Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на оригиналното радио на KJ 2005та.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на оригиналното радио на KJ 2005та.

    Радиото нещо се бъзика с мен - AF не работи, често губи сигнал....та ми се иска да го сменя с по-модерно,с USB, синьо зъбче.... Гледам, продават панели 1.5 DIN към 1 DIN, и адаптори някакви. Може ли някой, който го е правил и има спомени откъде да купя всичко накуп, добре би било и да е качествено
    Благодаря.

  • #2
    https://k99bg.com/Default.asp?m=artinfo&ArticleID=38686

    Коментар


    • #3
      Благодаря

      Коментар


      • #4
        Качи после снимки да видим как е станало.

        Поздрави,

        Коментар


        • #5
          Смених го, но нещо не ми харесва - сега като заключвам, и не се чува клаксона, както и не светят мигачите.
          Инак е plug and play - с окабеляването, дето си поръчах.
          Давайте идеи.

          Коментар


          • sttekata
            sttekata коментира
            Редактиране на коментар
            Добре дошъл в клуба с неработещ класкон при заключване въпреки че е включен за свиркане при закл.
            Дай снимки да го видя как изглежда

        • #6
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200807_124607.jpg Прегледи:0 Размер:329.6 КБ ID:6632686 Установих, че един кабел, който е обозначен с EVA MUTE, и влиза в пакета, когато сложа оригиналното радио, след като сложа окабеляването за новото радио, не отива никъде. ТОВЕ НЕ Е ПРИЧИНАТА
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от Kalin Galinov; 07-08-20, 14:35.

          Коментар


          • sttekata
            sttekata коментира
            Редактиране на коментар
            на кой пин е ? хмм

        • #7
          Така, оправих го.
          Понеже радиото го взех втора употреба, човека си е вързал Back up accessory и постоянно 12 в. на едно, тоест, жълт и червен от радиото бяха оплетени с жъл и червен към буксата power cord input. Вероятно го е направил, за да има постоянно радио, а не само като е на контакт/ACC.
          Та, вързах ги жълт-жълт, червен/червен, и работата заспа
          Сега всичко си работи както и преди, с изключение на бутоните на волана, ама за там ще търся вариант друг път.

          Коментар


          • Иван Жоров
            Иван Жоров коментира
            Редактиране на коментар
            Ако радиото има изход за бутони от волана е лесно. Ако няма - трябва адаптор.

        • #8
          Ако има изход (вход,извод) става с адаптер. Ако няма не става изобщо.
          Аз ползвам този адаптор:

          https://axxessinterfaces.com/product/ASWC-1
          Последно редактирано от Валери Недялков; 08-08-20, 10:09.
          Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

          Коментар


          • Иван Жоров
            Иван Жоров коментира
            Редактиране на коментар
            На определени модели става без адаптер. Моя Алпин е свързан без адаптер и работи. Свърваш 3 кабела по спомен и после от радиото настройваш кой бутон за какво е, на практика радиото е с вграден адаптер.

        • #9
          Това става не само с определени модели радиа,а и на определени модели коли,главно азиатски.
          При теб на какъв автомобил е?
          От друга страна Алпин е скъпа и по-особена марка,та може и да имат вграден адаптор.
          Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

          Коментар


          • #10
            На почти всички коли принципа е един и същ - различни съпротивления на различните бутони. 3 кабела като единия е общ, а другите два си разделят бутоните на 2 групи. Колата е Нисана от подписа, а Алпина е UTE-92BT.

            Радиото има меню за волана в настройките, като влезеш там избираш кое да настроиш, след това натискаш бутон от волана и радиото му чете съпротивлението.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • Валери Недялков
              Валери Недялков коментира
              Редактиране на коментар
              Е,значи всичко е нормално. Колата е азиатска. За тях много марки имат такава функционалност. На Джийп не работи. Там трябва външен адаптер. Вариантите са 2. При първия се режат жиците от волана към компютъра и на тяхно място се свързват кабелите към адаптера. Втория вариант е по-лесен. Адаптера чете кодовете от компютъра и ги трансформира в такива за радиото. И радиото и колата се задават и запаметяват като модели.
              И не всички коли са с аналогов контрол от волана. Има и с цифров. Втория метод има предимството да работи и с двата вида контролери.
              По-горе съм дал линк към такъв адаптер.

          • #11
            В такъв случай просто няма да използвам бутоните на волана

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X