Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип Гранд Чероки проблем със задна скорост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Джип Гранд Чероки проблем със задна скорост

    Здравейте колеги и съфорумници. От скоро съм собственик на Джип Гранд Чероки 3.1 тд автомат 99 година. Кутията (42re) е свалена и реновирана(фрикциони, пъстени всякакви и гарнитури). На предните предавки никакъв проблем. Проблема е в задната, като включа на задна двигателя се тормози и изгасва. На самодиагностика никакви кодове за грешки. Някой от вас да е преживявал същия проблем и как може да се оправи. Масло ново Мопар ATF+4 (9.5 литра) Моля ви помогнете ако някой знае нещо.

  • #2
    .........странно, аз съм останал с впечатление че е 44 RE 🙄
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Според номера на шасито ми изкара, че е 42 RE. А доколкото знам нямат голяма разлика. Съдя според това което съм изчел. А може и аз да съм в грешка за което се извинявам.
      Последно редактирано от bruxelman; 23-08-20, 08:51.

      Коментар


      • #4
        Амииии както се казва,репете! Ако не дава сигнал със задна да пуска и локъпа тогава най вероятно е скъсана гарнитурата на маслената помпа и заключва торка . Нищо не може да угаси двигателя ако торка не е заключен.

        Коментар


        • #5
          А дали не е самия торк. Защото точно заради този проблем свалих кутията. Всички гарнитури и уплътнения са нови.

          Коментар


          • #6
            Напълно възможно е.Но само на задна да гаси двигателя!?

            Коментар


            • #7
              След цялата информация везните почнаха да клонят към валв бодито.

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Махни буксана на кутията дай напред и назад и кажи какво става? 42 и 44 са принципно еднакви, имат разлика в размерите и нещо в клапанния блок което не съм си дал труд да търся.

            • #8
              Откачих буксата. След като запалих светна лампата за висока температура на маслото. След това включих на R и пак същата работа, двигателя се тормози. На D няма проблем.

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                За мен механичен проблем - от лесното към трудното - мерене на налягания,ако всичко е в норма, "мозъка" долу, разглабяне и гледане, ако пак има яд кутията долу разглабяне и гледане и хидротрансформатора за рециклиране

            • #9
              Първоначално публикуван от bruxelman Преглед на мнение
              Откачих буксата. След като запалих светна лампата за висока температура на маслото. След това включих на R и пак същата работа, двигателя се тормози. На D няма проблем.
              Пост номер 4 първото или!!!
              Пак да повторя,нищо не може да угаси ДВГ на автоматик без да е заключен торка.

              Коментар


              • #10
                Здравейте отново. Накрая остана време и за мойта таратайка. Свалих клапанното тяло и го разглобих. Два от клапаните(номер 5 и 6) се движеха много трудно и те са точно за конвертора. Почистено, смазано и на място. При разглеждане за други проблеми установих, че в едното тяло има седем пластмасови топчета. В другото има 3 и са стоманени. Искам да запитам не трябва ли всички да са пластмасови. Тези стоманените тъй като са по тежки не пречат ли на нормалната работа на кутията. Благодаря предварително.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2020-10-04  usr graphics chrysler image ccdsm lbp-cx 80245cd0 - 6365882 pdf.png
Прегледи:119
Размер:156.9 КБ
ID:6652546

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X