Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cheroke 2.5TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Grand Cheroke 2.5TD

    Здравейте колеги. Имам проблем със мойто Чероки 2.5тд 116hp. Джипа пали лесно. След известно време каране между 10-15км изключва оборотомера и ламта за горивото и двигателя започва да работи по-шумно, след като върна ключа и пак запалят вече изключват всички уреди на таблото. Уреда за налягането на маслото не работи по принцип. И след като изгася джипа и го оставя след 1-2часа пак започва да работи добре. Когато уредите на таблото си работят джипа си върви супер и работи перфектно. Моля ако някой има на идея от какво може да е нека да помогне ю

  • #2
    Компютърът командва токовете за всички уреди и светлини. Включително и запалването. Стискай палци поне при запалването да е в ред. Неприятното е, че е на много идиотско място. Ако си харесваш това идиотско творение (VM 2.5 TD) започвай да си търсиш комп.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      А къде се намира колега този компютър?

      Коментар


      • Kalin Galinov
        Kalin Galinov коментира
        Редактиране на коментар
        Я по-добре прочети по другите форуми, и особено много си провери пакета на контактния ключ, пък тогава се хвърляй на нещо, което в 99.99% от случаите си е здраво - ECU

      • Kalin Galinov
        Kalin Galinov коментира
        Редактиране на коментар
        Ето ти възможно решение, пост номер 6 в тая тема:
        https://www.jeepforum.com/forum/f310...light-1106135/

    • #4
      Да но моя спира да зарежда акумолатора, няма същата сила, и джипа започва да пуши доста!
      ​​

      Коментар


      • #5
        Едва ли е до лоши контакти, както предполагат някои съфорумници. Това че проблемите се повтарят в определен ритъм говори за дефект в ECU. Карах такъв 17 години, като последните две-три, при температури под 10*, трябваше да чакам по минута-две на контакт, за да възстанови захранването. При 4-литровия бензинов двигател, ECU страдаше от електролитни кондензатори и при подмяната им проблемите изчезваха. Какво има в компа на 2.5 TD не знам, защото, като видях как се сваля, направо се отказах. При моторния блок е ниско долу между две ламарини, но там не можеш и игла да вкараш. Вероятно трябва да се сваля двигател. Бих могъл да ремонтирам ECU, но не мога да стигна до него. Предполагам, има хора, които ще могат да го свалят, но първо си намери здрав. На 99 % съм сигурен, че там е дефекта.
        Сигурно има защо да си харесваш колата, но по-добре я сменяй, докато не е започнал проблема с главите.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #6
          Интересно, ECU много, много трудно се разваля. По-вероятно PCM да има проблеми
          Но бас ловя, че в случая е точно лош контакт/късо някъде.

          Я пробвай да ресетнеш ECU/PCM:

          -Disconnect the battery terminals and touch them together for 30 seconds. (This is to discharge the PCM capacitors, which maintain the Adaptive Memory.)
          Reconnect the Battery Cables
          Turn Ignition Switch to the “On” position but DO NOT start the engine
          Turn Headlight “On”
          Turn Headlights “Off”
          Turn Ignition Key “Off”

          The PCM Adaptive memory has now been flashed, or erased from the PCM.

          When you start the engine it will be running off a set of pre-programmed tables that come with the PCM from the factory.

          When you get the engine up to operating temperature the PCM will start to collect data for the “Adaptive Memory”.

          The PCM will collect data for Adaptive Memory for the first 50 Warm-up Cycles
          Последно редактирано от Kalin Galinov; 30-01-21, 21:43.

          Коментар


          • bojitch
            bojitch коментира
            Редактиране на коментар
            Това важи за много по-модерни автомобили. ECU на 2.5TD е съвсем елементарно. Даже се чудя защо са го сложили.

        • #7
          Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
          Интересно, ECU много, много трудно се разваля. По-вероятно PCM да има проблеми
          Сега ако ме ограмотиш какво е ECU и какво PCM ще съм много благодарен
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #8
            С две думи - ECU - компютъра, PCM - Powertrain control module.
            ECU контролира само системите на двигателя, докато PCM контролира двигател/трансмисия. Тоя конкретно джип не знам дали има и двете, или само едното.
            Последно редактирано от Kalin Galinov; 31-01-21, 18:19.

            Коментар


            • #9
              Нищо няма! Както казах, елементарен комп! Управлява алтернатора - щото ако релето е у него вопще не е у ред. Требе си дълги дебели жици. Управлява светлините, щото, като слезеш да се не луташ у тъмното. Защитава акумулатора и под некакво напрежение не дава контакт - нищо че стартерът работи и на 8 волта. В моделите от 1997 управлява и помпата и затова, при скапване, колата на колегата започва да пуши и тресе. Като че ли механичната помпа изобщо не работеше. Ей това е - колко по-ново, толкоз по скапано!
              Не пренебрегвам и контактен проблем, но той ще е в куплунга на самия комп, а стигнеш ли до него, вече си ремонтирал и вътрешните чаркове. Пак казвам, контакти са 1%. Най-добрият 2.5TD бил продаденият!
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X