Здравейте колеги от Jeep форума. Тук до сега не бях писал, основно се подвизавам в Land Rover. Истината е, че аз самия не притежавам джип, но хората покрай мен се оборудваха с разни машини и ми се налага (с удоволствие) да пипам по тях. Този път брат ми се сдоби с въпросния джип от заглавието с целта да го ползва за дърпане на платформа. Купихме го от един възрастен човек, който си го кара да си ходи до Босна и е каран почти само на дълго по негови думи. Джипа е на 150000 км и е в доста прилично състояние. Купуван е и се кара в Австрия, та от тази гледна точка е възможно всичко това да е вярно. Автоматът е в прекрасно здраве. При едно заиграване в снега ни изненада един камък скрит в пряспа и спукахме радиатор. Сменихме го и понеже се сваля перката сменихме хидравличното масло в цялата система. Последва ходене на преглед при което остановиха следните липси / проблеми:
- скъсан маншон на карето на преден кардан (отзад откъм раздатката) - карето сякаш е здраво, но така както е скъсан маншона не вярвам да издържи много
- гумички на предни амортесьори (гумени тампони на захващането за купето)
- тампони на заден стабилизатор
- теч на хидравлична течност
Първите 3 ги оправихме. Течът от сервото обаче е от маркуча идващ от серво помпата и отиващ към охладителната перка (номер 5 на схемата по-долу). Този маркуч в единия си край има едно подвижно коляно. Доколкото четох това коляно е проблематично, при нас е само "запотено" и тече от друго място. Както и да е. Върпосът ми е от къде мога да поръчам такъв маркуч? Единственото което ми предлагат тук е от Крайслер и то е на цена от 250 евро и 3 седмици доставка и то без фитингите. На някой налагало ли му се е да смена такъв маркуч?
Думата дреболии е в кавички понеже има още един проблем който се появи наскоро. А именно шум при завиване наляво. Първоначално си помислих че е някъде по кормилната система, но на място го няма този шум. Което ме навежда на мисълта че става въпрос за диф или раздатка. Някакви познати проблеми свързани с шумове при завиване? Правейки ляв завой при определен ъгъл на завиване започва едно като стъргане. Стърже само при движение на волана в посока наляво. При връщане надясно или в завой без да дозавивам (константен ъгъл на завиване) няма шум.
Друга тема.Сменихме радиото и в началото нямаше звук. След малко четене в нета се оказа че трябва да захраним усилвателя допълнително. Пуснах му ток от захранването за електронна антена и сега работи но има шумове. Някой може ли да даде акъл как да отстраня шумовете. Нещо с масите ли прави проблеми? Евентуално да направя бай пас на оригиналния усилвател?
- скъсан маншон на карето на преден кардан (отзад откъм раздатката) - карето сякаш е здраво, но така както е скъсан маншона не вярвам да издържи много
- гумички на предни амортесьори (гумени тампони на захващането за купето)
- тампони на заден стабилизатор
- теч на хидравлична течност
Първите 3 ги оправихме. Течът от сервото обаче е от маркуча идващ от серво помпата и отиващ към охладителната перка (номер 5 на схемата по-долу). Този маркуч в единия си край има едно подвижно коляно. Доколкото четох това коляно е проблематично, при нас е само "запотено" и тече от друго място. Както и да е. Върпосът ми е от къде мога да поръчам такъв маркуч? Единственото което ми предлагат тук е от Крайслер и то е на цена от 250 евро и 3 седмици доставка и то без фитингите. На някой налагало ли му се е да смена такъв маркуч?
Думата дреболии е в кавички понеже има още един проблем който се появи наскоро. А именно шум при завиване наляво. Първоначално си помислих че е някъде по кормилната система, но на място го няма този шум. Което ме навежда на мисълта че става въпрос за диф или раздатка. Някакви познати проблеми свързани с шумове при завиване? Правейки ляв завой при определен ъгъл на завиване започва едно като стъргане. Стърже само при движение на волана в посока наляво. При връщане надясно или в завой без да дозавивам (константен ъгъл на завиване) няма шум.
Друга тема.Сменихме радиото и в началото нямаше звук. След малко четене в нета се оказа че трябва да захраним усилвателя допълнително. Пуснах му ток от захранването за електронна антена и сега работи но има шумове. Някой може ли да даде акъл как да отстраня шумовете. Нещо с масите ли прави проблеми? Евентуално да направя бай пас на оригиналния усилвател?
Коментар