Здравейте,
Имам следният проблем с лампата на маслото.
Джипът е Чероки 2003, 2.8CRD, 150 коня на около 235000км.
При студен двигател и паркиран на паркинга от 3-4 дни, при палене лампата на маслото напоследък гасне на 15-та секунда, приблизително.
Но не всеки път. От месец насам забелязвам, че го прави само понякога. Понякога гасне на 2-рата секунда на студен двигател.
При топъл двигател гасне на втора-трета секунда.
Освен това, звукът на двигателя се променя след гаснене на лампата и става малко по-тих.
Маслото е на 6000км Мотул 5W40, филтъра е Champion С101. Този модел филтър ползвам от години и знам, че има клапан за задържане на налягането.
Веднъж се излъгах с филтър на MANN W 719/14 и лампата гаснеше пак на 15-тата секунда. Предполагам е нямал клапан.
Дали филтъра e дал фира? Един майстор ми предлага да минавам на 10W40.
Благодаря за съветите предварително.
Имам следният проблем с лампата на маслото.
Джипът е Чероки 2003, 2.8CRD, 150 коня на около 235000км.
При студен двигател и паркиран на паркинга от 3-4 дни, при палене лампата на маслото напоследък гасне на 15-та секунда, приблизително.
Но не всеки път. От месец насам забелязвам, че го прави само понякога. Понякога гасне на 2-рата секунда на студен двигател.
При топъл двигател гасне на втора-трета секунда.
Освен това, звукът на двигателя се променя след гаснене на лампата и става малко по-тих.
Маслото е на 6000км Мотул 5W40, филтъра е Champion С101. Този модел филтър ползвам от години и знам, че има клапан за задържане на налягането.
Веднъж се излъгах с филтър на MANN W 719/14 и лампата гаснеше пак на 15-тата секунда. Предполагам е нямал клапан.
Дали филтъра e дал фира? Един майстор ми предлага да минавам на 10W40.
Благодаря за съветите предварително.
Коментар