Здравейте, искам да се свържа с потребител Дядо Владо. Искам да се консултирам с него относно проблем с Гранд Чероки 2011г. Моля ако някой има някакви координати негови или телефон за връзка най-добре. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да се свържа с Дядо Владо?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от gundi81 Преглед на мнениеЗдравейте, искам да се свържа с потребител Дядо Владо. Искам да се консултирам с него относно проблем с Гранд Чероки 2011г. Моля ако някой има някакви координати негови или телефон за връзка най-добре. Благодаря предварително.R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
Здравей. Джипа го купих от Швейцария с проблем с горивната система. Колата е 2011 Гранд Чероки 3.0CRD. Било й е сипано бензин вместо дизел. Имаше подробно описание на щетата от сервиз там, че трябва да се подменят ГНП, дюзите, рейловете и подкачващите помпи в резервоара. В БГ вече я закарах на майстор който смени всичко без подкачващите помпи, тъй като при замерване показало ,че работят и правят налягане. След като я взех я карах един ден без никакви проблеми, но на следващия ден запали много трудно и продължи да пали трудно дори и при топъл старт, като при палене светваше лампата за наличие на вода в горивото. При повторно отиване в сервиза се оказа ,че въпросния "майстор" не е свалил резервоара да го почисти и имаше отново наличчие на стружки във горивните филтри ,които бях сменил преди това. Казаха ми да сменям всичко отначало. Аз отказах. Свалиха и почистиха резервоара този път и смених отново горивните филтри. ефект нямаше, колата продължи да пали много трудно. Направих диагностика и подкачващата помпа показа налягане от 2 бара. според диагностика проблема бил там(трябвало да прави по-високо налягане), но според майстора бил в ГНП-то. Свалих ГНП-то и го пратих в София Дизел Център за диагностика, но от там ми казаха, че то е наред и проблема не ми е там, тъй като правело нужното налягане. Казаха ми да сменя клапан регулатора на рейла и го направих, ефект никакъв. Сега ще мерят налягането което идва от резервоара до гнп-то и най-вероятно ще свалят дюзите за да ги пратя за тест на стенд (дюзите са нови и откакто са сложени колата е минала не повече от 40км). На всичкото отгоре онзи ден след като смениха клапан регулатора на рейла и ме извикаха да си взема колата, която уж била готова, тя отново запали трудно. Казаха ми да покарам няколко километра и щяло да се оправи. Включвайки на скорост ми направи впечатление,че колата подскочи (изрита), потеглих и не превключи на втора, а изрита и на таблото светна ESP-то, чека и Service 4wd. При последвалата диагностика излезе грешка P0850 Park/Neutral Switch Input Circuit. И колата отново пали трудно да не кажа ,че е по-зле от преди. Не знам дали има общо между двете- непаленето и проблема който се появи впоследствие.
Някой от вас може ли да ми каже какво налягане трябва да прави помпата в резервоара ако знае? В момента чакам да замерят налягането на въпросната помпа в резервоара, и евентуално ще сваля дюзите за проверка. Ако има някой компетентен по въпроса моля да даде съвет тук или да ми звъне на 0887812109.
Коментар
-
Първоначално публикуван от gundi81 Преглед на мнениеЗдравей. Джипа го купих от Швейцария с проблем с горивната система. Колата е 2011 Гранд Чероки 3.0CRD. Било й е сипано бензин вместо дизел. Имаше подробно описание на щетата от сервиз там, че трябва да се подменят ГНП, дюзите, рейловете и подкачващите помпи в резервоара. В БГ вече я закарах на майстор който смени всичко без подкачващите помпи, тъй като при замерване показало ,че работят и правят налягане. След като я взех я карах един ден без никакви проблеми, но на следващия ден запали много трудно и продължи да пали трудно дори и при топъл старт, като при палене светваше лампата за наличие на вода в горивото. При повторно отиване в сервиза се оказа ,че въпросния "майстор" не е свалил резервоара да го почисти и имаше отново наличчие на стружки във горивните филтри ,които бях сменил преди това. Казаха ми да сменям всичко отначало. Аз отказах. Свалиха и почистиха резервоара този път и смених отново горивните филтри. ефект нямаше, колата продължи да пали много трудно. Направих диагностика и подкачващата помпа показа налягане от 2 бара. според диагностика проблема бил там(трябвало да прави по-високо налягане), но според майстора бил в ГНП-то. Свалих ГНП-то и го пратих в София Дизел Център за диагностика, но от там ми казаха, че то е наред и проблема не ми е там, тъй като правело нужното налягане. Казаха ми да сменя клапан регулатора на рейла и го направих, ефект никакъв. Сега ще мерят налягането което идва от резервоара до гнп-то и най-вероятно ще свалят дюзите за да ги пратя за тест на стенд (дюзите са нови и откакто са сложени колата е минала не повече от 40км). На всичкото отгоре онзи ден след като смениха клапан регулатора на рейла и ме извикаха да си взема колата, която уж била готова, тя отново запали трудно. Казаха ми да покарам няколко километра и щяло да се оправи. Включвайки на скорост ми направи впечатление,че колата подскочи (изрита), потеглих и не превключи на втора, а изрита и на таблото светна ESP-то, чека и Service 4wd. При последвалата диагностика излезе грешка P0850 Park/Neutral Switch Input Circuit. И колата отново пали трудно да не кажа ,че е по-зле от преди. Не знам дали има общо между двете- непаленето и проблема който се появи впоследствие.
Някой от вас може ли да ми каже какво налягане трябва да прави помпата в резервоара ако знае? В момента чакам да замерят налягането на въпросната помпа в резервоара, и евентуално ще сваля дюзите за проверка. Ако има някой компетентен по въпроса моля да даде съвет тук или да ми звъне на 0887812109.
Проблема може да е наистина в подкачващата помпа, която е електрическа, за целта ,замерете налягането в горивопровода, преди да влезне в помпата за високо налягане....трябва да е около 3-4 бара ,а понякога и около 5 бара налягане.....но до 4 бара е нормалното работно налягане ...ако не е и е по ниско,тогава може да има проблем в клапана за регулиране на налягането....той се намира в канистъра на помпата ,вътре в резервоара( това ,което "обгръща помпата" и е направено от мръсно бяла пластмаса)....огледайте там внимателно О-рингите, те може да са се скапали от бензина,който е сипван вътре.....също така проверете и бързите връзки - там има о-пръстени ,от които може да смуче въздух и от там ,ниско налягане .....Другото което може да направите е да закачите друга помпа ( вътрешна или външна ) да я потопите или с маркуч да сложите една туба с чиста нафта отвън на резервоара и да пробвате така дали ще има ефект....т.е. да изолирате всичко до ГНП-то ....ако запали нормално и всичко е ок, то е ясно че ще търсите проблема в пътищата и резервоара....При такъв случай ,би трябвало да ви даде грешка Р0087 -това е за ниско налягане в рейла.....
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар