Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.8 crd хвърля антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2.8 crd хвърля антифриз

    Така,мине се не мине време и Черока се обажда,този път на извънградско поизхвърли 600 гр.антифриз.Вече си е в София и фактите са следните:
    при подаване на газ антифриза излиза през запресовката на тялото на термостата(неоригинален,на около година),и през капачката на разширителния съд.На връщане към София колата е карана 30км.магистрала,с доляти 600гр.вода.Не са минавани 2000 оборота,карано е с 90км/ч на 6-та,при пристигането в София няма загуба на течност,всичко е изсъхнало.При подаване на газ ситуацията е същата-хвърля през същите места.Без подаване на газ при натискане на маркуча излиза антифриз само през запресовката на термостата.Маркучи меки,перки работят.Уреда за темп. на таблото си седи милиметър-два преди средата и не я е минавала стрелката.Идеи къде да търсим причината за това налягане?Иначе термостата е ясен,но антифриза излизаше и през капачката на казанчето(капачката е нова-на няколко месеца).Забравих да кажа че под подаване на газ имам предвид над 3000 оборота,до 2 000не излиза нищо от никъде явно.

  • #2
    Основно в корпуса на термостата. Сътавен от две части, които са запресовани и уплътнени една към друга с един гумен "О" пръстен. Там му е и слабото място - маркучът към радиатора е като дълго рамо и от вибрациите на мотора упражнява усилие към горната част на корпуса на термостата. При некачествена изработка на термостата корпусът се разбива в мястото на сглобката и се разхерметизира. А иначе, системата си работи под налягане, като така се поддържа висока точка на кипене на охладителната течност. При разхерметизиране и спадане на налягането системата не работи нормално. Самото налягане се поддържа от капачката на разширителния съд. Там също може да има неизправност от стареене и т.н.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #3
      Във вест ауто има капачки по 12-13лв

      Коментар


      • #4
        А в EBay по 20 лева - оригинални. Питай Дядо Владо защо не иска да работи с части от Вест ауто.
        Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

        Коментар


        • #5
          Нова и оригинална капачка-сигурно пътуване.
          Малко звучи като комунистически лозунг, но е вярно.
          За по- дъртия VM струваше 40лв. в тогавашния Стар, не е нещо страшно.
          И не само Дядо Владо, аз си купувам от тях само биалетки а Voyager-a, защото само те продават такива с гресьорки.

          Коментар


          • #6
            Здравейте.И капачката,която все още не е набедена за виновник,и термостата-антифризен гейзер са от Вест ауто.Следващите няма са са от там.Тази сутрин след като е изстинала колата в казанчето нямаше никой.Не е смесила с маслото,а и си личи че под джипа е текло.За сега е решено че тия дни се връща стария термостат,който запазихме с идеята да го цепиме.Този който в момента е на колата отива за заварка,а колата излиза на магистралата с двете 20 литрови бутилки вода и каквото сабя покаже.

            Коментар


            • #7
              Аз не бих рискувал да сложа заваряван термостат. Ако разглобите корпуса ще видите, че вътре патронът е така монтиран, че ползва корпуса като опора. Калибриран е да отваря на дадена температура с определен ход, а при заварката и общото нагряване на корпуса не съм сигурен как ще му се отрази подобно прегряване и къде ще отиде калибрирането му. Купете качествен термостат и ще забравите за дълги години за проблеми с охлаждането.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #8
                Не се бях замислил за това!Благодаря,Алекс,ще се обадя сутринта да не се разправят със заварката,че утре ще се извършва интервенцията-тази вечер я закарах на майстора и утре вечерта ще си я прибера ако всичко е наред.Дотук долятата вода в системата възлиза на литър-явно се губи само казанчето,а в движение всички течове спряха(пред блока беше екологична катастрофа,но не бях затегнал капачката,а като я затегнах протече пък термостата).Пред сервиза нищо от никъде.Много е готина тая лампа за антифриза-светна когато водата падна два пръста(хоризонтално) под ръба до който доливам-много е яко това-направо е невъзможно да я изтървеш тая кола.Дай боже всичко да и е наред.

                Коментар


                • #9
                  Готова е!Благодаря на всички които се включиха по темата!Проблемът беше ментеливия термостат-пукнатина от една шупла на шева на запресовката дето си я имаше още като го купих.Толкова е издържал и преценихме да не го заваряваме,че явно е слабичък като материал,а и мнението на Алекс натежа.Колата сега е със стария си термостат,оригинален,който беше свален с диагноза "ленив" заради бавното загряване на джипа и мисля до есента ще е ок.После оригинален.

                  Коментар


                  • #10
                    Оригинален не знам дали ще намериш,но поне Краун.
                    Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

                    Коментар


                    • #11
                      В "Елинекс" го срещнах на 369 лв,а гледам го има и в Интеркарс,но в Полша,което значи че на поръчка 10дена и е тук.Миналия път така окомплектовах клапана и маркуча за картерните газове-маркучето дойде от Германия.Но засега мисля стария да си го търкалям-миналото лято с климатика беше почти където трябва стрелката.Само от Околовръстнато надолу по Симеоновско падаше по-чувствително температурата,но есента загряваше на 10км. от вкъщи и на 5км.преди крайната цел и затова беше подменен.Днеска също си се беше дигнала стрелката.

                      Коментар


                      • Валери Недялков
                        Валери Недялков коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз карам вече 5 години с Краун за 200 лева от Скорпиона. Тогава само това можеше да се намери,а беше спешно. Може да е случайност,но Краун са противоречива фирма. Разни втулки,карета и други ги правят от кашкавал и се скапват за нула време,но има и техни части,които са добри. Дори Мопар понякога ребрандират техни части след края на 10-те години,ако още има търсене.

                    • #12
                      Аз съм с монтиран Blue Print термостат от 2014 година. И макарч че тук срещам доста критични мнения за техни авточасти, аз съм доволен от него. Уж, като част от „Bilstein group”, произвеждат "висококачестени авточасти за японски и корейски автомобили, а от 2008 година и за американски". Откакто съм го монтирал този термостат температурата е фиксирана по средата на скалата и не се влияе от това, дали е включен климатик, дали е изкачване или спускане пътя, а загряването в студено време е бързо и парното работи много добре. С оригиналния, преди да го сменя, температурата едва стигаше първата една четвърт на скалата, а накрая започна да не загрява изобщо в студено време.
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X