Здравейте, идвам от друг раздел на форума. Поздрави на всички! С огромно задоволство си закупих въпросният автомобил след като ми го стовариха пред Кат- Шумен без номера. Стандартните процедури такси и всевъзможни разходи. След 550лв. и 3 часа го спирам пред нас и се качвам да пия една ракия. Сутринта слизам и то не пали, викам си странно ама нали ми е първи дизел може да не правя нещо както трябва
. От тук нататък стана интересно. Естествено събирам мозъчен тръст всичко до дюзите се разглобява и нафата няма. Спрей и колата оживя. На втори цилиндър дюзата тече, сваля се дюза, чисти се леглото без да се райберова и се слага нова дифтунга, нов горивен филтър, оглеждат се маркучи на обратната нафта и всичко под съмнение се подменя ( говоря за тънките маркучи между и след дюзите които си виждат и стигат). Паля, всичко е ок отивам на работа влизам и питам дали вече не съм уволнен, защото е станало 11.00 часа
за мое щастие все още не. Отивам да изгася колата,вдигам капака, ужас дюзата пак тече по същия начин и прави балончета между главата и дюзата като преди 3 часа. Въпросът ми е, някой имал ли е подобен проблем мисля си дали не е пукната чашката на дюзата и като загася от там да смуче въздух и да пада нафтата. Поздрави на всички!


Коментар