Здравейте колеги , преди месец смених XJ 96 година с WJ 2000 година и направо изпаднах в потрес. XJ ката се караше без проблем с 130-140 и беше супер стабилна , WJ при тази скорост , ако тръгна да правя маневра примерно при изпреварване джипката се лашка и трудно се вкарва в пътя , все едно караш мотокар с задно завиващи колетии. Смених двата тампона на задния горен носач защото бяха на мармалад , смених и кормилен накрайник към секторната кутия защото беше пред испадане , но пак същото. Джипа е със стандартно окачване ,не е лифтван гумите са 245/70/16 Maxxis AT980. Някои да е имал сходен проблем и да е намерил решение. Благодаря предварително.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
WJ нестабилен и трудно управление при скорст над 100 км
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 А аз бих поспекулирал, че ако има някакви тампони на мармалад то ще има гарантирано и шарнири и други тампони на конфитюр.
 
 Следователно, би трябвало основно да се провери цялото окачване и кормилна система, а не само определени компоненти.
 
 Сам човек без опит, както е в случая няма да се справи, искат се двама от които поне единия да знае за какво и къде да гледа и слуша 
 
 Колега, иди на някой който разбира или си намери приятел да ти помогне и чети как се диагностицира окачване, не е трудно и няма да отнеме много време.
 
 Трябва ти крик, кози крак и партньор в тестовете защото сам не е лесно. Ако тръгнеш по този път с диагностиката, аз бих проверил и за лагери и карета, така и така ще се занимаваш с това.Бъдете живи и здрави!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Много благодаря за бързия отговор. Що се отнася за опита само да вмъкна че съм завършил техникум със спецялност механик на автомобили със издържан държавен изпит с 5,38. В момента работя като механик в VAG сервиз. Не се заяждам , просто два автомобила с цели мостове би трябвало да се държат на пътя сходноLZ1VPM
 KTM 450 SX
 JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Еми не се държат сходно. Даже 2 автомобила от еднакъв модел твърде често не се държат сходно, щото единия поддържан с квото дойде, пък на другия и амортисори и изобщо всичко по окачването му е квото трябва. Отделно дето още фабрично не е като да не се случва привидно дребни разлики по окачването на разлиани модели да водят до съвсем не-дребни разлики в поведението.
 
 Казаха ти горе - започни с амортисьорите, след като си изясниш какво точно поведение (или комфорт) искаш. В дипломата няма лошо, ама и живия живот учи на едно-друго.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Стандартното окачване" да не е онова, с което е излязъл от завода?Първоначално публикуван от redsniper Преглед на мнение.. Не се заяждам , просто два автомобила с цели мостове би трябвало да се държат на пътя сходно
 
 WJ по принцип си клати, а с умрели амортисьори на магистрала ...
 
 Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Много ти благодаря за съвета , същият отговор получих в US форума без излишни подмятания и майстории. Ако Админа сметне за добре да изтрие темата.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕми не се държат сходно. Даже 2 автомобила от еднакъв модел твърде често не се държат сходно, щото единия поддържан с квото дойде, пък на другия и амортисори и изобщо всичко по окачването му е квото трябва. Отделно дето още фабрично не е като да не се случва привидно дребни разлики по окачването на разлиани модели да водят до съвсем не-дребни разлики в поведението.
 
 Казаха ти горе - започни с амортисьорите, след като си изясниш какво точно поведение (или комфорт) искаш. В дипломата няма лошо, ама и живия живот учи на едно-друго.LZ1VPM
 KTM 450 SX
 JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD
 Коментар
- 
	
	
	
 За човек с опит и работа в автосервиз ,ходовата част не би следвало да е трудна за диагностика. Но на всеки може да се случи пропускане на дреболия (за малките "камъчета" иде реч). Никой не следва да се притеснява да потърси консултация с Форумната мисъл,но и Владо (както в повечето случаи) е прав.
 А след като проверите амортисьорите (за минута,две се проверяват ),проверявате цялото окачване (отпред и отзад)за хлабини и тогава идва ред за стенд .Успех.
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравей колега.
 Моя, със сверични шарнири вместо тампони отзад и с по-твърди отпед, с дългораменно окачване и лифт за 35" гуми, на магистралата си се държи съвсем прилично със 160км/ч ( толкова е лимита на гумите).
 Градско понякога го карам, като бегачка и също си се управлява добре. WJ 4.7 Limited WJ 4.7 Limited
 0889 70 70 42
 - 1 like
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.










Коментар