Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 3.0CRD 2007 проблем с двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand Cherokee 3.0CRD 2007 проблем с двигателя

    При движение със 140 по магистралата излая няколко пъти и си изплю маслото през щеката. Светна чек енджин, лампата на маслото не успя да светне. Къде според вас е проблемът?

  • #2
    Такова зверско картерно налягане най вероятно пробито бутало.

    Коментар


    • #3
      Май натам отиват работите. А от какво се пробива бутало? В смисъл нямаше никакви симптоми. Двигателят си работеше тихо и равтомерно до последно. Нямаше тракане от верига, неработещ добре цилиндър ... Просто взе да боботи, погледнах в огледалото да се пристроя в аварии а лента, видях яко бял пушек от маслото дето нагаря по колекторите и спрях.....в локва масло с яко оплискан двигател

      Коментар


      • #4
        Точно на подобен род двигатели ,от пикаеща дюза. И много бързо става белята.Все пак премерете и компресията за по сигурно. На друг комънрейл ми се е случвало и от изскочила дюза да изхвърли маслото от пръчката.

        Коментар


        • #5
          На мен, на двулитров мерцедесов двигател, ми се случи от повредено турбо. Пушеше бяло през ауспуха.Турбината беше на салата, щеката излязла и целия двигател в масло. Добре, че стана така, иначе другия вариант беше да вкара маслото в смукателния колектор и тогава купона щеше да е пълен. А, мисля, че може и от задръстен клапан на картерните газове. Може и някаква комбинация от тези неща също. За съжаление, най вероятния сценарии наистина е пробито бутало. Дано не е.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • #6
            Напълно е възможно да е от турбото защото двигателя почна да боботи без да тресе, без да забие или изтрака. Светна чека, лампата за масло не светна. Преди това се чуваше турбото да вие.

            Коментар


            • #7
              Някакви идеи за причината ? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-09-01_20-18-09.jpg
Прегледи:515
Размер:223.0 КБ
ID:6640576Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-09-01_20-18-01.jpg
Прегледи:486
Размер:238.6 КБ
ID:6640577Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-09-01_20-18-03.jpg
Прегледи:478
Размер:234.2 КБ
ID:6640578Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-09-01_20-18-04.jpg
Прегледи:487
Размер:216.8 КБ
ID:6640579Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-09-01_20-18-01.jpg
Прегледи:498
Размер:238.6 КБ
ID:6640580Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-09-01_20-18-03.jpg
Прегледи:484
Размер:234.2 КБ
ID:6640581
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                Идеи за причината за спукване на буталото и високотемпературните зони ?

                Коментар


                • #9
                  Неефективен горивен процес (остатъчно горене след ГМТ) . Най честият проблем дюза. Да се е чувало при ускорение звънене подобно на детонация при бензинов ДВГ?

                  Коментар


                  • #10
                    Не. Никакви признаци. Двигателят до последно си работеше равномерно, без тракане, тресене, нормален разход и ускорение . Синкав дим едва ли ще се види заради катализатора и ДПФ филтъра. Горивният процес определено е бил извън горивната камера.

                    Коментар


                    • #11
                      Дюзите е редно да идат на стенд след такъв проблем. Залагам на пикаеща дюза на проблемният цилиндър.

                      За да не се стига до там редовно следя за признаци с проблеми по дюзите - пушек, корекции извън нормата, странни шумове от двигателя.

                      Коментар


                      • #12
                        При проблем с горивната смес , запалване , момент на изгаряне , не трябва ли буталото да е разтопено? Аз виждам само пукнатина.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          Разтопено бутало съм виждал само на картинки. При отваряне на мотора излизат само спукани или повлекли по наблюдения...

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Alamo Преглед на мнение
                            Не. Никакви признаци. Двигателят до последно си работеше равномерно, без тракане, тресене, нормален разход и ускорение . Синкав дим едва ли ще се види заради катализатора и ДПФ филтъра. Горивният процес определено е бил извън горивната камера.
                            Гледах някакъв клип в тубата на някакъв австралиец с една камара повредени бутала от D4D на Тойоти. Обясняваше кое как, ама аз така или иначе съм се отказал от LC120, пък те и одъртяха.
                            Най-вероятната причина е "пикаеща" дюза. Искрени съчувствия!

                            Коментар


                            • #15
                              Не се заблуждавайте от снимката, това е ....входната рана!! Изходната е в пъти по голяма и разтопена. Е и разтопено чело на бутало съм вадил ама там и задкормилното имаше голям принос!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X