Здравейте, идвам от друг раздел на форума. Поздрави на всички! С огромно задоволство си закупих въпросният автомобил след като ми го стовариха пред Кат- Шумен без номера. Стандартните процедури такси и всевъзможни разходи. След 550лв. и 3 часа го спирам пред нас и се качвам да пия една ракия. Сутринта слизам и то не пали, викам си странно ама нали ми е първи дизел може да не правя нещо както трябва . От тук нататък стана интересно. Естествено събирам мозъчен тръст всичко до дюзите се разглобява и нафата няма. Спрей и колата оживя. На втори цилиндър дюзата тече, сваля се дюза, чисти се леглото без да се райберова и се слага нова дифтунга, нов горивен филтър, оглеждат се маркучи на обратната нафта и всичко под съмнение се подменя ( говоря за тънките маркучи между и след дюзите които си виждат и стигат). Паля, всичко е ок отивам на работа влизам и питам дали вече не съм уволнен, защото е станало 11.00 часа за мое щастие все още не. Отивам да изгася колата,вдигам капака, ужас дюзата пак тече по същия начин и прави балончета между главата и дюзата като преди 3 часа. Въпросът ми е, някой имал ли е подобен проблем мисля си дали не е пукната чашката на дюзата и като загася от там да смуче въздух и да пада нафтата. Поздрави на всички!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
какво си закупих-grand cherokee 2.7 crd
Свий
X
-
Върти ми се някакъв спомен, че тия дифтунги се нагряваха преди монтажа. И бих минал с райбер леко леглото колкото да свали мръсотията и съвсем леко да пипне метала.
И се радвай, че е на 2ри цилиндър . На 5ти свалянето щеше да върви в комплект с тежки каруцарски излияния.
От тая дифтунга няма как да смуче въздух в горивната система. Тя уплътнява към цилиндъра.
-
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеМедните уплътнителни пръстени (дифтунгите) на дюзите на ЦРД.то бяха с малко по-странна форма и с обикновен щампован диск не ставаше но....... избягвам да правя дизели и не съм се заравял в теорията.........
Коментар
-
Моята на 2ри цилиндър течеше миналата година като купих джипа , сложих дифтунга и от тогава нема ядове , нито съм чистил нито нищо . Ама аз сложих неква турска само за мерцедес били , в БГ ги нямало уж , комшията ми я даде , че си беше взел едно пакетче от последната почивка . Нещо с размера или формата им беше далаверата ама не помня . Дали не бяха конусовидни .
Коментар
-
Здравейте! Днес пак нафтичка текла под колата, паля с 300 зора и си викам - ще завра телефона да снимам какво става. Четвърта дюза тече и сега се чудя да режа или да пускам мотора. Четох темите ама хич не ми се нрави да режа и да заварям, от друга страна е добре да има ревизия и май ще режа. Ще помисля малко как да стане по интелигентно. Гледах че и с щанца може да се пробият отвори над дюзите ама малко в страни ще се паднат. Голямо чудене пада! Поздрави на всички и наздраве!
Коментар
-
Ами мисля , че излиза , поне доколкото съм оглеждал моите , има бая място . Да кажат и другите .
Коментар
-
Правилният начин е да се пусне мотора надолу, ама е трудно приложим извън сервиз. И понспомен 4та и 5та дюза искаха такава интервенция.
То не е драмата с пускането. Драмата е ако дюзата е спекла и не излиза. Тогава ще се видиш в чудо. Там се вади мотора за да се ползват разни уреди за вадене. Или се реже, ама това не бих го направил.
-
-
Ако още имаш проблеми с паленето си виж о-пръстена на горивния филтър - този който е на пробката за пълнене на филтъра . Развива се с права отвертка или 8мм камък за 5 секунди . Аз имах проблеми тези дни и без да искам видях , че моя е заминал . Не можех да паля , а в байр с предницата напред гаснех .
Коментар
-
Здравейте, да разкажа за прогреса на проблема с ваденето на дюза 4 и 5 . Не пуснах мотора - рязах е не беше страшно! Разпробих точковите заварки на опорната конзолка на механизма за чистачките и със секач я дооткъснах, п- образен разрез на ламарината над дюзите като запазих челното парче над тръбите които минават от там непокътнато отворих като консерва по посока на челното стъкло. От тук вадене, майстор, дифтунги, палене няма теч. Гледах два три клипа но все се чудих на пластмасовата решетка пред пътника в моторния отсек за какво е, ами махнах я и разбрах че ще мина без нит-гайки за да върна конзолата за чистачките на място. Като се махне решетката има свободен достъп зад ламарината на която беше точкована конзолата за чистачките. Веднага беше отрязано и пробито опорно парче ламарина, което пъхнах през отвора който се разкри зад въпросната пластмасова решетка и захванато с 4 болта 6х30 с шайби конзола шайби и стопорни гайки. Минавам на маслата на дифовете, кутията и раздатката. За съжаление нищо еднозначно не намирам като информация затова ще почета още малко и ги почвам като първо ще се завра под колата да взема серийните номера на възлите. Снимка на крайния резултат! Поздрави!
- 1 like
Коментар
-
mita4eto1977
Градски, иди при някой, дето се занимава с Мерцедеси и му знае мизерлиците на тоя мотор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар