Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Щракащ преден диференциал grand cherokee WJ quadra drive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Щракащ преден диференциал grand cherokee WJ quadra drive

    Здравейте . Наскоро ме сполетя следната ситуация . Започнах да усещам как джипа ми при по-остър завой започна да се затормозява и все едно едното колело провлачва , което ми подаде индикация , че е дошло време за смяна на масалцето в дифа . Смених го , като си налях уж точното масло КАСТРОЛ 75W140 LSD . Покарах два дни , като напрежението при завиването изчезна напълно , но на третия ден започна да се чува ромолене , леко виене и не толкова леко щракане на диференциала . Отворихме пробката да проверим нивото на маслото , и доляхме стотина грама . Първото наливане беше на подемник , и моста стоеше малко на една страна , та вероятно затова нивото не е било абсолютно точно . Второто наливане беше на канал , където моста беше застанал хубаво хоризонтално . Щракането се оправи , но остана много леко виене . Днес обаче след отново два дни каране , щракането отново се появи . Ако може някой да даде съвет или да предположи какво може да се случва , за да се опитам да отстраня проблема , защото не ми харесва това което се случва и не мисля че позволява да се кара така .
    Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
    Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

  • #2
    Вариантите са два
    1. намираш кристална сфера, черна котка и желателно кукумявка и започваш да гадаеш
    2. Отиваш на сервиз!
    "Нещо щрака....." ами всичко може да е!
    Масло на диферециялите скоростите и раздатката се сменя заедно на 50 000км (освен ако нещо не наложи друго)
    Ако блокира раздактат пак ще тътрузи........
    Нямам и идея защо производителя е казал да се слага И ДОБАВКА за ЛСД (не че понякога само със "златния кастрол" не става(но какво менте е при теб никой незнае)
    Самоблокаж ми се е включвал и от някакъв супер-хипер "Тотал" и докато не го смених с какво да е масло от кварталната бакалия + добавка нещата не се оправиха,
    Може да блокира задния диференциал , а отпред да почуква каре - два отделни отказа,.......
    Тема за друг разговор е, че "нещо се появило" решил си че е преден диф ама дали е така...............
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Cvetomir_nikolov81 Преглед на мнение
      Здравейте . Наскоро ме сполетя следната ситуация . Започнах да усещам как джипа ми при по-остър завой започна да се затормозява и все едно едното колело провлачва , което ми подаде индикация , че е дошло време за смяна на масалцето в дифа . Смених го , като си налях уж точното масло КАСТРОЛ 75W140 LSD . Покарах два дни , като напрежението при завиването изчезна напълно , но на третия ден започна да се чува ромолене , леко виене и не толкова леко щракане на диференциала . Отворихме пробката да проверим нивото на маслото , и доляхме стотина грама . Първото наливане беше на подемник , и моста стоеше малко на една страна , та вероятно затова нивото не е било абсолютно точно . Второто наливане беше на канал , където моста беше застанал хубаво хоризонтално . Щракането се оправи , но остана много леко виене . Днес обаче след отново два дни каране , щракането отново се появи . Ако може някой да даде съвет или да предположи какво може да се случва , за да се опитам да отстраня проблема , защото не ми харесва това което се случва и не мисля че позволява да се кара така .
      Това"щракане" в завой ли е само,на прав път чуваш ли го.Щракане ли,или кррррр,опиши малко по-подробно,доколко то е възможно де,понеже да напишеш как звучи някакво щракане ще е сложно .

      Коментар


      • #4
        Всъщност , сега като се замисля , и след като направих кръгче малко из града с отворен шофьорски прозорец в това така прекрасно време , това което се чува е леко ромолене , но не винаги , когато се движи напред , и щракане , когато навъртя волана да се движа в кръг . Изщраква примерно три четири пъти и спира , след което завъртам обратен , пак изщраква и спира . Затормозяване и провлачване на колело няма , върви си съвсем нормалко . Започвам да си мисля , дали наистина не е от каре , но до сега никога не съм чувал този звук от кола докато аз съм в нея .
        Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
        Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Cvetomir_nikolov81 Преглед на мнение
          Всъщност , сега като се замисля , и след като направих кръгче малко из града с отворен шофьорски прозорец в това така прекрасно време , това което се чува е леко ромолене , но не винаги , когато се движи напред , и щракане , когато навъртя волана да се движа в кръг . Изщраква примерно три четири пъти и спира , след което завъртам обратен , пак изщраква и спира . Затормозяване и провлачване на колело няма , върви си съвсем нормалко . Започвам да си мисля , дали наистина не е от каре , но до сега никога не съм чувал този звук от кола докато аз съм в нея .

          Свали предния кардан и направи пак същото кръгче из града и ще разбереш дали е от карето. При мен същото щракане при навит волан се оправи със смяна на въпросното каре от към раздатката.
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #6
            Аз имах подобен проблем,оказа се клапана в предния диф.

            Коментар


            • Здравко1982
              Здравко1982 коментира
              Редактиране на коментар
              Може и да не му е така името на тоя клапан.Имам в предвид,онова цилиндърче вътре в дифа между зъпчатките,което като е скапано все едно си на бавни.Извинявайте ,че не се изразявам правилно.

            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              ......Здравко, "онова цилиндърче " е на ВеКа, тук говорим за ВеДжей - коренно различна "куадра драйв" и по-долу "Атанас 93 " го е казал

            • Здравко1982
              Здравко1982 коментира
              Редактиране на коментар
              Извинявам се за невежеството,не съм искал да подвеждам умишлено автора на темата.Просто опитах да помогна

          • #7
            МНого вероятно е да е в самата раздатка. - блокирал междуосев диф
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Cvetomir_nikolov81 Преглед на мнение
              Здравейте . Наскоро ме сполетя следната ситуация . Започнах да усещам как джипа ми при по-остър завой започна да се затормозява и все едно едното колело провлачва , което ми подаде индикация , че е дошло време за смяна на масалцето в дифа . Смених го , като си налях уж точното масло КАСТРОЛ 75W140 LSD . Покарах два дни , като напрежението при завиването изчезна напълно , но на третия ден започна да се чува ромолене , леко виене и не толкова леко щракане на диференциала . Отворихме пробката да проверим нивото на маслото , и доляхме стотина грама . Първото наливане беше на подемник , и моста стоеше малко на една страна , та вероятно затова нивото не е било абсолютно точно . Второто наливане беше на канал , където моста беше застанал хубаво хоризонтално . Щракането се оправи , но остана много леко виене . Днес обаче след отново два дни каране , щракането отново се появи . Ако може някой да даде съвет или да предположи какво може да се случва , за да се опитам да отстраня проблема , защото не ми харесва това което се случва и не мисля че позволява да се кара така .
              За много години колега.Имах подобен проблем на ферозата с предната раздатка и се оказа спукан маншон на вътрешното каре до раздатката от където е изтекла греста.Смяна на маншон ,преди това промиване и колкото можа да поеме качествена грес навътре в карето и щракането изчезна.Акъл даде Tiger Hunter.Спорен ден.

              Коментар


              • #9
                Този модел джип, нито има ел клапан в предния диференциал, нито има междуосев диференциал. Най- вероятно щрака задното каре на предния кардан, както казаха по- горе, но от компа повече не може.
                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • #10
                  Имах подобен проблем на моето KJ. Задния диф е с ЛСД и вероятно не са му сложили добавка, но така или иначе не съм сменял маслото му в дифа, когато го купих. Правеше ми впечатление, че при обратен завой на няколко пъти сякаш тътрузи някое от задните колелета, после се появи леко шумолене като от триене на метал отзад при шофиране с над 70 км/ч. Когато отворихме дифа се оказа, че ЛСД пластинките са се износили яко и едната се е счупила и начупила зъби на планетарното колело. Нов комплект планетарни и пластини, масло и добавка за ЛСД на Мопар. Засега нямам проблеми от този род.
                  JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

                  Коментар


                  • aleko_aes
                    aleko_aes коментира
                    Редактиране на коментар
                    Колега мисля,че имам сходен проблем.При мен се получава,когато карам с над 70км/ч. при завой който не е толкова остър все пак го взимам с 70+ чувам чукане в задната част на автомобила. Желанието ми е да направя една ревизия или поне преглед на задния диф. Би ли ми препоръчал сервиз на който мога да се доверя и да ме ориентираш като сума на теб колко ти излезна ремонта? Благодаря!

                • #11
                  В крайна сметка при мен се оказа болежката в задното каре на предния диф . А и каренце на колело се оказа , че е пътник , но вече всичко е ОК
                  Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
                  Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X