Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Платка за шифтъра на 2.7CDI - от къде най-изгодно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Платка за шифтъра на 2.7CDI - от къде най-изгодно?

    Е най-накрая и моята платка се скапа. По многото теми по въпроса се говореше за някаква естонска, но от къде може да се поръча?
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  • #2
    От тук: https://www.ebay.co.uk/itm/JEEP-GRAN...-/152672489580 съм вземал няколко и няма проблеми в годините. Това е прословутата естонска платка. Наистина изработката е по добра от оригиналната. Дали е най изгодно не знам. Гледам и в ОЛХ-а предлагат.
    Последно редактирано от atanas_93; 01-01-21, 17:03.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #3
      Благодаря и аз се насочих към и-бей.
      "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

      Grand Cherokee Limited 2.7CRD

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Interceptor Преглед на мнение
        Е най-накрая и моята платка се скапа. По многото теми по въпроса се говореше за някаква естонска, но от къде може да се поръча?
        А как разбирате, че драмата е баш в платката и никъде другаде?
        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение

          А как разбирате, че драмата е баш в платката и никъде другаде?
          По два критерия - първо скоростите забиват като превключа на 3-та педавка от лоста. Само тоава. Логично е да е проблем при определена позиция.
          Дргото - ремонтирам електрника и видях платката в какво състояние е. Възстанових я до колкото можах, но има корозирали елементи, най-вече конденазтори, с неясни стойности, а схема така и не открих след мнооого ровене по какви ли не сайтве.
          "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

          Grand Cherokee Limited 2.7CRD

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Interceptor Преглед на мнение

            По два критерия - първо скоростите забиват като превключа на 3-та педавка от лоста. Само тоава. Логично е да е проблем при определена позиция.
            Дргото - ремонтирам електрника и видях платката в какво състояние е. Възстанових я до колкото можах, но има корозирали елементи, най-вече конденазтори, с неясни стойности, а схема така и не открих след мнооого ровене по какви ли не сайтве.
            До сега кутията ми е влизала един път в авариен режим - след свален преден кардан и дълго буксуване на лед при грешка нещо от сорта на "неадекватни обороти преден/заден мост" и кутията просто не включваше повече от втора. Всичко приключи след спиране, триене на грешаката през обд тапа и толкова.

            "Скоросите забиват" това ли имаш предвид - включва до 2ра?

            И ако си караш на D и няма драма с хидравлиакта/механиката на самата кутия не би трябвало да няма ако повредата е само при селектора или пък бъркам....
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение

              До сега кутията ми е влизала един път в авариен режим - след свален преден кардан и дълго буксуване на лед при грешка нещо от сорта на "неадекватни обороти преден/заден мост" и кутията просто не включваше повече от втора. Всичко приключи след спиране, триене на грешаката през обд тапа и толкова.

              "Скоросите забиват" това ли имаш предвид - включва до 2ра?

              И ако си караш на D и няма драма с хидравлиакта/механиката на самата кутия не би трябвало да няма ако повредата е само при селектора или пък бъркам....
              Това което описваш ми се случи при умрял акумулатор.
              А иначе при мен забива на 2-ра или 3-та, не съм сигурен. Сещаш се с какви обороти се потегля тогава.

              Грешката е от ТСМ-а и май беше 2217, което е нещо от сорта "невалиден синал от шифтъра"

              Качеството на заливката на платката не е добро, влиза влага и елементите корозират. Проблемите са видими.
              "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

              Grand Cherokee Limited 2.7CRD

              Коментар


              • #8
                При мен да чукна на дърво се оправи след като започнах да изчаквам колата да се "успокои" и тогава давам на R или D т.е. ако карам на задна , спра и веднага набия директна или ако карам на директна спра и набия задна играта свършва , но ако карам , спра и изчакам 1 секунда да се "успокои" колата , след това няма ядове и така вече 6 месеца . Преди светкаше на ден по 10 пъти . Установих , че явно компа на автомата е бавноразвиващ се , защото грешката започваше да излиза абсолютно всеки път когато брат ми се качи на джипа . Той има малко по-модерен автомат и го забелязах , че по навик не изчаква за да превключи и така караше и моя джип . Споделям за тези които се чудят дали е платката както аз се чудех . Добре , че не се набутах .

                Коментар


                • #9
                  https://jeepswj.com/
                  Еди Рангелов : 0885 088 444
                  Няма незаменими има незабравими хора !!!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X