Здравейте!След обслужването на джипката(Cherokee KJ 2.8CRD,2005г.)забелязах един проблем.Понеже много въртеше стартера преди да запали обезвъздуших през помпата на горивния филтър и...колата запали от четвърт,но...забелязах дим от единия жак който влиза в главата на горивния филтър(ако си пред мотора с лице към него се пада десния жак).Предполагам за подгрева на горивото.Димът е лек,колкото от клечка кибрит и не е постоянен-ту засилва,ту изчезва.Колко опасно е?Варианти за бързо и евтино решение?Иначе за смяната на главата на горивния филтър е ясно,но ми се иска този вариант да е по-напред във времето.Забравих да кажа че на мирис не можах да го определя заради вятъра.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дим от главата на горивния филтър
Свий
X
-
Това е стандартен проблем. Сменя се цялото тяло на филтъра.
https://www.idparts.com/updated-fuel...aa-p-4723.html
68043089AA
https://www.ebay.com/itm/MOPAR-68043...4AAOSwPaddIPdK
https://www.rockauto.com/en/parts/mo...el+filter,6200Последно редактирано от Валери Недялков; 25-05-20, 21:03.Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.
-
Мерси за включването!Само че ми се иска тази смяна да не е точно сега,даже най-добре за следващата смяна на масло и филтри,че сега филтъра си е чисто нов и се чудя ако изключа буксата на подгрева и карам така какво ще стане?В смисъл на какво ще навредя?Ако не я изключа може ли да се запали?Има ли вариант за побългаряване?
Коментар
-
А входа на буксата трябва ли да се затапва да не влезне въздух и от там?Или идеята е да ср срежат и изолират,а буксата да си остане в конектора?Тва нещо изобщо защо се е включило(щом пуши,значи има ток),все пак си беше топло,чудя се да не е нужна няква температура на горивото преди запалването в рейла?
Коментар
-
Подгрев на горивото не би трябвало да се включва при темп. по-високи от 7 градуса. Може да се кара с изключена букса до началото на зимата. В корпуса на филтъра има нагревател и датчик за наличие на вода в горивото. Възможна е замяна на цялото тяло с такъв филтър от бус - Citroen jumper, Peugeot и подобни. В техния корпус също има подгрев и датчик. Закрепване то е същото, куплунгите се сменят, а свързването на горивопроводите е с маркучи. За напред филтърът вече ще е друг, но тези модели бусове също са с common rail diesel двигатели и филтриращият елемент е адекватен по параметри. Такова тяло може да се намери и от автоморга, заедно с куплунгите за 20 - 30 лв. Естествено филтъра се взема нов, но пак е разпространен и не е скъп за купуване.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
Благодаря на всички които се включиха по темата!В момента буксата е вече разкачена,а входа на главата на филтъра-затапен със силикон.Дали е единственото място от което влиза въздух ще разбереме утре сутринта когато запаля без обезвъздушаване.Буксата беше направо разтопена.Ей,страшна работа е тая кола-тамън я заобичам и почна да и се кефя и пак ме ядоса!
Алекс,и моя майстор спомена някакъв бус който визуално е със същата глава на филтъра,обаче го забравих кой беше,но засега ще я покарам така-по всичко личи че ще може.Утре пожарогасителя се връща в багажника,ха-ха!
Коментар
-
Първоначално публикуван от hristor_79 Преглед на мнение.Утре пожарогасителя се връща в багажника,ха-ха!
И по-добре е, да е под седалката!
Коментар
-
Ще поогледам под седалката как да се закрепи,идеята да е в купето не е никак лоша стига да стои неподвижно,че тия дни се търкаляше пред пасажерската седалка и му се чудех да не вземе и той да избухне нещо!
Иначе за колата:тази сутрин 8 градуса по компа колата запали светкавично без обезвъздушаване-въздуха е влизал от буксата както се очакваше и нямаше как да остане вързана.За бушона се сетихме,но в книжката пише че тока на нагревателя се подава от релето на свещите.Иначе предстои по-подробно изучаване на FSM-a че аз си го преведох от релето на свещите към релето на нагревателя,та ако има такова ще се смени и то когато му забучим новата глава за филтъра.А то и релето на свещите ще се сменя,че когато сменях свещите пак икономисах че правих и турбото.Голям роман стана,ама за тая кола с две думи не може!
Коментар
-
В KJ до 2005 г. основата на филтъра е алуминиева, а след това я правят пластмасова. Заради стареене и нагряване започва да се пука, разтопява и в резултат на това да засмуква въздух. Затова е наложителна замяната с по-усъвършенстван модел. При по-стария вариант пък след време се получават проблеми с уплътняването на долната част - утаителя, който е пластмасов и резбата му започва да изпуска. Затова посочих по-горе филтър от бус. Там няма тези проблеми, само свързването изисква малко познания и модифициране. Но пък филтриращият елемент става по-ефтин и разпространен.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар