Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден старт KJ 2.5 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Труден старт KJ 2.5 CRD

    Здравейте, джипката ми има следния проблем :
    Не може да стартира мотора без ( бърз старт) или напомпване на налягане чрез помпата на горивния филтър.
    Изписва код 1130, проверени са : дюзите,рейката за високо налягане и горивната помпа показанията им са в норма.
    Но трудното стартиране остана.
    Преди изгасваше в движение и после пак запалваше докато не отказа да запали повече.
    Първо подмених горивен филтър датчици на валовете, ремъци и ролки на двигателя,тествахме елементите по системата но трудния старт остана.
    Почистих и цедката в резервоара но няма ефект замислям се за соленоида на горивната помпа но не знам как да го изпробвам.
    Не че не дадох над 500лв за изпитания по цялата горивна система, но нещо не им вярвам че всичко е ок и дюзите на две места ги носих, но колата не стартира и това е което могат да направят за нея ?
    Ако някой е борил подобна неволя да сподели.


  • #2
    Има ли подкачваща ел. помпа? Има ли възвратен клапан на горивото?
    Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
    Око за око, паста за зъби!
    Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

    Коментар


    • #3
      (майсторите) ми го върнаха с монтирана помпа сложих и клапан но и от това няма ефект за запалването.
      Казаха ми че ще паля малко трудно сутрин, но ако не подадеш наляхане с помпата не запалва
      Монтирах помпа за високо налягане с която пали от раз но после усеща налягането и гасне

      Коментар


      • #4
        Ако има въздух, или ако смуче въздух горивната система преди да стигне до помпата за високо налягане ще има симптома с трудното палене.

        Мисля, че този модел нямат ел. помпа в резервоара за това разчитат на изправни горивопроводи защото мисля, че горивонагнетателната помпа смуче от резервоара през филтъра.

        Ако има въздух в системата това би се хванало на диагностика при самото палене и след запалване, ако има голяма разлика в данните на "реално налягане на горивото" и "очаквано (сет поинт) налягане на горивото, флуктуации и разлика са предимно въздух но може и да означават проблем с регулатора на налягане и т.н.

        Не би трябвало да е трудно да се провери дали държи налягане от резервоара до ГНПомпа.

        След това, аз бих закачил диагностика за да проверя какво налягане прави ГНП при самото палене, не всички диагностики показват, а е много важно, защото компютъра на колата ако не види налягане в рейката от поне 300пси НЯМА да позволи запалване, поне на по-новия(2.8ЦРД) ВМотори прави така.

        След като загасиш двигателя би трябвало да държи налягане в рейката за известно време, ако не държи и не пали добре няколко минутки след гасене, това също е важен симптом.

        Не каза дали работи добре СЛЕД като запали, дали пропушва при палене, дали има стабилен празен ход, дали се форсира добре, дали пуши при форсиране, дали има чукане в някакъв диапазон на оборотите, дали влиза понякога в авариен режим, кога го прави с какви грешки и т.н.?
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #5
          Закачана е и на отделен съд за гориво с помпа за ниско налягане но също така пали трудно. Оборотите ги държи ако не пипаш газта щом я бутнеш забива леко и после се форсира. Не знам дали защото е студен не е работил от половин година и не помня да е правил така. На входа няма въздух но на изхода имаше когато беше при (майсторите) които ми го обясниха с кавитация от помпата.
          Бях забелязал че щом дръпна маркуча захранващ помпата и нафтата си смъква нивото и като доливам си се губи но не протича отдолу нищо.
          Махнах клапана на помпата и го изпробвах щтрака си но като го монтирам и дам контакт щтраква и започва да бръмчи леко като с подаден променлив ток така ли трябва да работи. След монтажа на клапана сега не се губи нафтата надолу но не съм досъбрало всичко за да пробвам дали ще пали.
          Проблема започна съвсем леко, като угасваше по време на движение. Когато изгасне изключиш и включиш пали все едно нищо няма.Започна все по често да го прави.Имаше и повтаряемост когато тръгна сутрин гаснеше на едно и също място едно леко баирче с разлика няколко метра докато не отказа да запали изобщо . После смяна на ангренажен и тестване на помпа дюзи рейка и тн.
          Когато беше при майсторите закачен за тубата ми демонстрираха че пушело повече. Като ми го върнаха промих системата с препарат и пушенето изчезна само като запали и го форсирам си пропушва черно но не много. Преди да се повреди ми направи впечатление че по един баир си пуши доста което не бях забелязвал но и много газ не съм му и давал за да имам база за сравнение.
          Последно редактирано от valveks; 29-11-21, 10:13.

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Ако се справяш с Английски език мога да ти дам безвъзмездно много документи за точния автомобил и малко повече документи за дизели за да опиташ малко повече да задълбаеш в работата на модерния ЦРД и така да опиташ сам да достигнеш до проблема.

            Аз все още боря племенника на твоя двигател, 2.8 ЦРД пак на ВМотори но две поколения след теб, до колкото знам всички ВМоторита са с Бош помпи, Бош дюзи, Бош сензори и Бош компютър (ЕКУ), тоест би трябвало принципите на работа и диагностика да могат да се взаимстват, и заради това ти предлагам документи, които имам.

            Не е никак лесно, това ти го обещавам

            Свързах се с един арабин, който има много пари, налял е чувал пари и все още не си е оправил напълно двигателя, има неща по модерните ЦРД системи, които явно не се познават достатъчно добре от повечето съвременни механици.

          • murfito
            murfito коментира
            Редактиране на коментар
            Възможно е проблема да е в регулатора на налягането (клапана на помпата)

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Съгласен, дори е много вероятно => ..."Възможно е проблема да е в регулатора на налягането (клапана на помпата)"...

            Това мисля може да се диагностицира и потвърди с диагностичен инструмент и квалифициран човек гледащ живите данни.

        • #6
          Ако има надежден човек във Варна който да я преслуша на място защото нищо няма платено да пътува вече.
          И от тези екстремни запалвания понатрупа грешки. Освен за ниско налягане в рейка, след спад в акумулатора светна и една за ключа, една заради махнат датчик на акумулатора и още една имаше по едно време.

          Коментар


          • #7
            След връщането на клапанрегулатора в помпата и сглабяне на всичко паленето е още по зле и не държи обороти.Пали с газ ако не дадеш пали и изгасва.Ако е запалил ако подадеш газ започва игра на оборотите и ако не го излъжеш пак гасне.Проверих грешките с ключа и има нова по реда на тяхното излизане като в тото. 1130 ,1685,1511,0514,1131 е най новата светна и чека. Ако припали за малко светва и АБС и после изгасва.Баси дискотеката стана.

            Коментар


            • #8
              Ако искаш да ни помогнеш за да ти помогнем та после да помогнеш сам на себе си, може да започнеш от тук например с покупка на ОБД четец => http://jscan.net/supported-and-not-s...-obd-adapters/
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #9
                Първия който посочват го има в е-маг но дали ще е същия ​ все пак сме в бг.
                .мнение за този продукт
                ICAR PRO BLUETOOTH LE
                Последно редактирано от valveks; 29-11-21, 17:14.

                Коментар


                • #10
                  Здравейте, отново някой да има работеща автодиагностика за kj 2.5crd нека сподели модела.
                  След проба на някои от моделите които сподели колегата се оказа че не четат никакви данни на 2.5crd могат да угасят чека но до там не трият записаните грешки а най важното ми е да прегледам живи данни .
                  Нямам излишни пари за още устройства които не вършат работа.
                  На някои от платените програми за джип се споменава че работи само с 2.7crd вече си мисля че мотора 2.5 е някакво извращение на американците да се посмеят малко
                  Последно редактирано от valveks; 03-12-21, 08:19.

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Launch (launch obd2 diagnostic scan tool) е нещо,което аз имам и нещо, което чете живи данни и трие всякакви гешки, според каквото ти е по джоба.

                    Ти май си варненец, има един Жоро, който спря да пише във форума но е голям пич, има ГЧероки, има опит има и диганостики, издири му телефона и се свържете, поне ще те насочи към диагностични тулове и може би читави механици за Джийп в региона.

                • #11
                  Дали launch 3001 или 3008 ще работи с този модел поне тези намерих във Варна на по поносима цена
                  Последно редактирано от valveks; 03-12-21, 10:30.

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    И двата в описанието им пише, че четат живи данни, но какви, как ги показват и т.н. нямам идея.

                    Моята логика за определяне на поносима цена е следната - дилъра иска почти 200 кинта за обезвъздушаване на спирачки, с две обезвъздушавания си купих доста по-скъп инструмент и сега чета почти всичко, което колата може да покаже като данни, вече няколко години. Мисълта ми е, че ако инвестираш няколко стотака, има шанс тия стотаци да ги избиеш на фона на колко парици си се охарчил до момента с разни "майстори" и проблема ти все още не е решен. Но гаранция няма, може да набиеш хиляди и пак колата да не е ремонтирана, много фактори има.

                • #12
                  https://offroad-bulgaria.com/forum/%...80%D0%BD%D0%B0
                  Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                  ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                  Коментар


                  • #13
                    Развитие по търсенето на проблема.След смяна на wi-fi устройството продавача го замени за по ново и тн. едва ги запознах с черока и днес чете 96 от потока данни на мотора.Единственото което е съмнително е температурата на горивото.

                    Коментар


                    • #14
                      Ето погледни този документ, температурата на горивото е важен параметър но не съм сигурен, че е критичен. Има показания от сензори без които няма палене на двигателя, но повече от 2/3 параметрите по автомобила не са такива.

                      https://www.dropbox.com/s/e41wnyn1dg....5CRD.pdf?dl=0
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #15
                        Този няма такъв датчик за температурата на горивото и може би чете нещо друго.все пак се свързва ръчно със системата и го разпознава като :крайслер либърти

                        Гледах едно ръководство за crd пише това :

                        ( Когато DRBIIIt е свързан към автомобила, изберете
                        Двигател и изберете сензорен дисплей. Страница надолу до
                        вижте зададената точка на налягането на горивото и действителното налягане на горивото. Стартирайте двигателя и наблюдавайте налягането на горивото
                        Зададена точка и действително налягане на горивото. Ако Действителната
                        Налягането на горивото осцилира над и под горивото
                        Настройка на налягането в редовен цикъл, проверете горивото
                        система за проникване на въздух.
                        Ако действителното налягане на горивото постепенно падне под
                        зададената точка на налягането на горивото след това скочи доста над
                        зададената точка за налягане на горивото, сменете соленоида за налягане на горивото.)

                        По-ниско си пада и после се покачва но не знам дали е много.
                        При зададена стойност на налягането от 18060 пада до 16856 и се качва до 19264
                        Не знам много ли е за конкретно набеждаване на регулатора на налягане.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X