Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand cherokee 3,0 CRD - горивен филтър - клапан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand cherokee 3,0 CRD - горивен филтър - клапан

    Привет колеги,

    3,0 CRD мотор.
    В горивният филтър влизат 2 маркуча, при мен на единият маркуч е шибнат възвратен клапан.
    Разбира се сега на студеното очевидно спича и колата не пали. Е... пали с шамар по клапана, ама тва не си е работа.

    Та питането е, ако го разкарам и го вържа без клапан.
    Да уточня, клапана пуска нафтата КЪМ филтъра.

    Поздрави,

  • #2
    Въпросната гламавост я скагат масово при първи проблем с непалене, вместо да решат истинския проблем, ако има такъв. Разкарай това говно!
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Човека от който го взех каза, че е имал проблем с дюзи и е рециклирал. Вероятно преди това са нашили клапана, който ще разкарам още след час.
      Че си скапах стартера и акумулатора докато схвана за клапана.

      Мерси много.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Alexander.Georgiev Преглед на мнение
        ... на единият маркуч е шибнат възвратен клапан.
        ...
        Този клапан са го сложили по линия на ТНТМ с идеята да спира горивото да се оттича обратно. Колко и как работи след едно известно време не е много ясно.
        Оригинално няма такъв та премахването му не би трябвало да е проблем, стига системата да не дърпа въздух от някъде.

        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          Като го разкарам ще напиша кви са последствията. Да видим аджеба, кой и защо го е турнал тоз клапан.
          Колегата от когото купих колата твърди, че оригиналният маркуч бил много скъп и сложили клапан.
          Първоначално се вързах...
          Па и оригиналният маркуч е в колата и изглежда като нов.

          Коментар


          • #6
            Клапан слагат, когато почне да прави въртели с палене след престой по причина, че горивото се оттича обратно в резервоара.
            При 2.8 CRD това май най-често се случва по причина, че дърпа въздух отнякъде. Я през главата на горивния филтър, я през бързите връзки на резервоара, я през някой напукан маркуч.

            3.0 CRD няма ли подкачваща помпа в резервоара?
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Клапан слагат, когато почне да прави въртели с палене след престой по причина, че горивото се оттича обратно в резервоара.
              При 2.8 CRD това май най-често се случва по причина, че дърпа въздух отнякъде. Я през главата на горивния филтър, я през бързите връзки на резервоара, я през някой напукан маркуч.

              3.0 CRD няма ли подкачваща помпа в резервоара?
              Да точно така има помпа в резервоара, това е напълно излишно може да създаде проблеми.Този клапан е предвиден да работи при системи без помпа.
              Еди Рангелов : 0885 088 444
              Няма незаменими има незабравими хора !!!

              Коментар


              • #8
                Точно така. Клапана работи при система, която няма помпа в резервара и дърпа сам нафта от там.
                В случая и аз точно това се замислих, че е пълен смях тоя монтаж.

                И ако случайно връща и дърпа въздух от някъде толкова много, че да падне нивото на нафтата.
                То тогава при работещ двигател, там по тия маркучи има налягане.
                Сиреч, ако смуче въздух от някъде то от там ще тече нафта обилно, при работещ автомобил.

                Е са отивам и му ... мамата на клапана.

                Коментар


                • #9
                  И тогава не работи. Системата ТРЯБВА да се справя без тоя клапан. Слагането му означава веднъж замазване на истинския проблем (в обшия случай маркуч, дифтунг, семеринг или нещо друго за смяна) и втори път ограничаване на потока - всеки клапан ограничава допълнително потока.

                  Изобщо да не говорим че болшинството автомобили имат конзола за филтъра с помпа и клапани на нея, или помпа преди филтъра с 2 клапана на нея. След филтъра по трасето обикновено има още по някой.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    Така е Спарк.

                    След демонтиране на въпросният клапан, който работа там очевидно няма.
                    Колата снощи запали чекмак от четвърт. Не дава да я пипнеш дет се вика.
                    Сутринта обаче на -2 ... КИХ КИХ КИХ и няма палене.
                    След като ких-ках 6-7 пъти. На 8мият автомобила запали чекмак от четвърт, без да тресе, без да пуши без каквито и да е тремори.

                    Та. Почвам да търся проблема надолу по тресето дет се вика.

                    Питанията са ми следните. Сега ще ровя из нета да търся къде е помпата в резервара.
                    Има ли лесен достъп до нея?
                    На тая помпа има ли цедка, която да се задръстила и да ебава нещата? Възможно ли е?
                    Възможно ли е някой клапан по тая помпа да е спечен ако изобщо има?
                    Възможно ли е някоя тръба да е спукана някъде, но тогава ще тече... Не че разхода не ми се струва малко висок (над 15-16 / 100, като градското сега е поносимо)

                    Ще звънна и на Дядо след малко да се консултирам, ако такова да му я карам направо на него.

                    Поздрави,
                    Сашо.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Alexander.Georgiev Преглед на мнение
                      Така е Спарк.

                      След демонтиране на въпросният клапан, който работа там очевидно няма.
                      Колата снощи запали чекмак от четвърт. Не дава да я пипнеш дет се вика.
                      Сутринта обаче на -2 ... КИХ КИХ КИХ и няма палене.
                      След като ких-ках 6-7 пъти. На 8мият автомобила запали чекмак от четвърт, без да тресе, без да пуши без каквито и да е тремори.

                      Та. Почвам да търся проблема надолу по тресето дет се вика.

                      Питанията са ми следните. Сега ще ровя из нета да търся къде е помпата в резервара.
                      Има ли лесен достъп до нея? - Обикновенно не е лесен(бърз) достъпа и понякога изисква специализиран инструмент за изваждане, сръчни ръце ще извадят и без инструмент ако се наложи.

                      На тая помпа има ли цедка, която да се задръстила и да ебава нещата? Възможно ли е? - Ако е задръстена няма да има дебит, което ще намали максималните обороти и видимо мощността ще липсва ако е зле запушено. Но преди това ще ревне с грешки за налягане в рейката и т.н.

                      Възможно ли е някой клапан по тая помпа да е спечен ако изобщо има? - Възможно е, има повече от един клапан и не само в помпата в резервоара, има и в рейката и в горивонагнетателната помпа. Има един клапан който отговаря точно за смазването на ГНП и за връщането на излишната нафта в резервоара, той е комбинация от ел. част и механична част(пружина и сачма).

                      Възможно ли е някоя тръба да е спукана някъде, но тогава ще тече... Не че разхода не ми се струва малко висок (над 15-16 / 100, като градското сега е поносимо) - Спукана, течаща тръба ще оставя следи под джипа. Но виж, горивната система въздух може да смуче и без да оставя следи.

                      Ще звънна и на Дядо след малко да се консултирам, ако такова да му я карам направо на него.

                      Поздрави,
                      Сашо.
                      ...
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #12
                        Проблема според мене е преди филтъра.
                        Щото той сухичък беше онзи ден.

                        За това все си мисля, че помпа ще правя.

                        Относно един от отговорите ти.
                        Ако смуче въздух от някъде. То от там не трябва ли след това да тече?

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Alexander.Georgiev Преглед на мнение
                          Ако смуче въздух от някъде. То от там не трябва ли след това да тече?
                          Изобщо не е задължително. Може да е само едва забележимо влажно и да понамирисва от съвсем близо на нафта. Това от собствен опит.

                          Какво бих направил съм писал и по други теми - пълня смяна на маркучите и скобите по горивната система, както и на подозрителни дифтунги. Както и сериозно оглеждане на конзолата на филтъра, ако има такава, или направо смяна. Но до сега при мен смяна на маркучите и дифтунгите винаги е било достатъчно. Зимата е малко неприятно занимание, ама това е положението.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            Измръснахме като кучета с тая гадория...
                            Нещата отиват на пролет.

                            Тъпото е, че запали ли колата. След това цял ден пали от четвърт.
                            Сутринта беше същият цирк. Върти върти 4-5 пъти и на 6тият път бръм веднага, без да тресе да пуши да се пени.

                            Нищо, той отива при Дядо да го прави уикенда, че ще се разглоби. Нещо се разтропа отпред в ляво и там е цирк също. Пък паленето ще ги мислим лекинко на топличко.

                            Коментар


                            • Здравко1982
                              Здравко1982 коментира
                              Редактиране на коментар
                              А дали не ти замръзва нафтата,като е студено?Така преди две зими на Пампорово,на един мой приятел тойотата не щеше да пали....Върти,върти и не ще....Мина един човечец,който каза да полеем горивни филтър с топла вода.Направихме го и хоп,готово.Между другото се оказа,че има и подгревни свещи за подмяна.
                              Моя джип също имаше изгоряла подгревна свещ,една ли две ли не си спомням вече,като не го отчитане на бордовия и също палеше трудно при студено време.

                          • #15
                            Оправихме нещата.

                            Сменихме гумичките с нови вътре във филтъра с Дядо Владо.
                            Баща ми успя да хване хлабава маса на филтъра и я притегнахме.

                            Сега работи супер

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X