Привет ! При движение по инерция се чува зверско неравномерно пукане, като късане на метал, усеща се и по купето. Появява се при намаляване на скоросста по инерция, без газ и то под 40-50км/ч или при натискане на спирачката. Пращенето го има при движение напред и на зад с и без блокажи. На канал се чува звънтене от предния кардан, но е възможно тези пукания да се предават на неги и за това да звънти. Пращенето изчезва при ускорение.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при движение на Jeep Grand Cherokee WH/WK 3.0 CRD
Свий
X
-
Класиката е задно каре на предния кардан. Но обикновено звучи като велосипедна верига, която дрънчи, триейки се в нещо - по-равномерно и по-начесто. Ако е здрав маншонът на карето, може да се натъпче до откат с грес и ако шумът изчезне или сериозно намалее, да се уверите, че в него е проблемът. Ако е скъсан маншонът - ясно. Изчезването / намаляването на шума ще бъде за ден-два само
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
-
Не е като велосипедна верига. Яко врънчене, неравномерно - ту дрънчи ти изчезне за езвестно време. Все едно се къса метал, нешо запъва, после издрънчава отпред отлява, като от полуоска. Има го само при намаляне на скоростта и на малка скорост. Предполагам на ниска предавка нещо се усуква повече и изтърва. Възможно ли е от скъсан или износен заден тампон на преден диференциал - този, който е над и близо до кардана?
Коментар
-
Хайде иди на сервиз най-накрая!
Поне веднъж месечно диагностирам "ужасен шум несъвместим с ползването на колата" и се оказва я строшена броня, я разхлабена подмоторна защита или мозъка е дрънкал в празния череп на майстора..............диагностика на шум от екрана на компютъра НЕ СЕ ПРАВИ !Последно редактирано от дядо владо; 25-01-22, 10:58.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
- 1 like
Коментар
-
Там е работата, че ходих. Гледаха я на канал, извън канал, напред, назад, с блокажи, без блокажи. Тампоните на предния диференциал казват, че са добре с изключение на предния, който е тотално скъсан и заминал. Може половин час да я лангъркат на канал без да изпука, след 200-300м каране пак се появява. Вдигат рамене и се чудт какво е. Има ли някой в Пловдив, който може да направи читава диагностика?
Коментар
-
На WJ причината за едно такова неоткриваемо пукане се оказаха скъсвания на гредите на интегрираната рама точно на захватите на биелетите на задната стабилизираща щанга.Първоначално публикуван от Alamo Преглед на мнение... пукане, като късане на метал, усеща се и по купето. ...
Като щангата се суче - скъсаното мърда и пука.
Открихме го случайно, при смяна на биелети. Иначе просто не се виждаше.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Оказа се преден тампон на диференциала. Задното каре на предния кардан за 20км каране е по-топло от раздатката, видимо маншона не е скъсан, понапукан е тук там, но е здрав. Ако сменя маншона с капачките и гресивам с нова грес какъв ще е резултата?
Коментар
-
Мога да се обзаложа, че имаш повече от един тампон за смяна, няма шанс само един тампон да ти е заминал, а останалите магически да са се съхранили в добро състояние на такъв тежък автомобил.Първоначално публикуван от Alamo Преглед на мнениеОказа се преден тампон на диференциала. Задното каре на предния кардан за 20км каране е по-топло от раздатката, видимо маншона не е скъсан, понапукан е тук там, но е здрав. Ако сменя маншона с капачките и гресивам с нова грес какъв ще е резултата?Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Не съм сменял, но не ми се вижда много трудно при свален преден тампон да се откачи кардана отпред и да се пзавърти диференциала така, че трудният тампон да слезе до земята, ако имаш и комплект скоби.... ехеее то май и канал няма да трябваПървоначално публикуван от onufriz Преглед на мнениеДа, първо се разбива горния, но рядко го виждат, защото се сменя трудно.
Коментар
-
Идеята ми е да сменя капачките с маншона, иам такъв комплект https://www.overmind-auto.com/index....product_id=896
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар