Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем имобилайзер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем имобилайзер

    Здравейте,
    имам проблем със Skim модула на Jeep WJ 4.7.Колата записва код 1685,свети оранжевия ключ и пали когато си пожелае(основно когато рестартирам РСМ-а). Таблото свети като коледна елха.Всички земи и бушони по колата са проверени.Skim модула също изглежда наред.Понеже съм от Пловдив и никой автоключар не се наема да изключи имобилайзера,се обръщам към вас с надеждата някой да се е сблъсквам със същия проблем и да помогне.

  • #2
    Как рестартираш РСМ'а и компютрите?

    Какви други грешки има записани като текущи и като стари, как ги триеш?

    Кои грешки се появяват след изтриване и последващо запалване на двигателя?

    Кога започнаха проблемите, изведнъж или след някой ремонт/тунинг?

    Колко волта е акумулатора?

    Коя година е джипа?
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      Джипа е 99г.Проблемите започнаха с таблото,след което започна да записва код 1685 и 1686(като в момента е записала само 1685) и понякога гасне и не пали.Акумулатора е нов 77ah 700a. Пробвах с друг километраж - резултатите са същите.Грешките ги трия с Torque pro или се зануляват сами след като разкача акумулатора за повече време.Кабелите във вратите са здрави.

      Коментар


      • #4
        ............ъъъъъъъъъъ започвам да си мисля че в тези машини има заводски заложен проблем по време с.CAN комуникации
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от mento Преглед на мнение
          Джипа е 99г.Проблемите започнаха с таблото,след което започна да записва код 1685 и 1686(като в момента е записала само 1685) и понякога гасне и не пали.Акумулатора е нов 77ah 700a. Пробвах с друг километраж - резултатите са същите.Грешките ги трия с Torque pro или се зануляват сами след като разкача акумулатора за повече време.Кабелите във вратите са здрави.
          Купи си JScan от Поляка, струва стотинки спрямо това, което искаш да постигнеш сам по джипа.

          Торка не може да види и на половина това, което вижда Джей Скана.

          Както Дядо намеква на 99% имаш проблем с кабеляците и комповете се почват да творят веселия.

          И си късметлия, че си стар модел, след 2006та е много по-сложно и "страшно".

          Това с кабелите на батерията НЕ е истински ресет, а ако направиш истински ресет може да се наложи да преобучиш ПиСиЕм, което принципно не е болка но е критично важно.

          Аз бих купил JScan, се него биз изтрил всички грешки + ресет на всички компове и на загасен двг първо, после на запален бих погледнал какви грешки/проблеми ще види скан тула и това би трябвало да даде насоки.

          Като освен живи данни може би трябва да си запишеш кое първо мяука с грешка и кое после след време и т.н защото някой грешки са просто следствие от други първоначални такива.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #6
            Възможно ли е стопени кабели на резистора на вентилатора под жабката да водят до тези симтоми?
            Последно редактирано от mento; 11-05-22, 16:49.

            Коментар


            • Чавдар (V93)
              Чавдар (V93) коментира
              Редактиране на коментар
              Стопените кабели там обикновено водят до неработещ вентилатор

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X