Здравейте,колеги.От няколко дни забелязвам,че джипа стои на една страна.Мислех си,че си въобразявам,но днес я закарах при доктора и и дръпнахме една рулетрулетка .Оказа се,че лявата страна,откъм шофьора е с 15 мм.по-ниска.Качихме я на подемника единственото,което открихме е скъсан тампон на левия амортисьор.Възможно ли е такова отклонение да ми дава някакъв тампон,та чак целия джип да стои на една страна?Къде да търсим проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джипа стои килнат
Свий
X
-
Да не я спираш, качена с едната гума на някой бордюр? Че аз за такова нещо сменях пружини навремето. След година и нещо такова паркиране колата си остана по-ниска от тая страна.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Спира се само на паркинг с чакъл,или на асфалт,може и когато съм я купил да си е била така,но да не съм забелязал.Ако са я усукали с подобно паркиране както казваш няма как да знам.
Като сменихте пружините оправи ли се?И четирите ли пружини трябва да се сменят?Ако се кара така още известно време,някакви последствия ще има ли?
-
Проблеми не помня да съм имал с управлението, износване и т.н. ПРосто един ден забелязах, че колата стои килната настрани. Измерих при пружините какво се случва- откъм пасажерското място пружината 1.5 см по-ниска. Просто не може да се разгъне до края на хода си. Смених ги 4-те, защото бяха по 50 лева нови в магазина.
-
-
Да не би пружините да са толкоз меки че ако се кара дълго от шофьор дебелак да се отразиLand Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
Напълно е възможно! Моето терано, въпреки че е с торсиони отпред стоеше по абсолютно същия начин - леко килнато (не си спомням вече с колко точно, но нещо от сорта на 15-20мм) от страната на водача. До колкото имам информация с колата често се е движел сам човек, шофирайки преди да дойде при мен. Аз си го отрегулирах от самите торсиони.
При колега е възможно да се наложи да семени или размени пружините
-
И при мен беше така, когато взех Мусото, и дърпаше наляво.
Повдигнах го, като му изравних нивото от двата края, мерено от шлайфан бетон до еднакви точки на шасито от двата края.
След 5г пак е слегнало, но ще сменявам всичко по предницата та съм оставил корекциите за тогава, а и ще са съобразени със смяната и на задните пружини.
Имам и Маверик който отпред е доста овехнал, но явно е бил на реглаж на предница при монтирането на чисто новите му гуми, защото старите са яко изядени отвътре.
Трябва и него да повдигна, но с това ще се занимавам по-натам, че пак събрах около 9т жипки и нямам време за него.
-
-
Смятай 30кг акумулатор, още 30 серво АВS волан педали, и 80-100кг резервоар + водача минаха 200кг в плюс от ляво.
За това пружините имат лява и дясна.
В заводски вид с празен резервоар трябва предна дясна да е по-ниска с 5мм а задна лява по-висока с 10мм.
Като напълниш резервоара се изравняват.
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар