нова машинка за заключване или това може да се дължи на друг фактор, различен от машинката? Гофрето е здраво, не видях нищо прекъснато в снопа жици. Гумата е в страхотно здраве, без напуквания или признаци на умора. Сравнително често нанасям силикон въхру всички гумени гофрета, уплтнения и т.н.

        Коментар


        • #6
          Е смени я де. Аз поръчвах на времето от рокауто. Първата която ми доставиха издържа не повече от седмица и по рекламация ми пратиха нова

          П.П. А гофретата може да са здрави, за разлика от кабелите вътре. На моя първоначално в дясната врата имаше прекъснат (при перфектно здраво гофре), после започна май да се обажда и кабел в шофьорската, но продадох джипа преди да го оправя там.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #7
            Може за начало да свалите кората на задната врата и да демонтирате машинката /бравата/. Огледайте, почистете и я промиите с някакъв спрей, а после може да я смажете със друг такъв с лубрикант. На мястото, където е монтирана, с времето в нея прониква прах, влага и всичко клеясва. Може пък заради това моторчето за заключване да не успява да задвижи механизма на бравата.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #8
              Аз имах много сходен проблем. Опасявах се за моторче, което веднага си поръчах от rockauto.
              Има едни юнаци, на които много разчитам (и съм ползвал няколко пъти) за повреди от такъв характер.
              Намират се с/у басейн Спартак. Две халета, май пише нещо от сорта "SOS авто електро".
              Оказа се обаче, че "пипат" много добре цялата електроника и особено проблемни кабели.
              На всичкото отгоре, собственика има и WJ, т.е. говорите си на един език. :-)
              https://goo.gl/maps/gfbXZypW2DouErk56

              btw, за протокола, моя liftgate го отремонтираха, без да сменяме моторчето, та остана за дълбок резерв. :-)
              Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
              2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от lordoff Преглед на мнение
                Аз имах много сходен проблем. Опасявах се за моторче, което веднага си поръчах от rockauto.
                Има едни юнаци, на които много разчитам (и съм ползвал няколко пъти) за повреди от такъв характер.
                Намират се с/у басейн Спартак. Две халета, май пише нещо от сорта "SOS авто електро".
                Оказа се обаче, че "пипат" много добре цялата електроника и особено проблемни кабели.
                На всичкото отгоре, собственика има и WJ, т.е. говорите си на един език. :-)
                https://goo.gl/maps/gfbXZypW2DouErk56

                btw, за протокола, моя liftgate го отремонтираха, без да сменяме моторчето, та остана за дълбок резерв. :-)
                Благодаря за контакта! Малко след последния отговор на Чавдар (V93), получих вече заръчаната машинка и я подмених собственоръчно тамън преди да поема в обратна посока. За сега работи правилно, но в първия удобен момен ще посетя въпросния сервиз и момчета, за да ревизират всички моторчета по заключването, да почистят и смажат всички механизми, както е препоръчал Алекс Маринов, с надеждата да избегна или поне да минимализирам възможността да се случи нещо подобно далеко от дома, защото е изключително неприятно.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X