Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Лифт на Чероки

    Имам следния проблем на които нямам идея как да намеря решение, моля помагаите .
    Когато карам по магистралата със скорост над 100 км и премина през серия неравности дупки или бабуни джипа започва да се тресе наляво надясно за няколко секунди после вибрацията затихва плавно .
    Този недостатък го нямаше преди лифта .
    Няма нищо разбито по окачването няма изтекли амортисиори демпфера също е здрав.
    Мнения от сорта на , виждаш ли сега каво стана като не слушаш какво ти се говори не са ми от полза .
    Сигурен съм че тук има знаещи хора които могат да ми помогнат .

    Коментар


    • #47
      До: Лифт на Чероки

      Питай Kinex той ще ти обясни
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #48
        До: Лифт на Чероки

        Ок.
        Колега Kinex питам конкретно теб дяи съвет по въпроса .
        Ако и някои друг сети за нещо да казва .

        Коментар


        • #49
          До: Лифт на Чероки

          Предния мост в средата ли е.

          Коментар


          • #50
            До: Лифт на Чероки

            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
            Питай Kinex той ще ти обясни
            Ето тук е една от сериозните и обемни дискусии на подобна тема: Блъска ми волана при 80км/ч (JEEP).
            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

            Коментар


            • #51
              До: Лифт на Чероки

              Кажи как да го премеря?
              На стенда с които ми регулираха геометрията на предния мост след лифта не показа дали моста е в средата а само дали мостовете са успоредни и при мен всичко е ок .

              Коментар


              • #52
                До: Лифт на Чероки

                Мери от гредата зад амовете до гумата - това е най-лесно и ще хванеш големите разлики, ако ги има.

                Коментар


                • #53
                  До: Лифт на Чероки

                  Изчетох на Kinex темата и отивам в гараща да меря и проверявам при мен как са нещата и ще дам отчет после.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Лифт на Чероки

                    Днес установих че предния ми мост е изместен 6мм. в дясно.
                    Много съм преместил отвора за захващането на трак бара в моста и така наварих отворите и разпробих нови отвори така че моста да е в средата поне с точност до 1 мм. повече се оказа невъзможно.
                    Мерих с рулетката от протектора на гумата до гредата горе при амортисиора .
                    Геометрията на редницата е така , гумите отпред по посока на движението са събрани с 4мм. там не промених нищо .
                    Гумите с които карам не са викоки 255х60х15.
                    Утре ще тествам пак по могистралата Сфия Ботевград и ще кажа ими ли промята или не .

                    Коментар


                    • #55
                      До: Лифт на Чероки

                      Местенето на моста не даде резултат .
                      Днеска пак мерих гледах умно под жипа и не намерих проблем по окачването .
                      После се сетих за коментарите относно налягането в гумите до сега съм ги помпал на 2.2 бара вдигнах налягането на 2.7 задни 2.8 предни така клатенето изчезна сметам проблема за решен .
                      Наистина ми е трудно да повярвам че такъв сложен проблем може да има толкова просто решение .

                      Коментар


                      • #56
                        До: Лифт на Чероки

                        Значи ти си единствения който е успокоил волана като е напомпил гумите. В повечето случай се спадат. Което предполагам доказва тезата че всеки джип е различен.
                        Проблема не е решен. Ъгъла на долните носачи отпред не трябва да е повече от 10 градуса.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Лифт на Чероки

                          Ако наистина знаеш какво е цялостното решение на проблема според теб защо не споделиш с многоуважаемата аудитория ?
                          Това изказване
                          Проблема не е решен. Ъгъла на долните носачи отпред не трябва да е повече от 10 градуса.
                          Звучи малко подигравателно поне така аз го разбрах дано не съм прав .
                          Ти явно знаеш повече по темата от мен защото си чел по въпроса иска ми се и на мен да попрочета но всички теми които намирам с подробни обяснения са на англииски и не мога да си ги преведа успявам само частично което не е достатъчно
                          Сигурен съм че накрая ще стигна до вярното решение по метода проба грешка но исках да си спестя от ненужните експерименти включително и на тези които се захващат след мен затова пуснах темата .
                          Искам да попитам и защо на лонг арм носачите които се предлагат на пазара само на левия има захват за моста от горната страна там кадето се захващат горните носачи които липсват при лонг арм ?

                          Коментар


                          • #58
                            До: Лифт на Чероки

                            Ако очакваш да се оправдавам за това че искам да ти спестя ненужните експерименти - няма да стане.
                            Казвам какво е решението. Ако иска го прави, ако искаш недей.
                            И само за сведение, това не съм го чел.

                            Слагаш един нивилир на предния горен носач, който в момента сочи надолу, и смяташ с колко трябва да свалиш джипа за да застане същия този носач, хоризонтално.
                            Давам изчисления през горния носач, защото виждам че долните вече не са прави и ще е по-трудно да мериш линията която свързва двата болта. Освен това ще трябва и ъгломер за да премериш споменатите по-горе 10градуса.

                            За да работи предно окачване 5-линк шорт-арм, при горен носач сочещ надолу, без да създава паразитни сили от които всяка неравност по пътя я чувстваш във волана, трябват амортисьори с много специфична твърдост, както и носачи които създават минимално съпротивление при движението си нагоре-надолу. Къри Джони-Джоинт или носачи с уретанови тампони, например. С такива носачи се увеличават вибрациите по купето, но поне волана до към 3.5-4" лифт е относително спокоен. Макар че ако питаш мен и тогава положението е пълна трагедия, но да не изпадам в подробности, че явно всеки си има собствено виждане за спокоен волан. Някои казват, това е джип като не ти харесва си купи Ауди. Други се мъчат и го правят както трябва.
                            Разбирам че не ти се дават много пари за лифт, в което не виждам нищо лошо. За това горното го пиша само информативно.

                            Последния въпрос не съм сигурен че го разбрах.

                            Има лонг-арм с два носача
                            IR-X4CPK

                            XJ 4.5 Inch Long Arm Lift Kit

                            Има лонг-арм с три носача.
                            http://www.rockkrawler.com/pages/cat...php?r_itemID=9

                            Има лонг-арм с четири носача
                            http://www.quadratec.com/products/76190_802.htm

                            http://www.rockkrawler.com/pages/cat...p?r_itemID=143
                            Последно редактирано от kinex; 19-09-09, 10:59.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Лифт на Чероки

                              Вариянтите които ми отават не са много .
                              Ще изчакам да минат празниците че сега никои не работи и ще ида де си купя наи накрая 4 нови гуми спирам се на 31х10.5х15 шарка АТ.
                              Ако нещата се влошат и започне да вибрира по силно в което не се съмнявам ще правя лонг арм носачи.
                              Чудно ми е ако ги направя от двете страни на гумени тампони дали ще работят правилно или да ги правя от едната страна гума от другата полиоретан ?
                              Предполагам на всички е ясно че с този жип на състезание няма да отида просто искам да имам един висок надежден високопроходим автомобил с които да мога да карам стабилно по асвалтов път и извън него с цел разходки .
                              Междувременно ще обикалям да подбера наи подходящите материали за изработка на новите ми носачи .

                              Коментар


                              • #60
                                До: Лифт на Чероки

                                като един от официялните вносители на полиуретанови тампони мога да те посъветвам да слагаш такива тампони симетрично - поведението на автомобилите е коренно различно в сравнение с оригиналното положение с гумени тампони. Та ако слагаш от едната страна слагай и от другата иначе става опасно. Специялно за джипките употребата на полиуретан не е много положителна откъм гъвкавост , определено се губи флекса на оригиналните гумени вложки. Та , ако гониш проходимост си остави гумените части
                                rides:
                                :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                                :arrow:2005 Yamaha YZ250
                                :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                                The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X