Така,мине се не мине време и Черока се обажда,този път на извънградско поизхвърли 600 гр.антифриз.Вече си е в София и фактите са следните:
при подаване на газ антифриза излиза през запресовката на тялото на термостата(неоригинален,на около година),и през капачката на разширителния съд.На връщане към София колата е карана 30км.магистрала,с доляти 600гр.вода.Не са минавани 2000 оборота,карано е с 90км/ч на 6-та,при пристигането в София няма загуба на течност,всичко е изсъхнало.При подаване на газ ситуацията е същата-хвърля през същите места.Без подаване на газ при натискане на маркуча излиза антифриз само през запресовката на термостата.Маркучи меки,перки работят.Уреда за темп. на таблото си седи милиметър-два преди средата и не я е минавала стрелката.Идеи къде да търсим причината за това налягане?Иначе термостата е ясен,но антифриза излизаше и през капачката на казанчето(капачката е нова-на няколко месеца).Забравих да кажа че под подаване на газ имам предвид над 3000 оборота,до 2 000не излиза нищо от никъде явно.
при подаване на газ антифриза излиза през запресовката на тялото на термостата(неоригинален,на около година),и през капачката на разширителния съд.На връщане към София колата е карана 30км.магистрала,с доляти 600гр.вода.Не са минавани 2000 оборота,карано е с 90км/ч на 6-та,при пристигането в София няма загуба на течност,всичко е изсъхнало.При подаване на газ ситуацията е същата-хвърля през същите места.Без подаване на газ при натискане на маркуча излиза антифриз само през запресовката на термостата.Маркучи меки,перки работят.Уреда за темп. на таблото си седи милиметър-два преди средата и не я е минавала стрелката.Идеи къде да търсим причината за това налягане?Иначе термостата е ясен,но антифриза излизаше и през капачката на казанчето(капачката е нова-на няколко месеца).Забравих да кажа че под подаване на газ имам предвид над 3000 оборота,до 2 000не излиза нищо от никъде явно.
Коментар